Retro: Škoda 110R Coupé BrKo – z 0 na 100 za 6,2 s!

21 fotografiíCitroën

Prohlédněte si lahůdku z Tuning Party v Hradci Králové - jeden z nejlepších upravených vozů v České Republice.

Diskuze

37 komentářů

    honzik

    oranžová a vr6!!!!!!!!! tohle je pouťová atrakce…. se vůbec divim že jste na autoweb dali vytuněný tuzemský auto…

    Richard Herbich, autoweb.cz

    O oranžovém Rapidu AK-47 pana Králíka samozřejmě také chystáme článek. Těšte se.

    Honza U.

    spsi se bojim…. pred panama klobouk dolu, odvedli dost prace a ani to nebylo nejspis nejlevnejsi…. ale nemam rad puding teda tuning… takže to co chci napsat si necham radeji pro sebe:) (tykalo by se to bezpecnosti a dalsich blbostech) ale vrtat se v praci jinych umi každy… znovu rikam pred panama klobou dolu ale…

    Petr

    Me pripada pri pohledu zezadu, ze je to fsechno tak nejak nakrivo, ale mozna to dela ta fotka. JA bych to auto dal jen do ty krasny zeleny, ta je opravdu libova. Jinak tuning nemusim, sem spis na masiny, ale tohle je peknej kousek…

    Kocmeister

    Je ale třeba uznat, že to zrychlení je úctyhodné.

    Pprofik

    Hodně vzdáleně mi to připomíná ASSASINA – taková obří amerika

    pepagt

    nemas na mysli nahodou skodu vr6 2800 nitrous? takova cerno oranzova, trhala rekordy ve sve tride, myslim ze mela v sobe i dusik. ale nemuzu si vzpomenout jak se jmenoval majitel. tady tohle mam na mysli: http://www.autodoplnky.cz/picture/galerie/erko_b.jpg

    Yaroukh

    …a úplně naho/no. Já tohle zkrátka nějak nedokážu ocenit.

    Ale když to ty lidi nějak naplňuje… nakonec je to jejich čas a peníze.

    Honza U.

    hehe:) dik

    ROBERTO

    To je trapne.Co je na tom pekne?Stale vidno,ze je to Skodovka hnusna skareda a nikdy z toho nic ine nebude ani.Ved tolko penazi do toho dal,to mohol mat ine auto.Inak,to zozadu je jasne,ze je vsetko krive,co cakate od takeho auta?A ten interier je jedina pekna vec,ale aj to mi pripada,ze kam sa hrabe Enzo a spol.

    Honza U.

    nahodou "eRko" v puvodnim stavu je bomba kara:)

    Jyrki

    R-ko je legenda. Na svou dobu to byla krasavice. A obzvlast jako 130RS to bylo proste nadherne auto. Tahle sereda ale nema ani puvodni obycejne R-ko.

    lq

    tvůrce by si měl uvědomit že méně je někdy více…

    Kek

    tak tak…

    ROBERTO

    Dajte mu chlapi dajte,ved to je skarede.Plne s vami suhlasim.

    mr.bora

    je to solidní vzhled,ale není to na cesty u nás,ale supr podívaná.. 😛

    Přemek

    Udělat ze starý kraksny takovouhle parádu, to musel být nadlidský úkol, fakt majitele obdivuju. Pochopím, že se to někomu vzhledově nelíbí, to je věc vkusu, ale nechápu rýpání typu "to je shit", atd. Chtěl bych každého jednoho z vás vidět (respektive vaše auta). Btw, zajímalo by mě, jestli takovéhle auto má technickou?

    george

    jasny že technickou to mít nemůže.a co se týče toho nadlidskýho ůkolu takhle auto překopat-když má někdo prachy tak není nic problém…

    fall

    hm dobrý, ještě přečalounit dveře a snížit tu střechu i u "bé" sloupků, jinak ten lak je fakt dobrej, nedočetl jsem se jestli to má vzpěry mezi tlumičema? ale dobrej stroj to je bez debat

    fery

    určitě je to moc zdarilá zdařilá přestavba,jen mně trochu mrzí už to tedy vůbec není škodovka(tedy ani motor)a navíc brutální design v některých partiích potlačuje ladné křivky erka,rozhodně neslabším je pro mně řešení zadního čela a víka motoru se spojlery.Spousta detailů je pro mně inspirací,lak s iriodinovým pigmentem je fantastickej.

    Hezky si brko užívejte čau Fery

    crany

    v černém bylo hezčí

    dzon

    Soused má originál vyjede jen v létě a za sucha ale až to uvidí pujde do kolen supr prácička jen tak dál!!!!!

    daves

    To asi půjde do kolen 😀 Možná ho i trefí.

    Já být veteránista a mít originál, jezdit s tím jen když je krásně a pak vidět tohle, tak mám infarkt.

    Jinak v článku je pár blbostí…

    Na místo zadních bubnových brzd jsme osadili kotouče z přední nápravy Škody 120 i se třmeny – ruční brzda je hydraulická

    Pokud je tam hydraulika brzda, pak by mě zajímalo, kde je brzda normální, když jsou tam dvoupísty :). Patrně šlo o koutouče ze 130 a čtyřpístové třmeny.

    Pětikvaltovou převodovku ze škody 120 jsme nahradili opět pětikvaltovou převodovkou, ale už ze Škody Rapid

    Škoda 120 nikdy neměla 5 kvalt. Patrně byla myšlena škoda 125.

    ale měla.

    anubis

    zadek bych překopal víc ve stylu 130 rs a ta střecha nebyla nutná snižovat jinak ok předek slušnej

    tomaš

    prosim vas nevite kde se tento rok konaji mimonske valky??? Dekuji za odpověd

    Brko

    vyser si buzíku:))))))

    baribar

    PEKNE LEN TO NIEJE UPLNE DOTIAHNUTE

    to je hnus velebnosti

    Jim

    Fakt hnus! Kdyby to dali do původního stavu, to by byla frajeřina.

    Dvořka

    Tak určitě to má své fanoušky i odpůrce, já jsem ta druhá skupina, ačkoliv tuning se mi líbí.

    Já nevím, jak se v české tuningové scéně hodnotí, které auto je to nejhezčí, ale podle tohoto článku je to asi \“čím zmatlanější, sprzněnější tím lepší, nebo čím více tím lépe\“, ale to je myslím škoda, přestože to muselo stát peněz a času sposty, tak bych určitě našel hezčí kousky s daleko decentnějším designem.

    Zde si teď rýpnu, ale i pochválím.
    +
    Lak
    Kola
    Přední část
    Přední stěrač

    Zadek, to je strašný
    Obrovitý bodykit
    Interier na muj vkus taková divočina, ale já nemám obecně rád červené interiery

    Tak a teď pojďte do mě, jakej jsem kritik a šťoural.

    Gale

    Některé úpravy jsou sympatické – brzdové válce, kotouče na zadní nápravě, úpravy chlazení a topení, práce kolem přesklívání… pánové se ale nevyhnuli ani takovým, které z jejich perspektivního stroje udělaly prachobyčejné votuzenidlo. Extrémně hnusné mi připadají zadní světla (nejsou z CRXa alebrž jinými votuzery pro něj určena a i na něm vypadají nechutně), centrální stěrač, barva interiéru a kliky z octávky. Masivní chromované? doplňky, tzv. extrémní prahy a podsvícení podvozku jsou spíš k smíchu. Celkově to působí, přes jistě obrovské množství vložené práce, jako směs přeplácaného, nedodělaného a nedomyšleného ve které se to podařené dost ztrácí. Mmch extrémě hodně by mě zajímalo jaké to má poloosy.

    olso

    To muselo dat prace a pritom je to takova…Hodne prace, hodne usilia, hodne penazi. Ak to ludi co to auto vlastnia bavi, naplnuje, ich peniaze, tak je to OK. Povodna erika sa mi paci viac a ak nie teraz, tak za par rokov bude aj viac cenena.

    Vincent

    Zprzněná 110R na Autowebu?? Kdyby majitel věnoval stejný čas i peníze do renovace, to by byla paráda. Tohle patří do šrotu, ne sem.

    ast

    Škoda, že to nevypadá jako ta stará pěkná Škoda.

    japen

    jako stavbu nebo tuning bych to bral.jinak to ale hodnotím jako zničený historický kus.pokud majitel chtěl něco ostřejšího měl postavit ze základu repliku továrního eresa,nebo dát stroj do původního stavu.

    Lada

    Sory kluci za kritiku, ale myslím si že je to škoda práce. ŠKODA 110R JE NEJHEZČÍ AUTO CO SE KDY V EVROPĚ VYROBILO a vůbec se mi nelíbí tahle spatlanina ,,co vrakáč dal\“. Jestli chcete ,,tunit\“ tak ste měli postavit 130rs.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist