Sen českého řidiče se stal skutečností, je tady Škoda Octavia RS 2.0 TDI s pohonem všech kol!

2 fotografieŠkoda Octavia

(Aktualizováno o českou cenu!) Populární mladoboleslavská ikona měla v očích mnohých příznivců jednu nedokonalost - totiž nedisponovala pohonem 4x4. Teď se situace změnila.

Diskuze

12 komentářů

    ladis

    to myslite vazne s tou konkurenci pro STi/EVO ? to snad ne…..

    Joe

    Tak můj sen toto provedení Octavie rozhodně není. Jak může dát někdo článku takový titulek. Každý řidič má jiný sen. Upřednostňuje na autech něco jiného. Já kupříkladu miluji staré vozy do 80. let. Nová auta zkrátka nemusím, ačkoliv jsem mladá generace. Nemluvě o srovnání s uvedenými vozy. Má autor článku v sobě trochu soudnosti?! Tato liga je a prozatím zůstane pro Octavii tabu.

    sova

    Tady zas ale máte jistotu, že vám to projde měřením emisí :-).

    viper

    Ehm, on to asi pan redaktor jaksi myslel s nadsázkou 🙂

    Martin

    No konečně, s pohonem 4×4, převodovkou DSG, v kombíku a ve výbavovém stupni RS to bude ideální rodinný služebák a člověk se za takové auto ani nebude muset stydět. A navíc před většinou české populace bude ještě s tímhle nedotáčivým obrem za borce se sporťákem :-). Ideální daily car (když je k tomu doma víkendovka…) , jsem zvědav jak bude vypadat faceliftovaná verze, cca za rok by to v práci mělo klapnout, tak snad se to hezky sejde. Za mě dobrý.

    oxo

    To víš, že jo! Mám prastaré Legacy Spec B a tohle mu dá určitě na sněhu na prdel. A i redaktoři to vědí 🙂 A nikdy se tím netajili, že Haldex prostě umí 🙂

    Jirka z Liberce

    Konkurence za tři čtvrtě mega ? Skutečně česká cena pro české zákazníky. Čtyřkolky koupím i za poloviční cenu – tohle není konkurence. Jen ždímání zarytých škodovkářů.

    dapos

    Jak muze nekdo porovnavat koktavku s takovejma legendama jako je sti nebo evo!!!! Jenom dalsi nudnej kus auta kterymu dali silnejsi motor a vybavu..nic vic

    Bory

    Autor ma asi dobry matroš kdyz pise takove nesmysli…aby jste se z tech Ochcavek nepo…:-D

    Petr

    Jako doplnění nabídky proč ne, dieslový dvoulitr není žádný sportovní motor, octavia také není sportovní model, takže je to jen nafta v rodinném přibližovadle co pojede velmi příjemně a v zimě vyjede zasněženej kopec. Potud ok
    Srovnání s uvedenými auty je samozřejmě holý nesmysl, všechno naprosto jiné, a pakliže to je článek hlavně o 4×4, tak právě to je ta největší slabina – haldex nikdy nemůže sloužit pro sprotovní jízdu a zlepšení jízdních vlastností, to je z konstrukce vyloučené. Ano při rozjezdu to pomůže (což se dá ale řešit i jinak), a zbytek jízdy to je mnoho desítek kilo váhy navíc co s sebou bude člověl zbytečně tahat.

    Dom

    Já jsem v ní jel – na suchu jen bez 4×4:
    Octavia RS TDI není příjemné rodinné přibližovadlo ve stupni výbavy RS. Je to uskákaný auto s trhavou převodovkou, tvrdým podvozkem, hyperlehkým ovládáním všeho a výbušným motorem.

    Jestli chcete jezdit k babičce brzda-plyn a vystoupit umlácení, je to auto pro vás. Já pojedu s BMW 320xd stejně rychle, ale rodina usne – tak bych já definoval rozdíl.

    Vím, že se i s RS TDI dá jezdit na pohodu, ale já chci 135kW využívat..

    DeltaSpec

    Tak ta vypadá náramně. Říkejte si so chcete, ale já mám prostě českou Škodovku nejradši. A teď konečně dostala skvělej pohon… no úžasný! Akorát si budu muset pár let počkat, než se dostane do bazarů. Na novou prostě nemám a stejně bych do auta tolik peněz nevrazil.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist