Seat Altea XL 1.6 TDI Ecomotive
19 fotografiíseat altea xl
Podceňované MPV s novým naftovým motorem a několika ekopozitivními modifikacemi překvapí ve všech směrech.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
19 fotografiíseat altea xl
Podceňované MPV s novým naftovým motorem a několika ekopozitivními modifikacemi překvapí ve všech směrech.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý den, po najetí téměř 100 tisíc kilometrů v Octavii jsem přesedlal do téměř nové (najeto cca 20tisíc) Altey XL. Služební auta si holt člověk ne vždy vybírá sám. Musím říct že toto auto ve mě stále vzbuzuje smíšené dojmy a stesk po téměř dokonalé škodovce asi jen tak nepřejde. Předně mě zarazil nedostatek úložných prostorů v interiéru – do dveří dám 1,5l lahev asi sotva, v loketní opěrce je jen jakási placatá přihrádka na maličkosti a přihrádka před spolujezdcem svým objemem působí směšně až urážlivě. Na druhou stranu variabiita zavazadlového prostoru s \“chytrou mezipodlážkou\“ a posuvnými sedadly je vážně super a úložné prostory pro zadní cestující jsou také O.K.
Další spor – ergonomie – vzhled palubní desky a přístroje v tunelech se mi nelíbily, ale už jsem si asi zvykl – na co se ale zvyká těžko je hluboko utopená řadící páka a loketka bez možnosti výškového nastavení. Další věc kterou bych autu vytknul jsou nepříliš pohodlná sedadla. Velice rychle jsem si ale zvykl na kůží obšitý krásný volant s ovládáním BT, počítače a rádia.
Snad se časem sžiju i s tím, že prostě neuvidím na \“čumák\“ ani kdybych přimáčkl čelo na sklo a výhled kamkoli jinam než přímo vpřed stojí za pšouk (jako u všech MPV).
Otázkou ovšem zůstává jestli auto vydrží pohromadě dost dlouho na to abych si stihnul na tohle všechno zvyknout – už teď s 20 tisíci na počítadle na nerovnostech skřípe palubní deska, páčky pod volantem vržou a madlo na vnitřku dveří řidiče je ochmatané – asi tak vypadá Německá kvalita ve Španělském hávu.
Vím že moje rozčarování je způsobeno hlavně přechodem z Oktávky, které se jen těžko něco vytýká (kromě ceny) ale některé prohřešky jsou myslím si až příliš křiklavé.