Škoda Fabia (1999 – 2007)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První generace Škody Fabia je již řadu let nejprodávanější ojetinou na českém trhu. Řidiči si oblíbili jak malé zážehové, tak úsporné vznětové motory.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První generace Škody Fabia je již řadu let nejprodávanější ojetinou na českém trhu. Řidiči si oblíbili jak malé zážehové, tak úsporné vznětové motory.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravim vsetkych
Mam silny umelecky dojem, ze sa niektore \“detaily\“ v recenzii vynechali. Neviem ci zamerne, alebo z neznalosti. Pre objektivitu (a pre potencionalnych kupcov) si myslim, ze by sme to mali predsa len doplnit..
Fanusikovia rallye asi poznaju Mr. Cimbu – skuste si precitat tento clanok: http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
Ked si precitate viacere recenzie na tento typ motoru, dospejete k zaveru, ze bud je ten motor OK, alebo KO. A dostat ho do stavu KO nie je velky problem. Ak by sa oprava oplatila, tak by ju robila vacsina majitelov. Kedze ju nerobi, tak sa zrejme az tak neoplati..
Nie uplne vsetci vedia o mensom probleme, ktory bol s tesniacou hmotou oddelujucou suchu a mokru cast dveri auta. Vyrobca tesniacej hmoty garantoval jej pruznost po dobu xy peknych par rokov, ale zial nezadarilo sa.. takze sa zacali objavovat auta, ktore mali problemy s koroziou dveri. Boli sice uz po zaruke (niektore na konci zaruky), ale aj tak to vyrobca skusal riesit. Vysledok bol taky, ze Skodovka (pouzivala ten tmel len skodovka a len do fabii??) vyhrala sud s vyrobcom, ale v konecnom dosledku sa o naklady podelila s vyrobcom tmelu. Kedze uz vacsina aut bola po zaruke, ale s tym majitelov zbytocne nezatazovali.. Tym padom vrele doporucujem dosledku kontrolu vsetkych dveri s dorazom na koroziu. Nejedna sa totiz o nahodnu koroziu, ale o problem celeho auta. Tesniaca hmota totiz stratila svoje pruzne vlastnosti, stvrdla a zacina sa drolit. Tym padom ak zacinaju hrdzaviet jedny dvere, onedlho zacnu hrdzaviet aj ostatne.
Poprosim aj ostatnych citatelov o doplnujuce info – aby sme sa pokusili o realne a pravdive informacie. V poslednej dobe mam pocit, ze su clanky bud silne tendencne, alebo priam sponzorovane…
Pekny den vsetkym
Zajo
Ono je to těžký, když si někdo myslí, že s motorem 1.2 HTP ušetří. A popisovat technické problémy tohoto motoru, to by bylo na samostatnej článek a ne na recenzi sem na autoweb. Nezdá se mi, že by to bylo psaný tendenčně, jen mám dojem, že je autorovi líto tím ztrácet čas, protože hlupák si ten motor stejně půjde koupit. 🙂
Osobně bych Fabii koupil jen s motorem 1.6i 74kw jenž dávali do octávky, bohužel ne do fabie, i když myslím, že by jí to zvedlo prodeje. Dvoulitr se do toho auta moc nehodí, ale dá se s ním jet za stejnou spotřebu jak s HTP (po naložení či při rychlostech nad 90km/h) nebo i menší. HTP dává falešný pocit solidního zrychlení díky kratší převodovce – ale do města ideál. MPI celkem solidně táhne, ale přece jen by se hodil víc motor 1.6. A 1.4 16V 74kw (asi nejrozumější motor pro provoz mimo město i město) je solidní, dokáže auto rozjet i přes 200km/h
Fabie jako nové auto ve své cenové hladině možná mohla obstát, ale trh ojetin je tak široký a plný možností, že bych musel fetovat, abych si jí koupil…
bohuzel jsem si musel kdysi htp taky poridit a jedno vam reknu : UZ NIKDY VIC !!!!na dalnici k hov..,nezavisle na sobe mi dva mechanici sdelili,ze se sice rozvody nemusi nikdy menit,ale je lepsi je vymenit,protoze v horsim pripade se motor muze totalne vys….fabka ve mne vypestovala neduveru ve vse,co ma min nez 4 valce.3valce benzin nebo i nafta si koupi jen mag…znamy zadrel motor 1,4tdi pri 150000 km a prijde to stejne jako u htp BEZ VAROVANI.
A proto jsem si pořídíl radši starší fabku z osvěčenym motorem 1.4 mpi 50KW jeto spolehlivej českej motor ktery pochazí ješte zdob š favorit/felicia1.3 byl jen pevrtan na 1.4a dostal hydroštely na ventily jinak jeto pořad ten samy motor škoda že jsem nesehnal v AČKACH FABKU z tipem motoru co je postaven na euro 4 tak mam jen euro2, ale to nevadi aspon fabka nehnije jak felda jezdi se mi sni velmi dobře parnejakych oprav bylo po koupi_vlnovec, svičky zapalovací lišta, olej a zadni tlumiče a tyčky stabilizatoru všecko opraveno doma svepomocí naklady minimalni oproti golfu3…
potrebuji poradit obcas mj vynecha motor cuka asi tak 5sekund na palubce se rozsviti cervene EPC a pak auto jede dal zhasnu motor nastartiji a je vse v oradku treba 20km a potom opet je to skoda fabia 1.2 HTP trivalec
Koupil jsem tuto fábii s motorem 1,2 htp a nájezdem 56 tisíc kilometrů z autobazaru AAA za velice slušnou cenu, a to se jedná o auto z roku 2006, které si myslím, že nám klidně 10 let bude skvěle sloužit.
Fábii jsem zvolil jako naše druhé auto v rodině, se kterým se jezdí hlavně do města, které máme vzdálené asi 6 km. Koupil jsem ji za 65 tisíc korun v dobrém stavu z AAA auto, kde jsem k autu dostal servisní knížku a zimní pneumatiky zdarma.