Škoda Fabia Combi 1.6 16V
19 fotografiíTesty automobilů
Testovali jsme žluťáska ozdobeného továrními sportovními spoilery - a vybaveného nejsilnějším benzínovým motorem současné nabídky.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
19 fotografiíTesty automobilů
Testovali jsme žluťáska ozdobeného továrními sportovními spoilery - a vybaveného nejsilnějším benzínovým motorem současné nabídky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý nápad s tím kontejnerem na plasty na fotkách:)) Ale jinak se mi ta žlutá docela líbí a zvlášť v kombíku je Fabia celkem snesitelná…
Minulá Fabia vypadala ve žluté lépe. A ne jen ve žluté. Minulá totiž ze všech směrů vypadala jako dospělé auto a ne jak film, který zapomenete přenout z 4:3 na 16:9.
Opět se ukazuje, jak jsou motory pro Škodovku nepovedené. VW prostě zaspal a pokud jde o Fabii, ať už jsem četl o jakémkoliv motoru, připadalo mi, že nestojí za nic. Diesely čerpadlo – tryska jsou hlučné a benzinové motory se musí "držet pod krkem" protože mají nelienární výkonovou křivku a nejvýkonnější jsou v úzkém spektru otáček.
Když už jsou motory tak žíznivé, proč Škoda nenabízí aspoň za příplatek "šestikvalt" nebo systém start – stop. Aha já zapomněl, pro automobilku jsou to příliš nové technologie. Nakone bych rád řekl, že hodnocení vozu nedopadlo zrovna nejlépe, a proto by podle mně měl dostat hvězdičky 3.
hehe, to je dobre!
Este taka mala poznamka. Kto raz skusi zatah vodspoda na TD, tak uz viac benzin nechce. Patrim medzi tychto ludi. Kvicanie benzinov velmi nemusim a benzinove turbo je este nedostupnejsie ako naftove.
Ano, Fabia I vyzera vo vsetkych farbach lepsie ako Fabia II, nielen v zltej. Ako majitel Fabie I sa z tohto pohladu tesim ake pekne a seriozne vyzerajuce auto mam. (nehodnotim spolahlivost). Pri vybere auta nie je u mna prvorady design, ale u Fabie II to neplati. Je to totiz mimoriadny designersky nepodarok. A je jedno s akym motorom a v akej farbe.
kdyz tam rvou 1.6 tak tam mohli rovnou dat to 1.6 FSI z oktavky 😀 nebo je to ten samej motor? Fakt nevim 🙂
Proboha, tohle osklive kacatko stoji 515 000Kc????To se ve skodovce snad zblaznili ne??? Fakt by me zajimalo, kdo tohle zaplati, vzdyt za to je uz i focus….
Takovech sracek sou tady diskuze plny, nikoho to nezejima. Taky nikomu necpu ze za pul mega bych si poridil etricitkovou M3 v top stavu.
E30 M3 bys nepořídil ani za milion, pokud bys jí chtěl v perfektním stavu. 😉 Za půl mega tak maximálně nějakou, která drží pohromadě. 🙂
Vubec nevis, za mega mas uz tak naky pomlaceny sport evo…
No ta cena je jednoduše příšerná….
ty vole, je to pekna palka. Smutne je, ze niekto za to tie peniaze zjavne da. Len neviem kto to je. 99,9% Fabii okolo su hatapky v limitovanej socialnej edicii.
Tak myslím že líp by to napsat nešlo. V každém odstavci je cítit snaha vyhnout se přímočaré kritice, nepřímo je tak jasné že člověk, který o autech něco ví by si Fábii v tomto provedení opravdu, ale opravdu nikdy nekoupil 🙂
Za pol miliona je velmi velky vyber novych aut omnoho kvalitnejsich a krajsich ako tento srot
Fotky jsou super, takové umělecké, takové naprd… ani jedna fotka z boku, z profilu. HLavně že je tam přes polovinu fotky popelnice na plasty. ( asi tím pan Fotograf něco naznačoval, jak se to k sobě hodí….)