Rimac e-M3 E30 je nejrychlejší elektromobil
BMW M3
Rimac sestrojil nejrychlejší elektromobil na světě. Do karoserie BMW řady 3 E30, vměstnali elektrický pohon, který ze sebe dostane 600 koní.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
BMW M3
Rimac sestrojil nejrychlejší elektromobil na světě. Do karoserie BMW řady 3 E30, vměstnali elektrický pohon, který ze sebe dostane 600 koní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To má do M3 kastle daleko…
..asi tak, to neni kastle M3..
Rad by som vedel hmotnost baterii a dobu nabijania 😀
Škoda, že jste nenapsali hmotnost auta, protože ta bude určitě masivní. A výdrž baterii při využívání plného výkonu bude taky ubohá. Ale pár minut to jistě vydrží jezdit a pak půl dne nabíjení 🙂
Přesně tak, M3 karoserie byla opoznání jiná, jinej C sloupek, jeho sklon, víko kufru, blatníky, výztuhy v zadní části podlahy ap. 🙁 🙁 🙁
JJ, je to standardni trica, s rozsirenym zadkem, aby se tam vesli ty velky slicky. Blatniky ma M3 uplne jiny.
aaaaaa, dalsi moudra pana Lillinga… videl jste nekdy M3 E30? vase clanky jsou ostudou autowebu…
Pokud správně čtu tak jest psáno e-M3 a název tomuto projektu dali už v Rimacu. Auto není žádná novinka sleduju vývoj asi přes rok a myslím, že jdou správnou cestou. Výkon na normální ježdění tuším okolo 200kW, ale to si nejsem jist a ohledně nabíjení mají vymyšlenou i rychlonabíječku, která to nabije za pár minut. Více na jejich stránkách nebo třeba na youtubu.
jo a hmotnost 1150 kg