Rychlá Mazda MX-5 nebude
Mazda MX-5
Spekulace se nepotvrdily, Mazda nebude nabízet oblíbený roadster se silnějším motorem.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Mazda MX-5
Spekulace se nepotvrdily, Mazda nebude nabízet oblíbený roadster se silnějším motorem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
.
MX-5 ma, dle meho nazoru, snad jen jednu slabinu, co se tyce techniky – motor. Ne ze by byl spatny, je prumerny. Trochu zravejsi (jako vsechny mazdy), maximalne spolehlivy (jako vsechny mazdy), ale chybi mu neco, co ma Wankel, neob kazdy VTEC – nemyslim primo otacky, ikdyz i ty bych osobne uvital, ale charakter, ktery se vymika prumernosti. Treba takovy Wankel by se dokonale hodil k charakteristice auta – a kdyby se prodaval ve vice vozech, cimz by vzrostly jeho prodeje, bylo by vic penez na vyvoj. Kdyby to bylo mozne, bylo by fajn mit MX-5 s Wankelem, samozrejme jako dalsi (silnejsi) variantu – stavajici motor(y) bych zachoval… Precejenom se mi k tomu autu hodi – Wankel ma nizko teziste, nizkou hmotnost… Proste jako MX-5! :)))