Ruf CTR3: AKTUALIZOVÁNO
12 fotografiíZajímavosti o autech
Nový supersport od Rufu NEVZNIKL na základech Porsche Cayman. Stydíme se.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
12 fotografiíZajímavosti o autech
Nový supersport od Rufu NEVZNIKL na základech Porsche Cayman. Stydíme se.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
U nás je nepřehledná zatáčka, dovedu si představit tohle auto rozbitý na šrot 🙂 u toho stromu 🙂
U nás je taky nepřehledná zatáčka, já si tam dokážu představit otočenou okolo stromu stodvacítku.
No a???? Ty máš nějakou úchylku na nabouraný auta, nebo co?
Dovedu si ho predstavit u me v garazi. Prosil bych jeden v bílé…
997 ma zhruba 40:60 rozdelenie hmotnosti [ako NSX] co je priblizne 5% viac vahy na zadku ako ma Gallardo
==> ja by som si netrufol, ale kdo umi, ten jede rychle…
U 997 je to ve skutečnosti 63-66% podle modelu, ale o to nejde. Protože je motor až ZA nápravou, má pákový efekt (klopí auto okolo osy zadní nápravy), který se u aut s motorem uprostřed neprojevuje. Což je problém, pokud (například najetím na nerovnost) vznikne nějaká síla, která vytlačí předek nahoru – pákový efekt zdvihání přídě zesiluje. Z hlediska příčného zrychlení je rozdíl mezi koncepcí motor uprostřed a „všechno vzadu“ při srovnatelném rozložení hmotnosti menší, ale stále existuje.
mozne to je pretoze vacsinou sa tieto udaje nedostanu do casopisov 🙁 [ja vychadzam z udajov co ma Best Motoring – cisla, jedine comu clovek rozumie kde je to 40:60 +- pre vsetky 997]
osobne si myslim, ze "pakovy" a "kyvadlovy" efekt zavisi od polohy taziska – Miura ma motor v strede a je horsia ako 911
EVO IX ma tiez 60+:40- a poradili si s nedotacavostou
Když jsou konstruktéři borci, na koncepci (skoro) nezáleží.
Tak tohle se dost povedlo, vypadá to nehorázně dobře….a co teprv jak to musí jet…:-P
bleeee
Hodně zajímavý autíčko, hlavně co se parametrů týče, sem zvědavej jestli se alespoň jeden kousek objeví v ČR.
Po designový stránce, když si odmyslím střechu, ve mě silně evokuje původní koncept Porsche Boxter.
cakam na prvy takyto test. . .
Len nedufaj,ze sa ho dockas na autowebe:))
mozna se budeme divit, autoweb preci spolupracuje se zahranicnima casopisama a prebiraji texty;)