BMW chce v Česku zvýšit prodej o čtvrtinu

Novinkou je bezplatný servis včetně výměny provozních náplní na pět let.

Německá automobilka BMW chce letos zvýšit tuzemský prodej nových vozů zhruba o čtvrtinu, a přiblížit se tak hranici 2400 vozů. ČTK to řekl marketingový ředitel Petr Minařík. Loni mnichovský výrobce luxusních aut prodal 1912 vozů.

K letošnímu růstu by firmě mělo pomoci uvedení nového modelu X5, faceliftované pětkové řady, řady 3 kabriotřídveřové verze řady 1. Pro nové zákazníky BMW od března připravila novou službu paket BMW Service Inclusive, který obsahuje náklady na servisní prohlídky po dobu pěti let nebo do ujetí 100 000 km. Jde o bezplatné servisní služby, předepsané v servisní knížce. Zahrnují výměnu oleje, filtrů, zapalovacích svíček a brzdové kapaliny. Součástí základního servisního paketu je také práce potřebná k těmto úkonům.

S nárůstem prodeje vozů pro movitější klientelu počítají i další tradiční výrobci. Audi podle šéfa tuzemského zastoupení Petra Neústupného letos počítá s dalším zvyšováním tržního podílu. Pomoci by jí mělo brzké uvedení supersportovního modelu R8 a v průběhu Karlovarského filmového festivalu má následovat sportovní kupé Audi A5.

Mercedes odhaduje, že v ČR letos zvýší prodej na 2000 osobních automobilů, z toho přes 80 vozidel Smart. Hlavní novinkou bude nový Mercedes-Benz třídy CSmart Fortwo. K očekávanému výsledku mají přispět i úspěšné modely loňského roku, třída M a R, limuzína střední třídy E a luxusní model třídy S.

autoweb.cz, ČTK

22.3.2007 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist