Senner Tuning Audi A5 3.0 TDI
4 fotografieAudi
Chiptuning, snížený podvozek, výfuk a nová kola. Potřebujete něco víc?
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
4 fotografieAudi
Chiptuning, snížený podvozek, výfuk a nová kola. Potřebujete něco víc?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nejsem vůbec odpůrcem dieselů, do rodinného kombíku, nebo na dlouhé cesty pro managera nějaké společnosti diesel zcela chápu. Co nechápu je filozofie, která se u nás zhusta rozmáhá. Proč si kupovat jako auto pro radost diesel? Navíc, ještě ho tunit? Můj názor je, že auto pro radost má být jednoznačně benzin a spotřeba se u něj nemá řešit.
Řekl bych že pro radost z jízdy není hlavní pohoná jednotka, ale nastavení podvozku.
Já jsem neřekl, že podvozek není důležitý, ale které auto bude asi na silnici lepší? To s těžkým dieselem nebo to s benzinem, které má lepší odezvu na plyn? Navíc to co člověk ušetří si motor vybere na servisování, protože moderní CR, jsou o dost konstrukčně složitější, než benziny. Oprava dieselového motoru je pak nesrovnatelně dražší a lidé se pak diví. Jenže já mám pocit, že tady spousta lidí neví, že s dieselem (pokud to není SDI), se má jezdit trochu jinak než s benzinem.
a jak se má jezdit s dieselem s turbem??
dyk ti to už napsal,vše je úplně jinak.
Jinak se startuje, jinak se zahřívá motor, jinak se využívá průběhu točivého momentu, jinak se motor vytáčí, jinak se řadí a moc se nebrzdí. Jo a taky jinak chladí.
Je to tak, ale molokdo to ví, a málo kdo to dělá. A pak se diví…
Ehm…a kde jste přišel na to, že Audi A5 je auto pro radost??? 🙂 Jinak s Vámi jednoznačně soulhasím…Já si představím pod pojmem auto pro radost třeba Lotus Elise, nebo Focus RS nebo Mazdu MX-5 apod…Tohle je spíš na dálniční křižování…
"dalnicni krizovani" nemuze byt radost? (dobre, vynecham ceske dalnice).
Vim, je tu zazito ze radost z jizdy = projizdeni zatacek dverma napred, ale..
Tak asi taky může (nejspíš ne pro mě, ale já nejsem všichni) ale spíš v něčem podobném třeba Audi RS6, kde může vyvolat deklasování téměř čehokoliv o několik tříd úsměv na tváři…:) Ikdyž pochopitelně 300koní v naftě bude taky pěkný peklo. Jel jsem v 530xd a celkem to jelo…;)