man-in-car-with-slr-camera-stalking-16.9-352x198.jpg

Řidiči nechtějí sdílet data se státem. Obávají se možného šmírování

Zajímavosti o autech

Ochota připlatit si za služby související s připojením vozu na internet v průměru meziročně nepatrně klesla. Při připojení vozidla na internet by čeští respondenti využili hlavně informace související s dopravní situací a upozornění v případě jejího zhoršení (92 %). Monitoring vozidla za účelem zabezpečení a možnosti vyhledání...

Diskuze

6 komentářů

    proste_řítič

    Ani to hovno, vůbec to tam necpat, dneska je modou temahle novinkama pomahat v prvnim nadechu a jeste v tichosti dodat, sbirat data, pry k anonymni analyze. Co se s nima stane realne vi jen velmi malo poverenych. Pochopim to v USA, Cine, smiracke zeme uz z podstaty, ale ne v EU. Pokud bych kupoval nekdy omylem nove auto s takovym sajrajtem, necham to proste odpojit.

    Mirek

    Nechápu z čeho mají strach? Si myslí že někde pod hradem sedí deset tisíc agentů co rozebírají to, ze Pepa z depa si jel nakoupit do obchodu nebo co? To je snad uz stihomam. Kdyz je sleduje mobilni operator nebo waze to je jim jedno. Fakt tady ta Ceska malost a tupost nas jednou zabije.

    Václav

    Předpokládám Mirku, že jste spokojený uživatel auta připojeného na net a že ochotně svoje údaje předáváte komukoli, kdo o ně slušně požádá. V tom případě je váš komentář na místě. Pokud však s vozem na netu nejste, tak jste jen hloupý či přechytralý (což je totéž) pokrytec, co káže vodu a saje víno.

    Sam

    Kdyby to připojení bylo zadarmo, proč ne? Ale osobně nerad platím za cokoliv, za parkování, za data a i na kafe se nejraději nechám pozvat, noviny a časopisy sipůjčuji – nejradši mám ochutnávky v obchodních centrech a taky v řetězcích u řezníků.

    Radek Vrána

    Stále více a více osobních svobod jsou lidé ochotni se vzdát. Proč? To opravu z lidské společnosti mizí pudy sebezáchovy, osobní intimity a svobody v tom základním slova smyslu? Lidská společnost degraduje, o tom není pochyb. To, co se zpočátku zdálo být dobrým sluhou se vcelku obratně mění na zlého pána. Média, internet, sociální sítě…

    Franz

    Prima dny mějta bez nehod.
    Různé.
    Sledování se děje i bez připojení, protože v nových autech, nevím od kterého roku, jsou „počítače, řídící jednotky“.
    Může dokonce dojít, případně i dochází i k zásahům do řídících jednotek v automobilech, k nehodám z nedozírnými následky,
    Řeknou na vině špatná jízda.
    Ovlivňování jízdy apod., kterým řidič nemůže zabránit.
    Známému, který jezdí po eu se vše zobrazuje na „budících“ jak má. Když přijede do R. p. R. má s pc, zobrazováním atd. potíže. Nepomůže ani restartovat. Znovu se opakuje.
    Když jsem u toho psaní. Kolikrát se po nehodě řidič chce dostat z vozu, odepne pás a třeba omdlí, zemře na následky. Při vyšetřování řeknou, že nebyl připoutaný. Domnívám se, že ani soudní znalec toto nemůže posoudit.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist