Seat Ibiza SportCoupé: FOTOGALERIE
32 fotografiíSeat
Seat pustil do světa rozsáhlou sérii fotografií nového třídveřového kupé modelu Ibiza.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
32 fotografiíSeat
Seat pustil do světa rozsáhlou sérii fotografií nového třídveřového kupé modelu Ibiza.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ako toto mi pride fakt nespravodlive cela strategia volkswagenu ze fabia nemoze mat novu podvozkovu platformu lebo novy podvozok bude mat len kazda druha generacia a pozrime sa…ibiza ma novy podvozok…to je akoze o com?…sa nedivte potom ze fabia sa nebude predavat ked je to podvozkovo auto stare 8 rokov uz pomaly…a este sa ma s tym podvozkom predavat dalsich 7 rokov?:D…ved to je nasmiech celemu konecernu
Ano ta strategie má své mouchy o tom žádná. Ale nechápu, co mají všichni s tím podvozkem. Kdo z vás jezdí tak, že by mu podvozek staré fábie nestačil???? Druhým faktem pak navíc je, že sice budou mít všichni nové podvozky u ibiz a dalších, ale jako nové pneumatiky si tam koupí, debiky, barumky a další, čímž ten podvozek trochu (nebo hodně, záleží na značce) deklasují o víc než 8 let zpět. Takových expertů jsem viděl spousty i s oktávkama. Až se všichni naučí nešetřit na pneumatikách a naučí se jezdit tak, že jim stávající podvozek nebude stačit, pak bude mít opodstatenění vzrušovat se nad tím, proč ve fábii není nový podvozek…. Ale ta strategie VW je opravdu trochu hloupá. Vyvynutý ten podvozek byl určo dřív, než přišla fábie na trh….
Podvozok starej fabie stacil na staru fabiu. Na novu je kratky a predovsetkym uzky. Vzhladom k vyske je ten podvozok jednoducho disproporcne maly. Skodovka chcela Fabiu (v sulade s dnesnym trendom) zvacsit, ale nemohli ist inym smerom, len do vysky…
S tím nemohu souhlasit. 1 dnešní trend je zvětšovat, ale nemusí to být pravda (viz mazda 2 – krásné auto). 2. Nebyl by problém dle mého tu podvozkovou platformu upravit pro trochu větší rozměr.
2. Srovnáním rozměrama fabie combi 1 a fabie combi 2 zjistíme, že
v délce se liší o 7 mm
v šířce se liší o 4 mm
ve výšce se liší o 46 mm (světlá výška o 15mm!!) vše + pro fabii 2
A nezanedbatelné také je, že nová fabie combi je proti té staré o 15 kg lehčí!!! (motory 1.4), což si myslím, že vyrovnává ty rozdíl.
V tom autě jsem jel a charakteristika podvozku mi stačí. Podle mě by podvozek staré fábie zvládnul bravurně i tu novou (a zvládá). Jde ne o techniku ale naladění podvozku, což si myslím, že tady dělá rozdíl.
Několik milimetrů v rozměru nepovažuji za rozdíl, kvůli kterému by podvozek neměl najednou stačit. Pokud by to tak bylo, museli by se dělat podvozky speciálně pro auta bez zahrádky a pro auta se zahrádkou od stejné automobiliky. Ta zahrádka na autě udělá v charakteristice podle mě skoro totéž co těch pár milimetrů…..
No, ony ty milimetry se zdaji malo, ale evidentne v tom problem je, protoze jinak by fabie II nevypadala tak hloupe, jak vypada. Na prvni pohled si clovek rekne, ze na tom aute neni neco ok.
Tak zrovna vzhled podle mě je přímo grandiózní. Mě se to auto vzhledově (ne cenově podle ceníkové ceny) líbí. Zrovna vzhled si myslím že není to, podle čeho by se měl hodnotit podvozek. A jak jsem psal, kdyby ty milimentry hráli roli, tak si nedovedu představit, jak někteří lidé mohou jezdit s pneumatikama očividně širšíma než karoserie, se zahrádkou na střeše nebo něčím jiným …. Design a podvozek spolu sice souvysí, ale jen hodně vzdáleně … Svědčí o tom i to, že se dosti často vyvíjí podvozek zvlášť.
maš sice pravdu ale většina lidí tam ten podvozek chce i když vědí že tak jezdit nebudou, znaš to.
Že se nová fabia moc nepovidla, to je názor nejen můj, ale hodně lidí, ale že se nebude u nás a na Slovensku prodávat, to si nemyslím. Lidi jsou tu pořád dost zakomplexovaní a zblblí koncernem a ten toho náležitě využívá, takže když nám předhodí cokoliv s logem Škoda, nakonec to lidi (i firmy) začnou kupovat. On ani ten Superb není nic moc – taková šeď, ničím nevyniká – vím, je to schválně a říká se tomu u VW "nadčasový design", musí to holt vydržet na trhu beze změn aspoň 10 let.
neviem je pravda ze superb je trochu seda mys ale co ja viem videl som predvadzaci voz minule u nas v meste 18´´ disky v takej fialovej metalize a mne sa velmi pacil…no ale tak stale lepsie toto ako keby mali ist takou cestou akou isiel renault…vid laguna…neviem podla mna chceli az prilis len evolucne zlepsit minulu lagunu…mne sa nepaci
Že se nová fabia moc nepovidla, to je názor nejen můj, ale hodně lidí, ale že se nebude u nás a na Slovensku prodávat, to si nemyslím. Lidi jsou tu pořád dost zakomplexovaní a zblblí koncernem a ten toho náležitě využívá, takže když nám předhodí cokoliv s logem Škoda, nakonec to lidi (i firmy) začnou kupovat. On ani ten Superb není nic moc – taková šeď, ničím nevyniká – vím, je to schválně a říká se tomu u VW "nadčasový design", musí to holt vydržet na trhu beze změn aspoň 10 let.
Ceny by se nemělY lišit, prosím… ve fórech na chyby nehledím, ale v samotných článcích by se takové úlety stávat nemělY :-).
Na jednom z obrazku je zrejme zobrazen rozjezd do kopce, le nejak nechapu tu praci s pedaly. Nebude nutne drzet spojku?!
vidis, to me nenapadlo:) nicmene se obavam, ze bude potreba drzet spojku, nicmene auto bude mit hillholder, takze na par vterin i v kopci po pusteni brzdy bude auto zabrzdeno
Nějak mi už začínají vadit nadpisi stylu: zabiják fábie, postrach fábie a další podobné výmysli. To to nejde podat jinak. Není tu jiné auto ???? ne že bych chtěl fábii obhajovat, ale tohle mi přijde trochu hloupé.
Nechápu lidi co tu pořád tahají fabii.Článek o 3dveřovém Seatu Ibiza a řeší se tu FObia 🙂 Jinak Seat Ibiza se poved,viděl jsem a řídil Fabii,Ibizu,Mazdu 2 a kdybych kupoval nové auto jako že ne,protože mám svého Leonka a na toho nedám dopustit 🙂 tak Ibiza vyhrává na plné čáře,jen ty motory vyházet a narvat tam 1,4TSI 🙂
Proč chce Seat vždycky něco vylepšit a ještě to zhorší!!!
Postrach pre nudnú Fábiu ? Nechcem byť škodoradostný ale to už je túším každé nové auto v danej triede. Proste nova Fabia je oprus za strašné peníze.