Subaru: Prý že na ADAC RALLY DEUSCHELAND nenastoupíš, je to tvoje rozhodnutí, nebo Malcoma Wilsona? Proč Britský šampionát nejedeš s Focusem? Zatím to ještě není definitivní, ale momentálně to opravdu vypadá, že v Německu nepojedu. Není to jenom otázka osobních preferencí, ale také o financích. Reálně to teď ale nevypadá Arganta: Proč už nejezdíš mistrovství světa ? Není to škoda ? Máš v plánu absolvavat letos nějaké rallye z MS? O startech v MS ještě není rozhodnuto, v prvé řadě je to otázka financí. Realita je taková, že až na tři výjimky musí jezdec přinést do týmu finanční příspěvek. To platí pro tovární i soukromé týmy. Kovalainen: Chtěl by jste být Hirvonenův kolega? Důležité je získat místo v továrním týmu na celý šampionát. Vybírat si týmového kolegu nemá smysl, jel bych vedle kohokoliv. Sloní kýta: Romane, u fiesty pláčete nad slabým výkonem motoru, což je u britského (anglického) úpravce neobvyklé. Má tento stav východisko? Tento stav má určitě východisko a vím, že jsou již plány na evoluci motoru. Ne vždy se vše povede napoprvé a v rámci sportovního programu Fordu má z pochopitelných důvodů prioritu vývoj Focusu WRC. Pokud testujete na obvyklém úseku, jak se liší Vaše časy od Marcusových, Hirvonenových, Wilsonových. Jaké máte odlišnosti v nastavení oproti výše uvedeným? Testovali jsme společně jenom jednou. Při testech jsem byl na Monte Carlu o 14 sekund rychlejší proti Hirvonenovi, bylo to při prakticky identických podmínkách. Na druhou stranu jsem měl výhodu, že jsem tam testoval déle. Většinou ale testujeme na jiných tratích. Nastavení Marcuse a mé je hodně podobné, měkké trakční auto, Hirvoven preferuje tvrdší vůz i pneumatiky. Je to trochu paradox, protože Peugeot je hodně tvrdé auto. Marcus s přechodem k jinému vozu hodně pozměnil nastavení vozu i jízdní styl a myslím, že je nyní rychlejší.
Michael Daněk