Schumacher se pokusí překonat rekord Nordschleife!
motorsport
Sedminásobný mistr světa Formule 1 se podívá ne Severní smyčku v monopostu Mercedes z roku 2011 a údajně se pokusí překonat rekord.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
motorsport
Sedminásobný mistr světa Formule 1 se podívá ne Severní smyčku v monopostu Mercedes z roku 2011 a údajně se pokusí překonat rekord.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Odhady času jsou složité, protože rozhodující bude schopnost formule přejet nerovnosti. Pokud se jim podaří naladit podvozek tak, aby byl schopný pochytit ten bordel, který na různých místech Nordschleife je, očekával bych čas kolem, spíš lehce pod 5 minut, což by odpovídalo průměru hrubě přes 250 km/h. Pokud ale bude formule skákat jak koza, může se klidně stát, že to bude těch 5:30-5:45.
průměr 250? To se jezdí na Monze která je samá rovinka, Na Nordschleife dost nereálné.
Bellofův kvalifikační rekord dává 202 km/h s autem, které z dnešního hlediska nedává nijak velký přítlak. Pro dnešní F1 je i Nordschleife samá rovinka, a na nich (pokud podvozek sežere nerovnosti) prostě může jet kolem 300 km/h. V zatáčkách bude F1 rychlejší, než cokoliv jiného, a neztratí moc času akcelerací a bržděním. Takže mi průměr 250 km/h přijde teoreticky dosažitelný.
Odhady času jsou složité, protože rozhodující bude schopnost formule přejet nerovnosti. Pokud se jim podaří naladit podvozek tak, aby byl schopný pochytit ten bordel, který na různých místech Nordschleife je, očekával bych čas kolem, spíš lehce pod 5 minut, což by odpovídalo průměru hrubě přes 250 km/h. Pokud ale bude formule skákat jak koza, může se klidně stát, že to bude těch 5:30-5:45.
průměr 250? To se jezdí na Monze která je samá rovinka, Na Nordschleife dost nereálné.
Bellofův kvalifikační rekord dává 202 km/h s autem, které z dnešního hlediska nedává nijak velký přítlak. Pro dnešní F1 je i Nordschleife samá rovinka, a na nich (pokud podvozek sežere nerovnosti) prostě může jet kolem 300 km/h. V zatáčkách bude F1 rychlejší, než cokoliv jiného, a neztratí moc času akcelerací a bržděním. Takže mi průměr 250 km/h přijde teoreticky dosažitelný.