Seat Ibiza ECOmotive jezdí za 2,9 l/100 km
4 fotografieSeat
Ekologický Seat Ibiza dosáhl světového rekordu spotřeby paliva.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
4 fotografieSeat
Ekologický Seat Ibiza dosáhl světového rekordu spotřeby paliva.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jinak si tu adrenalinovou slast nedovedu představit. Ještě možná řidič pod sedativy, ale ta jsou za volantem zakázaná. Může si to vyzkoušet každý – stačí si dát v neděli ráno prázdnou dálnici Deggendorf – Mnichov rychlostí 110 kmh a vyřadit v každém klesání.
Vyřadit? Aby si zvyšoval spotřebu?
Nevyřadit? Aby se vice zpomalil?
Vyřazením spotřebu nezvýší, protože se zařazeným rychlostním stupněm a bez plynu auto brzdí, což při ustálené rychlost většinou bývá nežádoucí 😉
HTP má jezdit taky za pusu a realita je na 8 litrech při jízdě jako člověk….Civil s tím stejně nikdy nepojede pod 5…
Souhlasím s tímto příspěvkem, civil s tím určitě pojede za cca 5 l/100 km, možná mírně pod. Ploužit se cca 1400 km rychlostí 110 km/hod s nepříliš kultivovanou 1.4 TDi a tzv. "na šprckách" musí být opravdu pro masochisty. To já se s průměrnou spotřebou 5,5 l/100 km real aspoň pořádně svezu s autem o třídu výš na normálních pneu, s větším výkonem, pohodlím a bezpečím, o celkové kultuře jízdy nemluvě, a to dálniční rychlostí 130 km/hod. A mám aspoń z jízdy normální požitek a radost. D.M.
asi tak :))