Rozhovor: Kam se ubírá vývoj automobilky Škoda

53 fotografiíreportáž

Vedoucí vývoje podvozků a agregátů Škody Auto doktor Martin Hrdlička nám pomohl nahlédnout do blízké budoucnosti značky a osvětlil, jak se to má se sdílením koncernových dílů a vlastním vývojem.

Diskuze

18 komentářů

    fardic

    To Vám to vážně není už trapný p.Žáku? Kolik ještě bude článků o Škodě? Teda ještě stále čekám na denní příděl rapidu..ale to se teď asi změní na octavii III co. Chápu to ve světe motoru, chápu to ještě na auto.cz…ale tohle byl dobrej web..no bohužel BYL.

    Vy jste opravdu za svojí \“práci\“ placen?!
    Dyť už je to tu do nebe volající.
    Samá otravná reklama, články jak přes kopírák, nulová přidaná hodnota, bulvár…a pak máte ještě tu drzost napsat blog o tom, jak Vás to strašně nebaví psát o citigo…je to tu bída pánové…

    Kuban

    Bohužel automobilový vývoj po podvozkové stránce už desetiletí líže horní úvrať pomyslné logaritmické křivky… Tedy pokrok mizerný v absolutní hodnotě…. Všm je jasné, že neustálé omlacování spalovacích motorů už prostě nikam pořádně nevede…. Vývoj je už tak neskutečně drahý, že přestává mít smysl.. Ale Ropný průmysl, jakýkoliv pokus o revoluci brzdí! To by se svět divil kam by se automobilový průmysl pohl, odejít už konečně od spalovacích mašin!

    fardic

    koukám, že slušná cenzura na diskuzi tu vládne:D

    vzteklej pes

    Dokud nebude mít každej doma vlastní elektrárnu – třeba malej reaktor, tak se na elektriku nebude dát jezdit. Hlavně to nebude mít smysl. Spalovací motor má pořád podle mě velkej potenciál. Dobře, máme vodík, ale ten se blbě skladuje. Podle mě se spíš víc prosadí auta na plyn, ale až vám na LPG a CNG napaří spotřební daň, zase se všichni vrátí k benzínu a naftě. Je to pohodlnější.

    Tomik

    Kam zmizel ten původní příspěvek?
    Škodovka si zaplatila krom článku i promazání diskuze, nebo autor neunesl tu křivdu?
    Já Vás měl za slušný web…

    fardic

    \“ To Vám to vážně není už trapný p.Žáku? Kolik ještě bude článků o Škodě? Teda ještě stále čekám na denní příděl rapidu..ale to se teď asi změní na octavii III co. Chápu to ve světe motoru, chápu to ještě na auto.cz…ale tohle byl dobrej web..no bohužel BYL.

    Vy jste opravdu za svojí \“práci\“ placen?!
    Dyť už je to tu do nebe volající.
    Samá otravná reklama, články jak přes kopírák, nulová přidaná hodnota, bulvár…a pak máte ještě tu drzost napsat blog o tom, jak Vás to strašně nebaví psát o citigo…je to tu bída pánové… \“

    fardic

    já jsem si ho radši uložil, protože to rozhodně nebylo poprvé co se tu maže..

    Dalibor Žák, autoweb

    Evidentně jste jediný, kdo tenhle rozhovor chápe jako placené PR. A články o Škodovce budou, to se nebojte že ne. Články o Škodě totiž patří historicky k těm nejčtenějším. Vám se to možná nelíbí, ale můžete si přečíst třeba o testování Jaguarů na Nordschleife nebo o tom, jak správně jezdit na sněhu. Máme tu toho mnohem víc.

    fardic

    No evidentně nejsem jediný….
    a co se týče vaší odpovědi\“Články o Škodě totiž patří historicky k těm nejčtenějším\“ mluví sama za sebe….no…Kabát je taky nejposlouchanější česká kapela…no a \“ordinace\“ je asi taky nejsledovanější seriál…..ale vypovídá to něco snad o kvalitě, ať už je tento termín sebe víc subjektivní??! Z vaší odpovědi je tedy patrné, že záměrem tohoto webu je pouze navýšit počet klikačů na reklamu…není to trochu smutné od webu, který celou dobu hlásá, jak je zaměřený na automobilové nadšence?!

    Rozumím, že nějak financovat provoz musíte….a ne vždycky člověk může věci dělat, tak jak by si přál….ale co je moc to je moc…

    fardic

    Jo a sorry…ale ty vaše recyklovaný články o tom \“Jak jezdit, provozovat kupovat/nekupovat cokoli\“ to je velká dřina napsat asi…uf

    Jenyk

    Není jediný. PR článek a jako takový zcela nezajímavý, bez jakékoliv přidané hodnoty. To člověk na téhle pozici skutečně nemá žádnou vizi? Tak se totiž představil.

    Jenyk

    Není jediný. PR článek a jako takový zcela nezajímavý, bez jakékoliv přidané hodnoty. To člověk na téhle pozici skutečně nemá žádnou vizi? Tak se totiž představil.

    Jenyk

    Sorry, ten druhý výskyt samozřejmě prosím smazat.

    mve

    On sám tu vizi zcela jistě má, nicméně se musí pohybovat v mezích vytyčených koncernem a prosazovat vizi VW pro Škodu. Sám řekl, že u něj coupé vyvolávají emoce, takže by je nejspíš vyrábět chtěl, ale bohužel. Zaměření celé značky jde trochu jiným směrem. Navíc jeho pozice není tak neotřesitelná, ač je to Hrdlička, aby si mohl pustit pusu na špacír a říct vám zde všechny jejich dlouhodobé plány, ukázat skici aut na rok 2020 a dát vám to nejlépe s kompletním ceníkem. Protože PR nebo ne-PR, víc toho stejně veřejnost vědět nepotřebuje.

    lojz

    Napojil bych ho na kábl od lustru a při každém vyslovení CO2 na minutu rozsvítil. Kde si myslí že je? Vymývání mozků kokotinama ať si nechá na porady ve Škodovce.
    Je to trapné a navíc nepovedené PR, informační hodnota článku nula. Nejlepší je, že když cokoliv naskládají na ty jejich platformy, tak z toho vyleze úzká a vysoká herka. Ať už vezmu Fabii nebo Rapida, to jsou proporčně hnusy. Být jím, tak se spíš stydím v koutě, než lozit do médií.

    Kyle

    Ví ten pán z Jungbunzlau, jak vypadá Grossglockner ? :-)))))))

    spooon

    mě osobně to zas jako do nebe volající reklama nepřijde, i když to trochu smrdí. Hodit na to komerční sdělení, jaku ž jste párkrát udělali, tak je to super a nikdo s tím nemá problém 😉
    Ale je pravda, že to s tou škodou tak poslední cca rok docela přeháníte. Já plně chápu, že se musíte nějak ufinancovat, ale to by to bez toho opravdu nešlo? Reklam tu i tak máte dost, (nejvíc mě může nas**t ta co vyjede přes celou obrazovku) tak by to snad mohlo stačit. A ono když zůstanete stále na straně opravdových řidičů, tak se to vyplatí 😉 a nebo taky ne, to je riziko, ale rozhodně bych takhle moc páteř neohýbal…

    michal

    No když jsou ty Fábie,Rapid ještě ne a Oktávie takové nepovedené herky,tak proč jsou u nás dlouhodobě nejprodávanější a třeba v Německu a Británii jsou vždy v první desítce?Spíš se mi hlavně nelíbí cenová politika Škodovky,včetně u toho Rapidu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist