Retro: Škoda 110R Coupé BrKo – z 0 na 100 za 6,2 s!
21 fotografiíCitroën
Prohlédněte si lahůdku z Tuning Party v Hradci Králové - jeden z nejlepších upravených vozů v České Republice.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
21 fotografiíCitroën
Prohlédněte si lahůdku z Tuning Party v Hradci Králové - jeden z nejlepších upravených vozů v České Republice.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
oranžová a vr6!!!!!!!!! tohle je pouťová atrakce…. se vůbec divim že jste na autoweb dali vytuněný tuzemský auto…
O oranžovém Rapidu AK-47 pana Králíka samozřejmě také chystáme článek. Těšte se.
spsi se bojim…. pred panama klobouk dolu, odvedli dost prace a ani to nebylo nejspis nejlevnejsi…. ale nemam rad puding teda tuning… takže to co chci napsat si necham radeji pro sebe:) (tykalo by se to bezpecnosti a dalsich blbostech) ale vrtat se v praci jinych umi každy… znovu rikam pred panama klobou dolu ale…
Me pripada pri pohledu zezadu, ze je to fsechno tak nejak nakrivo, ale mozna to dela ta fotka. JA bych to auto dal jen do ty krasny zeleny, ta je opravdu libova. Jinak tuning nemusim, sem spis na masiny, ale tohle je peknej kousek…
Je ale třeba uznat, že to zrychlení je úctyhodné.
Hodně vzdáleně mi to připomíná ASSASINA – taková obří amerika
nemas na mysli nahodou skodu vr6 2800 nitrous? takova cerno oranzova, trhala rekordy ve sve tride, myslim ze mela v sobe i dusik. ale nemuzu si vzpomenout jak se jmenoval majitel. tady tohle mam na mysli: http://www.autodoplnky.cz/picture/galerie/erko_b.jpg
…a úplně naho/no. Já tohle zkrátka nějak nedokážu ocenit.
Ale když to ty lidi nějak naplňuje… nakonec je to jejich čas a peníze.
hehe:) dik
To je trapne.Co je na tom pekne?Stale vidno,ze je to Skodovka hnusna skareda a nikdy z toho nic ine nebude ani.Ved tolko penazi do toho dal,to mohol mat ine auto.Inak,to zozadu je jasne,ze je vsetko krive,co cakate od takeho auta?A ten interier je jedina pekna vec,ale aj to mi pripada,ze kam sa hrabe Enzo a spol.
nahodou "eRko" v puvodnim stavu je bomba kara:)
R-ko je legenda. Na svou dobu to byla krasavice. A obzvlast jako 130RS to bylo proste nadherne auto. Tahle sereda ale nema ani puvodni obycejne R-ko.
tvůrce by si měl uvědomit že méně je někdy více…
tak tak…
Dajte mu chlapi dajte,ved to je skarede.Plne s vami suhlasim.
je to solidní vzhled,ale není to na cesty u nás,ale supr podívaná.. 😛
Udělat ze starý kraksny takovouhle parádu, to musel být nadlidský úkol, fakt majitele obdivuju. Pochopím, že se to někomu vzhledově nelíbí, to je věc vkusu, ale nechápu rýpání typu "to je shit", atd. Chtěl bych každého jednoho z vás vidět (respektive vaše auta). Btw, zajímalo by mě, jestli takovéhle auto má technickou?
jasny že technickou to mít nemůže.a co se týče toho nadlidskýho ůkolu takhle auto překopat-když má někdo prachy tak není nic problém…
hm dobrý, ještě přečalounit dveře a snížit tu střechu i u "bé" sloupků, jinak ten lak je fakt dobrej, nedočetl jsem se jestli to má vzpěry mezi tlumičema? ale dobrej stroj to je bez debat
určitě je to moc zdarilá zdařilá přestavba,jen mně trochu mrzí už to tedy vůbec není škodovka(tedy ani motor)a navíc brutální design v některých partiích potlačuje ladné křivky erka,rozhodně neslabším je pro mně řešení zadního čela a víka motoru se spojlery.Spousta detailů je pro mně inspirací,lak s iriodinovým pigmentem je fantastickej.
Hezky si brko užívejte čau Fery
v černém bylo hezčí
Soused má originál vyjede jen v létě a za sucha ale až to uvidí pujde do kolen supr prácička jen tak dál!!!!!
To asi půjde do kolen 😀 Možná ho i trefí.
Já být veteránista a mít originál, jezdit s tím jen když je krásně a pak vidět tohle, tak mám infarkt.
Jinak v článku je pár blbostí…
Na místo zadních bubnových brzd jsme osadili kotouče z přední nápravy Škody 120 i se třmeny – ruční brzda je hydraulická
Pokud je tam hydraulika brzda, pak by mě zajímalo, kde je brzda normální, když jsou tam dvoupísty :). Patrně šlo o koutouče ze 130 a čtyřpístové třmeny.
Pětikvaltovou převodovku ze škody 120 jsme nahradili opět pětikvaltovou převodovkou, ale už ze Škody Rapid
Škoda 120 nikdy neměla 5 kvalt. Patrně byla myšlena škoda 125.
ale měla.
zadek bych překopal víc ve stylu 130 rs a ta střecha nebyla nutná snižovat jinak ok předek slušnej
prosim vas nevite kde se tento rok konaji mimonske valky??? Dekuji za odpověd
vyser si buzíku:))))))
PEKNE LEN TO NIEJE UPLNE DOTIAHNUTE
to je hnus velebnosti
Fakt hnus! Kdyby to dali do původního stavu, to by byla frajeřina.
Tak určitě to má své fanoušky i odpůrce, já jsem ta druhá skupina, ačkoliv tuning se mi líbí.
Já nevím, jak se v české tuningové scéně hodnotí, které auto je to nejhezčí, ale podle tohoto článku je to asi \“čím zmatlanější, sprzněnější tím lepší, nebo čím více tím lépe\“, ale to je myslím škoda, přestože to muselo stát peněz a času sposty, tak bych určitě našel hezčí kousky s daleko decentnějším designem.
Zde si teď rýpnu, ale i pochválím.
+
Lak
Kola
Přední část
Přední stěrač
–
Zadek, to je strašný
Obrovitý bodykit
Interier na muj vkus taková divočina, ale já nemám obecně rád červené interiery
Tak a teď pojďte do mě, jakej jsem kritik a šťoural.
Některé úpravy jsou sympatické – brzdové válce, kotouče na zadní nápravě, úpravy chlazení a topení, práce kolem přesklívání… pánové se ale nevyhnuli ani takovým, které z jejich perspektivního stroje udělaly prachobyčejné votuzenidlo. Extrémně hnusné mi připadají zadní světla (nejsou z CRXa alebrž jinými votuzery pro něj určena a i na něm vypadají nechutně), centrální stěrač, barva interiéru a kliky z octávky. Masivní chromované? doplňky, tzv. extrémní prahy a podsvícení podvozku jsou spíš k smíchu. Celkově to působí, přes jistě obrovské množství vložené práce, jako směs přeplácaného, nedodělaného a nedomyšleného ve které se to podařené dost ztrácí. Mmch extrémě hodně by mě zajímalo jaké to má poloosy.
To muselo dat prace a pritom je to takova…Hodne prace, hodne usilia, hodne penazi. Ak to ludi co to auto vlastnia bavi, naplnuje, ich peniaze, tak je to OK. Povodna erika sa mi paci viac a ak nie teraz, tak za par rokov bude aj viac cenena.
Zprzněná 110R na Autowebu?? Kdyby majitel věnoval stejný čas i peníze do renovace, to by byla paráda. Tohle patří do šrotu, ne sem.
Škoda, že to nevypadá jako ta stará pěkná Škoda.
jako stavbu nebo tuning bych to bral.jinak to ale hodnotím jako zničený historický kus.pokud majitel chtěl něco ostřejšího měl postavit ze základu repliku továrního eresa,nebo dát stroj do původního stavu.
Sory kluci za kritiku, ale myslím si že je to škoda práce. ŠKODA 110R JE NEJHEZČÍ AUTO CO SE KDY V EVROPĚ VYROBILO a vůbec se mi nelíbí tahle spatlanina ,,co vrakáč dal\“. Jestli chcete ,,tunit\“ tak ste měli postavit 130rs.