-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Scion
Americká značka Scion byla založena v roce 2002 automobilkou Toyota pro severoamerické trhy. Sídlí ve městě Torrance v Kalifornii a hojně využívá guerrillový a virální marketing pro oslovení zejména mladších zákazníků ve Spojených státech, Kanadě a Portoriku. Popularita automobilky kulminovala v roce 2006, kdy se prodalo přes 170 tisíc vozů značky Scion. Dnešní prodeje se pohybují kolem 50 tisíc vozů ročně.