Škoda Citigo živě ze Ženevy
8 fotografiíAutosalon Ženeva
Pětidveřová Škoda Citigo už byla skoro všude, ale svou výstavní premiéru si odbyla teprve v Ženevě. A dorazila dokonce i ve "sportovní" verzi.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
8 fotografiíAutosalon Ženeva
Pětidveřová Škoda Citigo už byla skoro všude, ale svou výstavní premiéru si odbyla teprve v Ženevě. A dorazila dokonce i ve "sportovní" verzi.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Marketingová oddělení mají žně… Kde jsou ty časy, kdy se sportovní varianty alespoň tak tvářily a byly alespoň širší než vyšší, když už nic jiného… Dnes stačí pár plastíků s výrobními náklady nula nula nic, nazvat to \“Sport\“ a rázem může býti sportovní variantou i Roomster 1,2 HTP.
Kdyby to mysleli s ostřejším modelem vážně, tak by do auta nasadili 1.2 TSI, to už by s autem zahýbalo slušně. Rozdíl oproti současné nejvýkonnější verzi by byl 30 k, takový mini HH.
Kdyby to mysleli s ostřejším modelem vážně, nebudou ho dělat z téhle krabice. Ono nejde jen o motor, ale i o jízdní vlastnosti. Tohle by se i s výkonnějším motorem naklánělo v zatáčkách jak blázen a dát tam o málo tvrdší odpružení aby nenaklánělo, tak se to převrátí…
TSi by s tím možná hýbalo, ale tak od servisu k servisu. 🙂
Kde je ta slibovaná modelová \“ofenziva\“ Škodovky?