Retro, rok 2008: BMW zrušilo projekt supersportu. Nebo ne?
BMW i8
Svého času se mluvilo o tom, BMW postaví sportovní automobil vycházející z podstaty legendárního M1. A pak jsme se dozvěděli, že supersport nebude. A jak to dopadlo?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
BMW i8
Svého času se mluvilo o tom, BMW postaví sportovní automobil vycházející z podstaty legendárního M1. A pak jsme se dozvěděli, že supersport nebude. A jak to dopadlo?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Odpoved na otazku artora clanku: Poukazala na to doba ze i8 bude inovativni s R3 turbem a baterkou v karbonoplastu jak dlouho ocekavany supersport s V8/V10. Zajimavi je ze cenou rival i8 je trochu receno s nadsazkou, ne tak prostorna v zadu 911Carrera 4S 🙂 Tohle je od BMW nyni dulezitejsi vyzva nez vytvorit nastupce M1 ktery muze kdykoliv prijit casem treba jako R6 turbo a baterii 550hp.
Právě. Tohle je pro BMW zase jednou velkej moment, první hybridní supersport pro chudý, přímý konkurenci bude trvat pět let, než zareaguje. Jen je škoda, že je cenově trochu výš, ale vzhledem k tomu, co by to mělo nabízet…. Jednoznačně jeden z dalších milníků nejen v historii automobilky. Krom toho si myslim, že za pár let tu bude M1 stejně tak, takže o nic nepřijdeme.