Ron Dennis: Bugatti Veyron je hromada šrotu!
McLaren
Šéf McLarenu se naváží do Veyronu, neuznává jeho schopnosti.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
McLaren
Šéf McLarenu se naváží do Veyronu, neuznává jeho schopnosti.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
McLaren na startu skutečně byl o něco rychlejší, takže nevím proč si na ně Dennis stěžuje. A koho by překvapilo, že si do Bugatti rejpne v rozhovoru pro Arabian Business.
Bugatti Veyron údajně nemělo zapnutý launch control
To je fér, ne? Protože F1 tak jako tak žádný nemá… nic proti F1, ale je už přeci jen asi 15 let staré. Vývoj pokračuje, a trvat na tom, že něco 15 let starého je lepší než něco supermoderního a neskutečně nákladného je dost velký nesmysl.
Fer? Tak pri srovnani Boxsteru a 135i vypneme turba, aby to bylo fer 🙂
podla vsetkeho nebol problem veyronu v launch control, ale v chladeni.
v dubaji (ci kde to bolo) sa veyron proste nezvladal uchladit, medzichladice vzduchu v stoji nic nerobia a tym padom motor veyronu neprodukoval ani zdaleka 1000hp. a mclaren mu bez problemov ujizdal.
Veyron prostě není "závodně zaměřený" supersport. Velmi bych se divil, kdyby byl na dráze rychlejší. Jeho kvality jsou ale i úplně jinde a v tom je naprosto jedinečný.
Teda Rone, takhle urazit šéfdesignera Škodovky.. to já bych si líbit nenechal 🙂
no me osobne pripada veyron peknejsi nez mcf1 mc vypada jakoby ho navrhoval nejaky vyrobce auticek pro male deti
pri tej vahe veyronu emoze byt o sportovosti ani reci,v priamke je mozno rychly,ale tam to konci.
Pan Dennis má zřejmě mindrák z toho, že to, na co se po létech od legendárního F1 vzmohli, je jen "béčkový" supersport na úrovni F458, Gallarda nebo 911 Turbo. Na Enzo, Carreru GT a spol. nestačí, ty jsou o třídu výš.
Veyron není supersport! Je to GT. Neskutečně rychlé GT, ale ne auto na okruhy! Takže je nesmyslné od něj čekat nějaké blbnutí na úrovni 911 GT3 RS. Kdyby se Veyron choval jako "divoký kůň", šlo by to úplně proti jeho smyslu.
Motor W16 je inženýrský skvost a tak je potřeba ho brát. Jasně, že dvoulitrový čtyřválec s obrovskými turby by byl lehčí, efektivnější a dával by podobný výkon, ale o tom to není. Je to o tom, že nikdo jiný nic podobného nedělá, o exkluzivitě.
Veyron prý stojí několikanásobek toho, za kolik se prodává (cca milion eur). Je to hříčka, ne výrobek na kšeft. Původní Bugatti také nebyla o nejvyšší efektivitě, ale o "pompéznosti".
Já myslím, že nejnovější McLaren do této třídy opravdu míří a nemyslím si, že by z toho měli mít nějaký mindrák. Ostatně tato třída aut se dneska podle mě stala těmi pravými supersporty, cokoli dražšího či výkonnějšího je většinou jen luxusnější, těžší a méně efektivní. Nerad bych se pletl ale myslím si, že do pár let přijde McLaren s novým king-size supersportem a trochu opraví tabulky s nadpisy "nej-" :o)
ty chytraku, mindrak mas spis ty.
Na 12c se napakujou, a pak udelaj neco v tve tride vys a prepisou vsechno. Tolik asi ke strategii.
Obdivovat bys mel spis F20C, nebo B16B. A kdyz nutne potrebujes 1 MW tak polad RB26. Nafoukat to umi i maly deti.
600hp 1300kg, mp4-12c ze je na urovni turba? no jasne. ma od neho sice len o 100hp viac, a o 300kg menej, ale inac su uplne na tej istej urovni.
zato taka carrera gt, ktora ma o 20hp a 80kg viac nez mclaren, tak tu uz je uplne ina liga.
ale ano, cenovo bola carrera gt aj enzo par tried vyssie. enozo tak o 4 triedy vyssie…
Az team pana Denise posatvi neco, co by Veyronu mohlo konkurovat a nezkrachuje pri tom, tak potom at si keca jak chce. do te doby ne.
t jsi ale chytrák..bugatti nekrachne jen díky tomu, že ho drží koncern VW..jinak by veyrona nikdy vyrobit nemohli..a za druhé nemusí stavět nic co by mohlo konkurovat veyronu..Protože už před cca15 lety vyrobili mnohem lepší auto, než je veyron..S Denisem souhlasim..!
Veayron byl jen autem, které mělo dokázat schopnosti a tachnoligie VW. McLaren je pravý supersport to jo. ale člověk musí být skoro závodníkem aby ho uřídil, kdežto veyron je na řízení jednoduchý a vtom je jeho síla.!
Co říká Denis, to mě netrápí.
Není totiž odborník…
Ahá :)) Nerikaj ti Jirka Paroubek?
Nejdřív to začlo lhaním v F1 a teď se velkolepě naváží do auta, které mu vůbec nekonkuruje (ať už vlastnostmi, parametry, či cílovou skupinou zákazníků…). Čemu se vysměje tenhle makléř příště? Fabii?! Proč ne, v podstatě to je stejný příklad..
Tenhle chlap není žádnej konstruktér ale obyčejnej "manéžer", jinak by neplácal tydle nesmysli! Amen:-)
Dle meho nazoru je Veyron jeden z nejpodivnejsich stroju…supersport ma vzbuzovat uzas schopnostmi a ne cenou…komfortem…na to je rolls-royce…veyron je naprosto neosobni predrazena premotorizovana smes cehosi. F1…to je brutalni vykon se schopnosti, narozdil od veyronu, rychle jizdy na silnicich…tim nemyslim jen dalnici…
Vo Veyrone by som sa nebal jazdit za dazda, v Mc F1, v Modene a GT3 ano. Veyron ss predaval za 1mil eur, pritom realna hodnota aby bola automobilka na nom ziskova je asi 5 mil eur. Ano, F1 bol brutalny, ale Veyron je o niecom inom… A nekupil by som si ani jedno. PS: Cakam az ma niekto nazve komousem…
Nenazval bych Vas komousem, mne proste ten vuz prijde naprosto bez emoci a osobnosti…vemte si treba F40…kdyz to auto clovek vidi tak je to zazitek na cely zivot…ale Veyron…vime vsichni, ze je to strasne drahe, ale to je vse. Vim ze jsou to rozdilna auta…chtel jsem jen rici, ze Veyron je vuz nechavajici mne naprosto chladnym…
takhle.. co se týče výrobních nákladů, tak ty se do toho 1 mil. euro určitě vejdou.. Ale celej projekt Veyron nemuže bejt ziskovej nikdy. Ono splnit to co Piech nasliboval nebyla žádná sranda… Nakonec sxe jim to povedlo, ale za obrovský náklady na vývoj…
Je těžký drahý krám, který se snaží být supersportem, ale je, na rovince sice rychlým, podivným gétéčkem bez chuti, zápachu a emocí tradičních italských a anglických značek.
= třetí druh 😀
veyron se nesnazi byt supersportem to se znej pokousi delat akorak jeho majitele je to rychle luxusní auto podobne jako treba bentley continental gt
Necítím se být povolán posuzovat jízdní vlastnosti vozů, v nichž jsem neseděl.
Ale v jedno se s panem Dennisem shodnu. Designově mi Veyron připadá hnusný.
Když ho srovnám s lehkostí a elegancí klasických Bugattek, tak si myslím, že by se lidem jako je Pietsch nemělo dovolit prznit jméno designové ikony minulosti.