S1 mi neříkejte! – Audi A1 1.4 TFSI je venku
Audi představilo oficiálně nejsilnější model řady A1. Tedy, aspoň prozatím nejsilnější. Bude ještě něco pekelnějšího?
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Audi představilo oficiálně nejsilnější model řady A1. Tedy, aspoň prozatím nejsilnější. Bude ještě něco pekelnějšího?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jsem zvědavý jak dlouho bude VW trvat než udělá manuální převodovku, která se do těchto aut vejde. Mizerné prodeje ho snad donutí velmi rychle.
Naivko 🙂 Lidi co si kupují taková auta budou radši jezdit s automatem. Jsou to leštící ubrousky na ego, ne hračky pro zábavu. Tohle není stejná cílová skupina jako třeba Clio RS 🙂
Nicméně daleko zajímavější ovšem je to, že automobilka odmítla označení S1. To by mohl znamenat, že S1 teprve příjde. Napovídá tomu i fakt, že 1.4 TSFI i další technika pod kapotou jsou prakticky shodné s koncernovými modely. To by óóó veliké Audi s magickým označením S mělo být stejně výkonné jako kdejaký Seat nebo Škodovka. Myslím, že ne. \“Pravé\“ S1 teprve přijde a bude pokukovat po hranici 200 koní.
at si pokukuji po cem chteji, jizdnimi vlastnosti a s elektronickym xds to nikdy mini cooper s nebude… jo, holt z ho..a bic neupletes… uz jsem s a1 jezdil a je to hnus, velebnosti…