Škoda Fabia 1.9 TDI ujela milion kilometrů

3 fotografieŠkoda Fabia

Fanoušek mladoboleslavské automobilky ujel se svou Škodou Fabia 1.9 TDI rovný milion kilometrů. V památný okamžik ji přivezl ukázat do Mladé Boleslavi.

Diskuze

27 komentářů

    Počítátko Pepík

    Jestli jezdil celou dobu za 5 litrů na 100 kilometrů, tak by při ceně nafty 30 Kč zaplatil 1,5 milionu.

    Tomáš80

    Třeba je to řidič Tatry (jo Němec – no dobře, tak třeba řidič MANu) a za naftu tudíž neplatil :-).

    Octavian

    Mam strach, ze s novou by uz mega bez poruchy neujel :-)… ale kdo vi…

    Jan

    zvláštní, že je původní spojka, to musel jezdit často dlouhé trasy, a to se divím, že si nekoupil neco většího. spíš by mě zajímal stav podvozku, a co všechno musel během provozu vyměnit

    hiihi

    Chudák…doufám, že Škodovka dá nějaké odškodnění. Je to fakt výkon.

    Speetr

    Tak ta původní spojka je naprostá kravina, já měnil na svojí octávce spojku 3x během 200.000 km…. no to je jedno, ale 1 milion kilometrů na jednu spojku mu opravdu nežeru…

    Milos

    Ja mam na Oktavce I 1.9 TDI, 2003 aktualne 165 000km a spojka je taky puvodni takze to neni blbost, ale ze by vydrzela cely milion km?

    Milos

    Ja mam na Oktavce I 1.9 TDI, 2003 aktualne 165 000km a spojka je taky puvodni takze to neni blbost, ale ze by vydrzela cely milion km?

    Tyon

    Jak nudný a mizerný by můj život musel být, abych najezdil milión ve Fábii. Na takové cestování, když už škodovku, tak supa. Ale však počkejte, za rok, za dva pošlu fotku tachometru mojí 159 2.4 JTD. Momentálně tam mám jen slabejch 820 tisíc.

    Martin

    To víš, nemáš se rozjíždět na 7000 otáček 😀 S TDíčkem se rozjedeš v klidu na 600 otáček, proto není třeba spojku měnit, vůbec se nenamáhá.

    michal

    Starší auta kde je všechno skoro mechanický to dají když se o ně stará,ale ty nový kde je elektronika a kurvítka v podobě filtru fap,dpf,apod. těžko a spojka původní na milion km,to se asi do města nepodíval a jezdil jen dálnice:-)Na podvozku toho třeba moc nedělal,protože jezdil v Německu u nás by to auto za milion km prošlo 2x generálkou podvozku.

    rkv

    To je rukama (respektive nohama). O1 300k, spojka původní.

    Doktor. - ten s tečkou

    Chudák Peter. V Německu mu neupraví ty kilometry, ale, že by nikdo Peterovi neporadil, že se s těmi kilometry u nás dá čarovat? Osobně, kdybych dosáhnul takové porce km, tak bych za vynulování ty prachy dal. Absence té jedné číslice by mi vadila. Přeji pevné zdraví.

    Kuban

    😀 chce se to naučit řídit….

    spojka je věc, co přesně definuje řidičské schopnosti…

    bohužel jezdit celý život po velkoměstě, to by jedna spojka rozhodně nevydžela…

    ten kdo má jednu spojku déle jak 300-400tisíc, je typický dovolenkář a dálničář… vše má prostě svou životnost.

    Kuban

    je to jednoduché…
    když jezdíš souvisle 500km trasy, během které s bídou 5krát přeřadíš a jednu se rozjedeš, přitom ve městě se na 500km rozjedeš 500x a přeřadíš 3000krát, si rychle spočteš, kolik těch rozjezdových cyklů takovej velkoměšťák provede proti dovolenkáři nebo cestovatelovi…

    jak jsou najendou ty ujeté kilometry absolutně nic neříkající co? 🙂

    Kuban

    dva roky zpátky jsem u fiatu viděl stilo se 750tisíci…. bůh ví jak je na tom dnes… taky JTD..

    jen u škody se z milionu dělá sláva.

    a superb sice je komfortnější, ale měnit každých 60tisíc přední vybité ramena po provozu na D1 nebo jízdě po Praze, taky není úplně nejlevnější.

    Kuban

    vůbec ne, jen přenáší kravské momenty…. ale jinak je naprosto v pohodě 😀

    Kuban

    ber to tak, v ČR má prodejce jisté. Tady se to prodá jako fábka s najetými 180tisíci km (tedy termín říkajíc že se bude měnit hodně dílů dle servisní knížky :-D) po důchodci a ještě vydělá!!!

    klasika

    ondra

    Rozhodně máte pravdu, že spojka městským provozem více trpí, ale například na své corse C 1.7 dti, mám původní spojku, najeto 240tkm. Najdu vesměs 25-30tkm za rok. Z toho ať nezeru 80% Praha. Takže nad pánem, co několikrát měnil spojku se dá jen kroutit hlavou.

    ondra

    Rozhodně máte pravdu, že spojka městským provozem více trpí, ale například na své corse C 1.7 dti, mám původní spojku, najeto 240tkm. Najdu vesměs 25-30tkm za rok. Z toho ať nezeru 80% Praha. Takže nad pánem, co několikrát měnil spojku se dá jen kroutit hlavou.

    Mám Octavii 1 TDi 81kW+chip a najeto 273500 a spojka původní.Asi neumíte jezdit no, protože vyměnit tři spojky za 200 000 km, to raději jezděte MHD.

    Ještě napiště kolik už Vás stály opravy na motoru.

    Dronte Mauricijský

    A není to spíše nějaká chyba palubního PC? Těžko se mi chce věřit, že by na tachometru/kilometrovníku byly na všech číselných pozicích jen samé devítky. A nebo si to ještě onen pán před posledním tankováním/vymazáním denního počítadla navíc správně odpočítal?
    Dronte Mauricijský.

    Zefyros

    Zdarec mám skodu octavia 1,9TDI 81kw sedan,r.v. 2000,fecelift naj.488tis.Podstivé Km,servisovano pouze ve skoda servisu pravidelne a spojka zatim je pohode ale uš je horší takže vymena bude jistá.

    Toník

    Kilometry mu věřím, 1 mil km, původní motor a převodovku., spojku mu nevěřím, to by na ni nemohl skoro vůbec šlapat Ale záleží na řidiči, asi měl cit pro jízdu.
    Měl ten majitel auta spíš zveřejnit kolik spotřeboval žárovek H7, kolik relé v topení, ložisek v kole, tyček stabilizátoru, zámků ve dveřích, silentbloků v ramenech, a turbo musel měnit tak 3-4x….
    To auto ho muselo přijít sta tisíce Kč.
    Já mám Fábia 1,9 TDi, také mám původní výfuk a spojku, naj. 280 tis km. a jede fakt pěkně!

    M.

    Jo to si stal porad na spojce,ja mam fabii a mam nalitano 194tis. A mam puvodni spojku.

    sci-fi

    Já tomu věřím taky mám najeto se svoji Fabii už přes 1 milion a vše je původní, ad pneumatik na kolech přes tyče stabilizátoru, nápravy o.k. výfuk ještě ani nezačal rezavět a to vše jsem najel na jedno natankováni. Je to pravda vždyť to říkám…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist