Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline II

5 fotografiíŠkoda Fabia

Druhá generace modelů Greenline představuje nový motor 1.2 TDI.

Diskuze

16 komentářů

    Pan Peťan

    Tohle je škodovka, která má smysl a věřím tomu, že to zvládli dobře. K čertu s RSem, je k smíchu, tohle bych si snad i koupil do firmy

    karel66

    370 000 a víc za miniauto s tříválcem a 75 koníky ?! Pokud vám stačí auto rok starý s nájezdem do 30 000 můžete mít třeba Focus kombi , C- Max , Peugeota 407 SW , Octávku a další . Nezbláznil se ve škodaverke někdo ?

    Tomas

    Tak samozrejme, ze o vykon v tomhle typu auta nejde. No a cena je vzhledem k technologie rekuperace atd. opravnena.

    dan

    chceš bejt eko, frí, kůl a in? Tak zaplať!

    Autopujčovna

    Škoda uvadza že štart-stop ušetri v meste 0,9lit/100km.

    Skuste si každy sam cestou do prace vypínať motor na semaforoch a v zácpach a nikdy vam spotreba o tolko neklesne! Motor na volnobehu žere 0,6 litra/hod. , a na svetlach neprestojite 1,5 hodiny pri 100km. Takže tomu neverim a zázračnú funkciu Bluemotion-greenline, effective dynamic,start-stop si moze urobit každy sam zadarmo, je to určite to iste, ušetrite 0,1 litra a budete potrebovať novy starter za 800eur.

    Lookyn

    jn nad timhle sem už tky přemejšlel, že tenhle systém stop-start musí mít nějaký mouchy a hlavní problém bych viděl v tom častym startovánim… dyk to vidíme na spoustě aut kerý nejsou až tak starý jak občas nemůžou chytnout… co potom s takovym werkem, kerej sotva ráno nakopnete a pak vám na každý křižovatce chcípne a třeba už tky nenaskočí? =D

    riderhenry

    Teda ja se nestacim divit. Nekdy minuly tyden jsem dokonce slysel "experta na uspornou jizdu" v televizi hlasat, at lide vypinaji v zacpach motory atd. Systemy stopstart moc neuznavam, na druhou stranu jsou delane tak, aby toto opravdu zvladaly, ale "obycejne" auto se seriovym starterem a baterii s normalni kapacitou rozhodne neprinese zadnou usporu – mnohem vic zaplatite za novy starter ci baterku. To radeji chodte po meste pesky, kdyz chcete setrit penize/ziv. prostredi. 😉

    Eagle

    Vy ste ale tupci, najprv si o tom niečo prečítajte a potom komentujte. myslíte si že v automobilke si povedali : nastavíme vypínanie motora pri 0km/h ? Je to prepracovaný systém ktorý začne vypínať motor až ked je ZAHRIATY, tak to maju nastevené všetky automobilky. To viete, ked niekto vyrába auta desiatky rokov tak sa tomu aj trochu rozumie a majú tím vzdelaných ludí ktorý nad tým aj chvílu rozmýšlajú!To vaše vychytrale vypínanie motora klúčom vypína aj palubný počítač a celý (dnes už zložitý) systém. To nie sú vaše 120tky. Napr. Mazda(alebo iný japonec) si pamatá ktorý valec pálil ako posledný a potom normálne pokračuje, takže na naštartovanie je okmžité a myslím že vtedy na to používa iba alternátor(nie som si istý)

    Skrátka dnes sú autá veda tak si odpustite "múdre" reči

    Morák

    Súhlasím

    Kyle

    1. systém Start-Stop je vedle systému samovznícení homogenní směsi ( v porovnání s přímým vstikem) a přeplňování nejefektivnější způsob, jak snížit spotřebu paliva u benzinového motoru ( až o 7,5% ).

    2. jedná se o sofistikovaný systém, které nemá nic společného s prostým vypnutím a nastartováním motoru.

    Zdroj Scientific American, duben 2010, článek Bena Knigtha ( viceprezidenta pro automobilovou techniku u Honda R&D Americas). Doporučuju k přečtení.

    Autopujčovna

    Píšete tu nezmysly ktore ste čitali tak na reklamnom letaku automobilky. Kde chcete usetrit ked auto cestou po meste stoji zohriate spolu 10min ? Ako može viacej usetrit elektronicky vypnutý motor oproti vypnutiu klučom ? Čo ste mali z fyziky ? Cele je to marketingovy podvod na zakaznika. Musel by som fetovať aby som si kupil Fabiu za 380000kč ked si kupi človek zakladnu za 199000kč ostane mu 180000 na benzin a to viac usetri.

    Kyle

    Zdroj jsem uvedl, časopis si můžete půjčit v každé knihovně. Nesmysly vycucané z prstu tu píšete vy.

    Eagle

    Ja tu obhajujem techniku! už tu niekto písal, čo som ja nespomenul. Tie auta sú na to stavané!!!!! aj ten štartér a baterka vydržia takéto podmienky, lebo je to všetko navrhnuté na to. Je samozrejmosť, že v realnom svete realny šofér nedosiahne tých 3,4 na sto. Ale tie technológie majú význam. ČO SOM MAL Z FYZIKY?? ale toto nieje fyzika zo siedmeho ročníka ZŠ! Podla teba som čítal reklamné letáky predajcov, ale ty si asi nečítal nič ak vieš vobec čítať. Ako som už písal:"…, najprv si o tom niečo prečítajte a potom komentujte. "

    Podla mňa si nejaký jednoduchý človek a o tomto sa už nemienim ďalej s tebou baviť.

    Ladicpijan

    A jinak prosim navstevniky ze Slovenska,snazte se psat tak,aby to kazdy pochopil. To je hrozny co se tady objevuje

    Honza

    Já se zeptám jinak…sám vypínám motor, když se dlouho někde stojí aspoň 30s, např. v dlouhé koloně, na žel. opřejezdu… (jinak to nedělám, protože mám diesel).

    Ale jak to je v zimě s topením? Když je motor vypnut, auto netopí, jak je to řešeno zde? Aby kdejakej šetřílek neměl pro 30Kč chřipku

    Jenda

    Jednoduše, pokud je zapnuto topení naplno start stop systém je neaktivní stejně jako je neaktivní při nezahřátém motoru, nedobité baterii, zapnutém vyhřívání sedaček a jiných příliš velkých odběrech proudu, alespoň takhle to funguje v mém autě které je 8 let staré a shodou okolností má motor 1.2 TDI s udávanou spotřebou 3 l/100 km a emisemi 79 g/km, takže ten motor moc novinka není, jen byl po 5 letech nepoužívání oprášen.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist