Ruf RGT-8 – Porsche 911 s osmiválcem!

Ruf narval do zadní části devětsetjedenáctky osmiválec vlastní výroby. Blázni!

Jestli máte pocit, že obyčejné Porsche 911 GT3 prostě postrádá výkon a nechcete si kupovat Turbo S, protože foukané motory nemusíte, Ruf má pro vás řešení. Vyvinul totiž vlastní osmiválec, který doslova vecpal do zadní části Porsche 911.

Relativně lehký osmiválec (kompletní motor váží pod 200 kg) má objem 4,5 l, rozevření válců 90° a atmosférické sání. Na zadní kola Rufu RGT-8 posílá 550 koní při 8500 ot./min. a 500 Nm v 5400 ot./min. K motoru je připojena šestistupňová manuální převodovka.

Protože je vůz stále ještě ve fázi testování (do prodeje by se měl dostat jako samostatný model až v roce 2011), Ruf ještě neuvádí čísla akcelerace a maximální rychlosti. Počítejte ale s tím, že budou velmi blízká modelu 911 GT2. Ruf ani neřekl, kolik bude tohle auto stát.

Krom samotného osmiválce, který se v Porsche 911 objevuje vůbec poprvé, je zajímavé i pojetí interiéru, který pochází z modelu Cayman. Ruf předělal kapličku přístrojů podle stylu Porsche 550 Coupé, se kterým Belgičan Paul Frére vyhrál v roce 1953 24h Le Mans.

autoweb.cz

9.3.2010 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist