SK Slavia Praha s nástupem jarní sezóny významně rozšířila spolupráci s AAA AUTO

Klub dostane k dispozici vozy z Mototechny v hodnotě 7 milionů korun.

V září 2016 se stala společnost AAA AUTO a značka Mototechna partnerem ePojištění.cz ligy, kdy poskytla nejvyšší fotbalové soutěži 105 automobilů v hodnotě více než 70 milionů korun. Největší prodejce ojetých automobilů se rozhodl s SK Slavia Praha rozšířit spolupráci i nad rámec tohoto partnerství, a klubu zapůjčí navíc 9 nových automobilů v hodnotě přes 7 milionů korun.

Na dnešní tiskové konferenci SK Slavia Praha k zahájení jarní sezóny oznámili zástupci klubu, předseda představenstva Jaroslav Tvrdík a místopředseda představenstva a generální ředitel Martin Krob, a provozní ředitel společnosti AAA AUTO Petr Vaněček rozšíření vzájemné spolupráce. Současně Petr Vaněček předal hráči slávistického A týmu a novému mistrovi Afriky Michaelu NgadeuNgadjuiovi vůz Mercedes-Benz GLA z Mototechny, který mu společně věnují společnost CEFC China, majitel SK Slavia Praha, a AAA AUTO.

„Partnerství s nejvyšší fotbalovou soutěží a spojení s nejoblíbenějším českým sportem přineslo naší společnosti nové možnosti komunikace, navázání spolupráce s kluby a jejich partnery a také možnost našeho přímého kontaktu s fanoušky na stadionech, mezi kterými hledáme nové zákazníky,“ uvedl provozní ředitel AAA AUTO Petr Vaněček a doplnil: „Rozšíření spolupráce s SK Slavia Praha ještě více posílí budovanou fotbalovou základnu našich zákazníků a rozšíříme naše zdroje dobře zajetých automobilů pro značku Mototechna, která už dnes nabízí až 1 000 zánovních vozů.“ Nejstarší český klub již se značkou Mototechna má pozitivní zkušenost, jelikož si od ní od konce roku 2016 automobily pronajímá.

„Spolupráce s AAA AUTO je pro nás velmi důležitá a vážíme si jí. AAA AUTO je jedním z hlavních partnerů celé ligy, a proto nás těší, že jsme se domluvili ještě na rozšířenější verzi partnerství. Věřím, že naše spolupráce bude do budoucna prospěšná pro obě strany a že z ní budou profitovat i naši fanoušci, protože společně s AAA AUTO pro ně budeme vymýšlet řadu projektů,“ uvedl za SK Slavia Praha člen představenstva a zástupce generálního ředitele pro marketing, obchod a komunikaci Tomáš Syrovátka.

Značka Mototechna nabízí svým zákazníkům širokou škálu zánovních automobilů, tedy auta s nájezdem do 50 000 kilometrů, do 5ti let stáří a často se zárukou od výrobce. „Mototechna prodala od svého vzniku před více než čtyřmi lety již 30 000 automobilů v České a Slovenské republice. Poptávka po zánovních vozech každoročně roste,“ uzavřel Petr Vaněček. Klubu zapůjčila nové vozy nejžádanějších modelů v celkové hodnotě přes 7 milionů korun. Klub bude, stejně jako další mužstva z ePojištění.cz ligy automobily měnit jednou za půl roku po najetí konkrétního množství kilometrů.

17.2.2017 7:37

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist