Seat Mii a 600: Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
8 fotografiíseat mii
Automobily se za 60 let změnily k nepoznání. Rozdíly mezi Seatem 600 a jeho novodobým nástupcem Mii jsou propastné.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
8 fotografiíseat mii
Automobily se za 60 let změnily k nepoznání. Rozdíly mezi Seatem 600 a jeho novodobým nástupcem Mii jsou propastné.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak s tím volantem autor článku střelil vedle. Seat 600 měl motor vzadu a velmi lehký předek. K tomu velký průměr volantu, takže zatáčet šlo v podstatě jedním prstem a kroucení volantem i na místě tak nedělalo problémy ani malému dítěti. No a ta spotřeba mě taky trochu zaráží, ikdyž papírové hodnoty jsou jiné, než skutečnost. Já jezdil s Fiatem 600 za 4,5-6,5 l v sóle, 5-7 l v obsazeném autě. A to jsem nebyl i přes věk auta zas taková brzda provozu.