Škoda Fabia Combi III (2015): patnáct důvodů, proč si ji (ne)koupit
Fotočlánek
Nová Škoda Fabia Combi se bezesporu stane velkým trhákem a bude se prodávat jako teplé housky. Tohle je patnáct důvodů, proč byste si ji (ne)měli koupit.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Fotočlánek
Nová Škoda Fabia Combi se bezesporu stane velkým trhákem a bude se prodávat jako teplé housky. Tohle je patnáct důvodů, proč byste si ji (ne)měli koupit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ta panoramatická střecha vypadá, že není otvíratelná. Takže příplatek je proto tak nízký. A je to dost zklamání, protože průhled nahoru je sice pěkný, ale důležitá funkce tam chybí. Jasně, vím, třeba Zafira to má taky tak. Škoda…
Umíte ještě napsat normální článek, nebo budete publikovat už jen obrázky na 15ti stránkách kvůli zobrazování reklam?
Jaké reklamy? Bez adblocku a blokování v souboru hosts na internet nemá cenu ani chodit.
A to nevíte že u levných verzí jsou použité jen o něco vylepšené zámky z Favorita(nemají ani SAFE) a převodovkyu slabších motorizací jsou z Felicie, a vůbec to bude staršně ošetřené auto…
A to nevíte že u levných verzí jsou použité jen o něco vylepšené zámky z Favorita(nemají ani SAFE) a převodovkyu slabších motorizací jsou z Felicie, a vůbec to bude staršně ošetřené auto…
Z patnácti bodů jsem si odnesl, že má větší kufr než krátká verze, škrbku na led a můžu si koupit kola v jiné barvě než karosérii. To mě má přesvědčit, že to je nejlepší auto na trhu? Doufám, že se aspoň opravdu vyrábí v Česku.
…ale nesmí to být rodina o víc než dvou dospělých a dvou malých dětech. Jinak se uvnitř budou zatraceně mačkat. Ale hlavně že má velký kufr.
Autko je to pěkné,bohužel motorizace je tragédie……Jak motor HTP,tak veškeré třiválce,o TSI RADĚJI ANI NIC NEPSAT,LITUJI DOPŘEDU LIDÍ KTEŘÍ JI KOUPÍ S MOTOREM TSI.Já bych ji bral jedině s motorem 1,4 MPI 63KW ,A HNED PŘEDĚLAL NA LPG.PAK BY TO BYLO BEZKONKURENČNÍ AUTO.Nechápu proč soudruzi z Boleslavy při sklopení sedadel nevymysleli rovnou podlahu,to má dnes většina Evropských vozů,bohužel škodovka opět né……….To už Felície komb na tom byla lépe.
Michal,co máš s motorem TSI že proti tomu tak vehementně brojíš?
Ahoj.Mám v sluzebni Oktavii motor 1,4 TSI, najeto mám skutecne sviznych 185000 km a v pohodě. Super motor. Všichni varovali, ze po 100000 bude motor vylagrovany, ale vůbec nic.A dokonce ani nezere olej, což dříve všechny ostatní Oktavie rády.
Zdravím, jen jsem chtěl říct, že motory HTP i 1.2 TSI od roku 2011 celkem problémy už nemají. Mě spíše děsí VW group jak se nebyl schopen postavit k problémům s motory čelem, jako např. Toyota, ale naprosto ignorantsky dělá, že vše bylo vždy v naprostém pořádku 🙂
Proč proooč proboha do toho cpou,takový neuvěřitelně hrozný motory.Proč do toho nedají klasiku 1.9 tdi a nebo 1.8 TSi
at mi soused z koreje poliby pr.el
Ty motory začnou mít problémy „až“ kolem 50-60tis.km, kdy by měyl být pomalu ještě v záběhu.
Obvykle končí zadřením, ošizený materiál nevydrží. Každý automechanik vám řekne, že jste to neměli kupovat, že je to obecně známá věc, Nový motor stojí přes 100tis. kč. A je jedno co si koupíte, zda Fobii, nebo VW Polo, prostě ty motory jsou spotřebák, mění se řastěji než ojeté brzdové destičky, opravit je nikdo (značkové servisy vůbec) neumí.
Děkuji za smazání příspěvku, pokud se do reklamní kampaně Shade nehodí.
asi by se začaly víc prodávat a to baby mangement automobilky nechce.
Fabia combi 1.2 TSI asi 320 tisíc. Menší komfort, špatně sklopené zadní sedačky!
Kia Ceed combi 1.4 benzin asi 340 tisíc. Větší komfort, rovné sklopené sedačky!
Pro mě asi lepší volba.
Spolehlivost je asi stejná.
Ale výrobce přece nepotřebuje, aby motory byly spolehlivý jako jednoduchý MPI. Výrobce potřebuje plnit EU-ekonormy a občas i něco vydělat. A tak se motory uplácaj ze zmuchlanýho alobalu, přišroubuje se na něj 150 krabiček s elektronikou, přidá se aspoň jedno turbo a hned je na problémy zaděláno :-)) A servisy můžou měnit, protože opravit už dneska víc než polovina věcí v autě nejde. Jen vyměnit.
Docela mě překvapuje, kolik strojních inženýrů a mechaniků se tu objevuje ohledně spolehlivosti motoru. Nikdo z Vás tu zřejmě novou Fabii ani nevlastní, ale všichni náramně chytří, jakoby tyto motory sami vyráběli. Zcela zásadně pochybuji, že při správných servisních intervalech a přiměřené jízdě by motor vydržel POUZE 60 tisíc kilometrů. Jen je patrno, že tu rádoby odborníkům a závistivcům vadí tzv. downsizing obsahu motorů. Uvědomte si, že v nabídce nejsilnější 81kw TSI motor tahá pouze zhruba tunové vozidlo + užitečné zatížení a provozní náplně, takže pokud netrpí běžná rodina silnou obezitou a nemá těžkou nohu přisáklou na plynu až na podlaze, věnuje se servisním kontrolám a výměnám a třeba dokáže chvíli počkat alespoň minutku před vypnutím motoru po zatížení, aby se řádně ochladilo turbo a motor, tak je naprostá hovadina, to co tu píšete. TSI motory prošli svým vývojem stejně jako jiné motory a u Fabie III to platí obzvláště. VŚE UKÁŽE ČAS, ale už vidím jak si všichni majitelé nových Fabií III jedou měnit po 60 tis. své ZADŘENÉ motory! To by byla zcela nepochybně ŽÁDANÁ REPUTACE pro automobilku která chce prodávat přes milión aut ročně! Piště si své výplody fantazie SOUSEDOVI Z KOREJE, kterému se vrací každé 10té auto na reklamaci, nebo si posuzujte až budete novou Fabii vlastnit. A každý inteligentní člověk, který má takovéto pochyby si buď koupí něco jiného, nebo si připlatí za proudlouženou záruku, kde se nabízí i najetí 120tisíc. Pročtěte si různá vyjádření Škodovky, pátrejte u prodejců, čtěte návody a technické dokumentace a pak tu házejte své rozumy!!
vlastním Fábiu 2 a mám na motore 1,2 HTP silnejšia verzia, nabehaných zhruba 98 000 km. Musím priznať, že som defenzívny vodič a preto nevytáčam motor do červených otáčok. Okrem 2x výmena indukčných cievok, čo je známa choroba týchto motorov a pravidelnej výmeny oleja s filtrom, som na motore nemal problém. V zime som menil brzdový kotúč spolu s brzdovými doštičkami na prednej náprave. Ináč nič. Možno som mal šťastie na dobré auto, ale tomu až tak neverím, podobne by mohli písať i iní vodiči. To je reakcia na chyby motora a problém bŕzd o ktorých sa zmienili moji predo mnou iní pisatelia.
Same nezmyselne reklamne marketingove pixoviny a drobnosti nic podstatneho o priestore pre cestujucich jaznych vlastnostiach dielenskom spracovani kvalite materialov spolahlivosti-poruchovosti pravdepodobne to pisala nejaka zenska
Pohodlí….? Jel si v tom někdy? Pohodlí je, myslím, nadprůměrné. Aspoň co se řidiče týče. škodovka se v tomto směru hodně zlepšila. Špatně sklopené zadní sedačky…..? Stačí doplnit o druhé dno kufru a máš to celé v rovině taky.
Za mě povedené auto.
Je otazka co opravdu víš o motorech teto značky. HTP se už dlouho nevyrabějí. TSI odstranila celkově vadu rozvodu a technikou je opravdu na špičce. Chlazene svody, přeplňvání ktere zaroveň chladí vzduch při tlakování turbem. Všechny motory použity v x modelech koncernu, tuďíš levne a vychytane. Nazor mužeš říci až po vyzkoušení. Měj se
Mám fabia combi 3 1,2 TSI-a vynikající auto-ten motor je úplně vynikající-a to jsem mu nevěřil
jsi hlupák-mám ten motor 1,2 TSI a je vynikajíci-ten zátah a spotřeba -celkově fába vynikající
seš vůl-a nikdy jsi nejel 1,2 TSI-tak jak můžeš někoho litovat.Tento motor mám a je vynikající-pružný jede dobrá spotřeba a tichý.Jinak combi-nejlepší v kategorii-i spousta větších by měla problém jask s kvalitou ,tak jízdními vlastnostmi.Vynikající!