Ruf RGT-8 – Porsche 911 s osmiválcem!
7 fotografiíPorsche
Ruf narval do zadní části devětsetjedenáctky osmiválec vlastní výroby. Blázni!
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
7 fotografiíPorsche
Ruf narval do zadní části devětsetjedenáctky osmiválec vlastní výroby. Blázni!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jen nechápu, že to není plochý osmiválec typu boxer. Tohle je do 911 fakt divnej motor.
Sto pro!
Ten volant je vyloženě ošklivý. Jak z nějakého starého vraku.
Volant je fajn, spíš to rozložení hmotnosti musí být mňamina, těžký osmiválec za zadní nápravou… 😐
U konkurence jsem cetl, ze je o asi 20kg lehci nez puvodni 6tival.
No zajimava raritka…
Je to tak, dokonce píšou 80 liber. Stát to míň, v Americe by se po V8 911kách utloukli.
keby malo mat porsche atmosfericky 8valec, tak ho tam pani z VW daju…. a mozno ho aj daju…
…ten, kdo tam dal ten motor, resp. kdo to vymyslel, VUBEC nepochopil filozofii Porsche…barbarstvi
Ještě přidat jeden pár dvířek a je to 🙂
no co, nacpu to do dozadu do Panamery 😀
Dozadu do Panamery? Nejaky pokus o vtip? Nebo jak?
Auto má docela dobrú farbu.
Docela by mně zajímalo, co to udělá s vyvážením vozu, myslím si, že když už 8-cylinder, tak boxer, to by bylo stylové. Další věc je, že mi přijde, že se začíná rozmáhat tahle limetková nebo rákosníčkovská nebo jak tu barvu nazvat a ta většině aut nesluší, toto Porsche nevyjímaje
Ještě bych měl takovou poznámečku k volantu. Nevypadá vyložene špatně, ale klasický s logem Porsche by byl podle mně lepší, jinak se interiér moc povedl.