Senner Tuning Audi A5 3.0 TDI

4 fotografieAudi

Chiptuning, snížený podvozek, výfuk a nová kola. Potřebujete něco víc?

Diskuze

8 komentářů

    Michal

    Nejsem vůbec odpůrcem dieselů, do rodinného kombíku, nebo na dlouhé cesty pro managera nějaké společnosti diesel zcela chápu. Co nechápu je filozofie, která se u nás zhusta rozmáhá. Proč si kupovat jako auto pro radost diesel? Navíc, ještě ho tunit? Můj názor je, že auto pro radost má být jednoznačně benzin a spotřeba se u něj nemá řešit.

    Vojta

    Řekl bych že pro radost z jízdy není hlavní pohoná jednotka, ale nastavení podvozku.

    Michal

    Já jsem neřekl, že podvozek není důležitý, ale které auto bude asi na silnici lepší? To s těžkým dieselem nebo to s benzinem, které má lepší odezvu na plyn? Navíc to co člověk ušetří si motor vybere na servisování, protože moderní CR, jsou o dost konstrukčně složitější, než benziny. Oprava dieselového motoru je pak nesrovnatelně dražší a lidé se pak diví. Jenže já mám pocit, že tady spousta lidí neví, že s dieselem (pokud to není SDI), se má jezdit trochu jinak než s benzinem.

    Filip

    a jak se má jezdit s dieselem s turbem??

    Franta

    dyk ti to už napsal,vše je úplně jinak.

    Jinak se startuje, jinak se zahřívá motor, jinak se využívá průběhu točivého momentu, jinak se motor vytáčí, jinak se řadí a moc se nebrzdí. Jo a taky jinak chladí.

    Je to tak, ale molokdo to ví, a málo kdo to dělá. A pak se diví…

    krosnic

    Ehm…a kde jste přišel na to, že Audi A5 je auto pro radost??? 🙂 Jinak s Vámi jednoznačně soulhasím…Já si představím pod pojmem auto pro radost třeba Lotus Elise, nebo Focus RS nebo Mazdu MX-5 apod…Tohle je spíš na dálniční křižování…

    honzaW

    "dalnicni krizovani" nemuze byt radost? (dobre, vynecham ceske dalnice).

    Vim, je tu zazito ze radost z jizdy = projizdeni zatacek dverma napred, ale..

    krosnic

    Tak asi taky může (nejspíš ne pro mě, ale já nejsem všichni) ale spíš v něčem podobném třeba Audi RS6, kde může vyvolat deklasování téměř čehokoliv o několik tříd úsměv na tváři…:) Ikdyž pochopitelně 300koní v naftě bude taky pěkný peklo. Jel jsem v 530xd a celkem to jelo…;)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist