Sedm automobilek, které nám už (bohužel) chybí
68 fotografiíBMW
Jsou automobilky, které „jedou“ a přesto nám v životě tak nějak neschází. A pak ty, které nám třeba byly blízké, ale pomalu už na jejich historii padá prach.
Škodovka odhaluje vzhled indického SUV, které by dělalo parádu i na českých silnicích
Francouzský konkurent Octavie odhaluje český ceník, za stejnou cenu dostanete větší čtyřválec
Elektrický konkurent Škody Enyaq iV míří do prodeje, navzdory dražší značce vyjde levněji
Masarykův okruh nabídne zajímavý program i bez MotoGP, přijedou třeba Formule 1
Korejské pneumatiky vyráběné v Česku se dostaly do základní výbavy nových Audi
Autobazar půjčil auto zlodějům bez uvědomění majitele. Toho pak podezřívala policie z loupeže
Test Škody Octavia Combi 2.0 TDI DSG, klasického rodinného kombíku v novém
68 fotografiíBMW
Jsou automobilky, které „jedou“ a přesto nám v životě tak nějak neschází. A pak ty, které nám třeba byly blízké, ale pomalu už na jejich historii padá prach.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechci se hádat,ale neskončilo TVR mnohem dříve,než 2012?
je toho viac ako napriklad Maybach, Mercury ci Hummer… A v podstate jednou nohou je tam uz asi aj Lancia.
Máte pravdu, ale s koncem TVR to bylo vždycky složitější, výroba skončila, pak se opět na chvilku rozběhla a tak to bylo dokola… Nicméně oficiální a definitivní konec veškerých podnikatelských snah se datuje k letošnímu roku
Saab mi teda rozhodně nechybí. A už vůbec ne Hummer nebo třeba Maybach. Pontiac taky dělal poslední dobou sračky a kdyby skončily francouzský automobilky, bylo by hned především na silnicích líp. A v bazaru taky.
váš příspěvek ve mě vzbuzuje dojem, že nemáte rád auta 🙁
Pontiac jsem řídil jen jediný – G8 (V6, 3,5 l), takže zbytek produkce nemohu posuzovat. Měl jsem ho asi 14 dní. A bylo to jedno z nejlepších aut, co jsem řídil. Jízda v něm na mne udělala mnohem lepší dojem, než třeba jízda v pětkovém BMW. Ten pontiak byl drsný, na ameriku až brutální … To BMW bylo až moc uhlazené, i když asi přece jenom na silnici sedělo líp.
Tatra – to je opravdu škoda, souhlasím …
Na to se nedá říct nic jiného, než neuvěřitelná TUPOST. Chtělo by to podívat se na Tribute to Saab, kterou natočil TG, pak vám možná dojde proč Saab skončil. O americké automobilky se nezajímám, ale Firebird a GTO jsou v podstatě legendy, co se týká Francouzů, tak i ti vyráběli/vyrábějí zajímavá auta, budiž toho 205, 405 nebo Clio RS či Megane RS důkazem. Nemluvě o tom, že kdyby z bazarů vymizela francouzská auta, ostatní konkurence zdraží, protože by byl na trhu menší výběr, imho vyšší ceny, takže by zdražila i vámi oblíbená německá konkurence, někteří prostě nemyslí.
Mě chybý hlavně Saab,Tatra ono ta Tatra co dělá dnes náklďáky už není Tatra,ale Daf jediný co Tatrovka dělá je rám a nápravy,motory,kabiny i všechno ostatní dělá Daf.Pontiac,TVR,British Leylend tam asi jen mini,MG,Triumph,zbytek mi nic moc neříká,spíš to byly křápy.
Maybach nebo Hummer mi teda nechybí… Lancia bude…
S tou Tatrou (náklaďáky) to neni tak zlý, co vim tak motory mají taky svoje, klasický vzduchem chlazený, samozřejmě se dá koupit i deutz motorem tušim, ale to je věc zákazníka co tam chce, vývoj vlastních motorů tatra stále má
za posledne roky zmizlo, alebo miznu (Lancia) viacero znaciek…Saab, Tatra, MG, Rover, NSU, Matra, Alpine, DAF (osobne vozidla) a ine…myslim, ze kazda z tychto znaciek mala model s ktorym viac ci menej znacka zaujala. Mozno by bolo zauimave vidiet na cestach hociktoru z nich… 🙂
Mám jen malou připomínku.Konstruktér Tatry se jmenoval LeDwinka.