Řídili jsme: BMW M5 (F10)
55 fotografiíBMW M5
Čtyři reakce na jedno auto, čtyři názory plné velice odlišných pohledů na věc. Jaké je BMW M5 optikou všech členů naší redakce?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
55 fotografiíBMW M5
Čtyři reakce na jedno auto, čtyři názory plné velice odlišných pohledů na věc. Jaké je BMW M5 optikou všech členů naší redakce?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pánové díky za takový neotřelý test a pohled. kdysi jsem měl starou M5 e34 a pak pár měsíců i e39. dodnes na ta auta vzpomínám jako na jediná opravdová auta, zejména s e34 jsem strávil 6 let v zimě v létě a najel s ní neuvěřitelně úžasných 260.000km. M5 byly vždy pohodlný a ukrutně mrštný a suprově poctivě postavený auta a mám obavy že ta doba je pryč. z beznaděje z e60 jsem kvůli lidem přesedlal na superb… už 5 tým rokem a musím říct že je to podobné jako kdybyste si do postele pořídili partnerku hodnou nevýraznou puťku a předtím š…. černou milenku s ohněm v srdci. já bych se tak rád vrátil k M5… jenže e60 je hnusná a F10 je mastodont s úchylnou spotřebou a pro mě už drahej… časy kdy se dělaly pravý gangsterský auta který za 15-17L/100km jezdily že z vás stříkal adrenalin na metr už se asi nedělaj no 🙁 nepochybuju že nová M5 jede, jen to pro mě už nemá ducha, spíš je to počítač na kolech. díky za neotřelej pohled na věc a klidně víc takových testů. jsem rád že se v dnešní době nechováte jako dementi papouškující PR firem a netvrdíte že 500k jezdí za 8l a stejně je to málo zelený a chtělo by to elektromotor – viz autosalon.dnes když s pořídíte silný auto, abyste vozili advokáta s sebou a dávali pozor na blby z TV Hovna abyste nebyli pirát už v garáži 🙂