Rozhovor: Vozím lidi do Francie, řídit formuli 1.
15 fotografiíNissan
Je těžké sednout si do monopostu F1 a řídit ho? Ing. Ivan Hitka říká, že ne, i když to není zkušenost pro každého. A vysvětluje, jak se k zprostředkovávání stáží ve formuli 1 dostal a co řídit F1 vlastně...
Tak zde se majitel předvedl jako správný magor.
cituji: – že se leckdo skrze „objektivní“ důvody vymlouvá, protože má obavy či dokonce strach
– spojení řidiče a sportovního auta nemůže fungovat, mají auto jen pro parádu. Jinak by po jízdě v F1 okamžitě skočili.
– Jde o osobnosti, které chtějí zažít něco výjimečného, nebýt pasivní.
– jde o to, kdo má, lidově řečeno „koule.“
tenhle člověk je slušné pako, jinak se to nedá říct. Klasická ukázka kdo nechčije se mnou, chčije proti mě.
To je jako říct o člověku který se rád potápí, že dokud se nepotopí do 100m tak není osobnost, jinak by po tom přeci skočil a vůbec prostě nemá koule.
Když se na něco necítím, tak to nedělám. Tečka.
Tys to ale nepochopil. On neříká, že kdo nejel F1, nemá koule. On jenom říká, že logicky by se nejvíce lidí do takových stáží mělo rekrutovat právě z oblasti movitých lidí, kteří mají rychlé auto. Ale jelikož tomu tak není, celkem jasně z toho vyplývá, že mnoho z majitelů takových aut s nimi stejně neumí jezdit, nemají koule a auto mají jenom na honění ega. A tak to taky je.
Pán Hitka je správny chlap, nech si hovorí kto čo chce. JA IDEM JAZDIT 22. aprila!!! A tečka!!!
Pěkně. Honem sehnat nějaké simulátory a naučit se aspoň jak vede okruh 🙂 Osobně bych uvítal nějaký dvoufázový program – nejdříve celý den na okruhu v F3, abych pak v té F1 aspoň trochu pobíral, co se děje 🙂
Ja jedu 15.7., nechces pockat na leto 🙂 ? Ve dvou by to byla vetsi legrace. Nevim, z jakych zemi se tam kdo sejde, s Frantikama nepokecam 🙁
No Peter v juli to by asi neslo, praca nepusti, pocas sezony jun az september musim byt \“doma\“. Ale bola by to sranda, tomu verim!!! 😀