Škoda Fabia Combi III (2014): oficiální detaily i další fotky, kufr má 530 až 1395 litrů

Pouze pár hodin po úniku prvních továrních fotek nové Fabie Combi automobilka neváhala a zveřejnila kompletní tiskovou zprávu, verze GreenLine slibuje spotřebu jen 3,1 litru.

Mladoboleslavská automobilka si na velikosti zavazadelníků svých kombíků poměrně zakládá, u svého nejnovějšího produktu se však dost možná příliš chlubit nebude. Základní objem kufru třetí generace Fabie Combi sice narostl ve srovnání s předchůdcem o 25 litrů na celkových 530 l, maximální hodnota 1395 litrů vzniklá sklopením zadních sedadel je však o rovných 90 l menší.

Tím pochopitelně nechceme říci, že zrovna tyto parametry jsou nějakým přímým ukazatelem kvality nového kombíku, to vám rozhodně podsouvat nechceme, každopádně pokud si na velikosti zavazadlového prostoru při výběru auta opravdu zakládáte, tato informace by vás zajímat mohla.

Stejně tak byste asi měli vědět, že při sklápění zadních sedadel bude nejdříve nutné vyklopit sedáky a až následně složit opěradlo. Podle Škody toto řešení „zvyšuje variabilitu interiéru, do kterého se vejdou předměty o délce až 1,55 m“. Ložná plocha je široká 960 mm (+ 2 mm) a páté dveře se otevírají do výšky 1 900 mm, zatímco výška nakládací hrany činí 611 mm. Fabia Combi je nižší než předchůdce, přesto Škoda slibuje více místa nad hlavou řidiče i spolujezdce a návdavkem o 21 mm širší a 8 mm delší kabinu.

Za příplatek bude k mání mezipodlaha rozdělující zavazadelník do dvou oddělených prostorů, nebude zde chybět ani technologie MirrorLink umožňující zrcadlit aplikace z mobilního telefonu, dočkají se i příznivci škrabky na led ve víčku palivové nádrže a k dalším tzv. „Simply Clever“ řešením Škoda řadí také odkládací prostor na reflexní vestu ve dveřích řidiče, odpadkový koš, různé kapsy na sedadlech, háčky, sítě, atd.

Za příplatek bude k mání mezipodlaha rozdělující zavazadelník do dvou oddělených prostorů, nebude zde chybět ani technologie MirrorLink umožňující zrcadlit aplikace z mobilního telefonu, dočkají se i příznivci škrabky na led ve víčku palivové nádrže a k dalším tzv. „Simply Clever“ řešením Škoda řadí také odkládací prostor na reflexní vestu ve dveřích řidiče, odpadkový koš, různé kapsy na sedadlech, háčky, sítě, atd.

Škoda dále uvádí, že „v závislosti na konkrétní konfiguraci (a po zohlednění rozsahu standardní výbavy) klesla hmotnost o 55 kg“. Konkrétně s tříválcovým motorem 1.0 MPI váží Fabia Combi bez euro-balastu jen 1004 kg. Pokud vás zajímají další detaily o technice, za zmínku stojí třeba sériově dodávaná elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+, systém Driver Activity Assistant rozpoznávající únavu řidiče, bezklíčové startování či elektromechanické řízení nahrazující dosud používaný elektrohydraulický posilovač.

30.9.2014 8:50| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist