Sen českého řidiče se stal skutečností, je tady Škoda Octavia RS 2.0 TDI s pohonem všech kol!
2 fotografieŠkoda Octavia
(Aktualizováno o českou cenu!) Populární mladoboleslavská ikona měla v očích mnohých příznivců jednu nedokonalost - totiž nedisponovala pohonem 4x4. Teď se situace změnila.
to myslite vazne s tou konkurenci pro STi/EVO ? to snad ne…..
Tak můj sen toto provedení Octavie rozhodně není. Jak může dát někdo článku takový titulek. Každý řidič má jiný sen. Upřednostňuje na autech něco jiného. Já kupříkladu miluji staré vozy do 80. let. Nová auta zkrátka nemusím, ačkoliv jsem mladá generace. Nemluvě o srovnání s uvedenými vozy. Má autor článku v sobě trochu soudnosti?! Tato liga je a prozatím zůstane pro Octavii tabu.
Tady zas ale máte jistotu, že vám to projde měřením emisí :-).
Ehm, on to asi pan redaktor jaksi myslel s nadsázkou 🙂
No konečně, s pohonem 4×4, převodovkou DSG, v kombíku a ve výbavovém stupni RS to bude ideální rodinný služebák a člověk se za takové auto ani nebude muset stydět. A navíc před většinou české populace bude ještě s tímhle nedotáčivým obrem za borce se sporťákem :-). Ideální daily car (když je k tomu doma víkendovka…) , jsem zvědav jak bude vypadat faceliftovaná verze, cca za rok by to v práci mělo klapnout, tak snad se to hezky sejde. Za mě dobrý.
To víš, že jo! Mám prastaré Legacy Spec B a tohle mu dá určitě na sněhu na prdel. A i redaktoři to vědí 🙂 A nikdy se tím netajili, že Haldex prostě umí 🙂
Konkurence za tři čtvrtě mega ? Skutečně česká cena pro české zákazníky. Čtyřkolky koupím i za poloviční cenu – tohle není konkurence. Jen ždímání zarytých škodovkářů.
Jak muze nekdo porovnavat koktavku s takovejma legendama jako je sti nebo evo!!!! Jenom dalsi nudnej kus auta kterymu dali silnejsi motor a vybavu..nic vic
Autor ma asi dobry matroš kdyz pise takove nesmysli…aby jste se z tech Ochcavek nepo…:-D
Jako doplnění nabídky proč ne, dieslový dvoulitr není žádný sportovní motor, octavia také není sportovní model, takže je to jen nafta v rodinném přibližovadle co pojede velmi příjemně a v zimě vyjede zasněženej kopec. Potud ok
Srovnání s uvedenými auty je samozřejmě holý nesmysl, všechno naprosto jiné, a pakliže to je článek hlavně o 4×4, tak právě to je ta největší slabina – haldex nikdy nemůže sloužit pro sprotovní jízdu a zlepšení jízdních vlastností, to je z konstrukce vyloučené. Ano při rozjezdu to pomůže (což se dá ale řešit i jinak), a zbytek jízdy to je mnoho desítek kilo váhy navíc co s sebou bude člověl zbytečně tahat.
Já jsem v ní jel – na suchu jen bez 4×4:
Octavia RS TDI není příjemné rodinné přibližovadlo ve stupni výbavy RS. Je to uskákaný auto s trhavou převodovkou, tvrdým podvozkem, hyperlehkým ovládáním všeho a výbušným motorem.
Jestli chcete jezdit k babičce brzda-plyn a vystoupit umlácení, je to auto pro vás. Já pojedu s BMW 320xd stejně rychle, ale rodina usne – tak bych já definoval rozdíl.
Vím, že se i s RS TDI dá jezdit na pohodu, ale já chci 135kW využívat..
Tak ta vypadá náramně. Říkejte si so chcete, ale já mám prostě českou Škodovku nejradši. A teď konečně dostala skvělej pohon… no úžasný! Akorát si budu muset pár let počkat, než se dostane do bazarů. Na novou prostě nemám a stejně bych do auta tolik peněz nevrazil.