Sestavte si novou Škodu Octavia III
Škoda Octavia
Zkuste si jen tak nanečisto nakonfigurovat novou Octavii "v plné palbě" a pak se pochlubte, kolik by vás takové auto stálo.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Škoda Octavia
Zkuste si jen tak nanečisto nakonfigurovat novou Octavii "v plné palbě" a pak se pochlubte, kolik by vás takové auto stálo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
1.8 TSI a u 800 000 korun mě to už přestalo bavit. Myslím, že bych si vystačil s asi 650 000, spoustu blbostí bych tam ani mít nemusel.
936 000 korun, benzin. Bez tresniho okna, plus 20 000 korun.
http://lifecc.skoda-auto.com/1.2/cze/cs-cz/?model=5E368700
P.S. Co takhle radsi konfigurovat Aston Martin-a? 🙂
Ahoj redakce, tak já jsem se dostal na pouho pouhých 920600,- Kč 1,8 TSI 132 kW 7-stup. automatem. Ale ty prachy za to nedám ! ! !
Milan
Nevím, jak ostatní, ale já abych se dostal na \“rozumně\“ vybavené auto s výbavou podobnou té, kterou mám v novém Accordu, tak jsem se dostal s 5D 1,8TSI na necelých 650 tisíc. Accorda mám dvoulitra, kombíka, ve výbavě Lifestyle za 720. Cena octavie je prodle mě přesně na hraně jakés takés akceptovatelnosti. Dá se nakonfigurovat audo do půl míče, ale když budu chtít slušně vybavené auto bez kravin, tak se prostě cena na 700 tisíc podívá.
Nevím ty ceny mi přijdou stejně nesmyslné…Ano nová Oktávka je větši, řekl bych i slušně vypadající…Ale když to porovnám třeba s cenama Mondea…tak nevím proč bych šel do Oktávky.
já jsem se dostal na 1009000,-. ale takové přeplácané auto bych už ani nechtěl 😀
Vysla by me stejne co odpovidajici Golf VII, navic bych dostal vetsi kufr a o fous vic mista na zadnich sedadlech. Zda je to primerene ci ne necham na posouzeni jinych. Rozhodne poucnejsi pro me bylo konfigurovani Audi A3, tam jsem se pri shodne technice dostal o 250 tisic vys nez u koncernovych sourozencu. To ze vozy Skoda nejsou za hubicku je pro me znama vec uz nejaky ten patek.
Firma nam misto doslouzilych Fabii koupila I20 od Hyundaie a libovala si ze za mene penez dostala lepsi vybavu. Po roce a pul provozu mohu rict jen jedno vratne nam Skodovky.
Klasicky nadsazeny skodovacky ceny..Ale kdyz si to ty lidi kupujou tak proc ne…I kdyz je celkem divne ze skoda octavia 2,0tdi stoji skoro 1,1 milionu za coz bych mohl mit novou audi a7 3,0tdi…tak nevim no kam sme se to dopracovali
673200,-
Ale nějak jsem nepochápal některý konflikty, hlavní ale byl motor 1,8 TSI, 6.stupnovej manuál, pěkný kola, sportovní podvozek, výbava Elegance a sedačky v Alcantaře, přidal jsem pár pro mě užitečných věcí a bylo to. Jenže stejně na to nemám a kdybych měl, počkal bych si až na eRSo.
Ceník OIII je asi nasazený správně. Špatně je posazená cena rapidu, který měl být o 50 tisíc níž. Rozdíl základních cen 35 tisíc mezi rapidem a OIII je nesmysl. Každý vezme raději OIII v základu.
Tak já si složil tento trojlístek koncernu, vždy 2,0TDI manuál a nejvyšší výbavu plus \“moje\“ potřebné doplňky, tak aby auta byly co nejpodobněji vybavené a dostal jsem se na:
O3 Elegance 737.000,-
Golf Highline 618.000,-
Leon FR 590.000,-
Do čeho bych já osobně sedl? Tak v češce tu jeskyni za sebou vozit nemusím navíc bez multilinku!!!, španěl rychleji ztratí hodnotu, takže jistota Golf, který mě osobně vychází 119tis levněji než slavná O3…paráda 🙂
To asi těžko byste měl. V ceníku je základní cena 1 127 tis. bez DPH a jak známo při koupi prémie se nevyhnete nějakým základním příplatkům, takže rázem jsme na 1,5 mega s daní.
1,8TSI s manuálem + nějaký kraviny kolem-sportovní podvozek, kola, xenony,… a byl jsem asi na 730 tis. nejvíc mě sralo, jak jsou některý věci vzájemně provázaný a jedno nemůže mít člověk bez druhýho. No a pak jsem tak namátkou našel tohle: http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/9980757?goFrom=list
😀
neskutečně rozporuplný generátor výbavy.
A) Na jedné straně pro mne nekoupitelné, protože některé prvky výbavy nemohu odstranit!!!
B) Na druhé straně, abych si pořídil lepší vůz s větší přidanou hodnotou než mám dnes s italským střepem, musel bych do toho vložit dobrých 730tisíc Kč…..
HAHAHA HA HA…….. úplně slyším smích jokera z batmana…
ja taky ne,protože je ani nemám:-)
Rozdíl je v tom,že Mondeo je sice větší a pohodlnější,ale ztácí rychle na ceně,je to Ford.Do Octavie,nebo do VW Golf,Passat jsou to lépe investované peníze,pokuď je někdo neukradne.Nejlíp koupit Octavii tak 2-3roky roky starou,třeba předváděčku,ta už na ceně neklesne.Auto sestavené z konfigurátoru dnes už kupují jen lidi z drahými koníčky,nebo co auto potřebují k podnikání.Lepší je koupit to tam kde je nějaká akce.
Dostal jsem se v pohodě na 508000,-což je cena akceptovatelná za rodinný vůz.Tj.výbava Ambiente,motor 1.4TSI,možná by i stačil 1.2TSI 77kw,metalíza,litá kola 16\“,prodloužená záruka 4r./120000km,pro jistotu,že by se tyto nové TSI zase s…,maxidot,rezerva,lepší radio,kožený volant,možná by se ještě hodil parkovací asistent,pro ženy možná i asistent rozjezdu do kopce,nic víc řekl bych není třeba.Pro mě optimální konfigurace.Samozřejmě když přihodímě diesel jsme někde na 650000-700000,-jen to fikne,ale diesel je zbytečný,pro soukromé,rodinné využití.
zlaty bmw..i kdyz nedavno sme cetl srovnani superba a mercedesu e a superb vychazel s dvoulitrem draz nez novy mercedes 270cdi:-)to je vseobecne znama vec ze skodovky sou sakra drahy auta