RETRO: Něco pro fajnšmekry – BMW 320si
14 fotografiíBMW
Tohle je kousek ze striktně limitované edice a ve chvíli, kdy jsem do něj sedal, mělo na tachometru 14 kilometrů. Byl to pro mě v tu chvíli skutečný svátek.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
14 fotografiíBMW
Tohle je kousek ze striktně limitované edice a ve chvíli, kdy jsem do něj sedal, mělo na tachometru 14 kilometrů. Byl to pro mě v tu chvíli skutečný svátek.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zaujimavy kusok. Ale nechce sa mi verit, ze stoji "len" milion Kc!
toto je přesně můj styl, jen bych nemusel to nápadné zbarvení. Moc se mi líbí bílá auta. Úplně se ztotožňuji s tím "debadgingem". V dobrém smyslu Honzovi závidím, taky bych za projížďku dal nevím co. Jízdní vlastnosti jsou pro mne alfa omega radosti z jízdy. Nezajímají mne rychlostní rekordy na dálnici ani upoutávání designem.
čtyřválec…200 Nm…. hmm, zato má karbonový víko 🙂
Nevím, ale takovýhle baby-racer snad nemá BMW zapotřebí.
"karbonový kryt ušetří 10 kg" koukam ze v BMW jsou poradni kouzelnici
"a sníží těžiště auta" asi o 0,01 cm? To je hned znat.
Chtelo by to truchu vetsi nadhled pri cteni PR materialu…
Ano, zní to možná až legračně, ale divil byste se, jak moc je to v zatáčkách znát… Jen tak pro zajímavost, kolegům z pořadu Fifth Gear se v tomhle autě podařilo na běžné silnici naměřit boční přetížení přes 1,1 g…
presne muj styl. nevykrikovat do sveta co ma za auto, a ani se nedavat na obdiv, jen si proste uzit pozitek z jizdy a byt nenapadny
… tak o tomhle autě jsem už četl někdy ještě před jarem a nad jeho fotkama mi tekly sliny jak hladovýmu čoklovi:-), tenkrat o něm v AuTecu nebylo nic moc známo. Je to jistě skvělej auták, jen já osobně bych ho nechtěl v této – na mě moc křiklavé barevné kombinaci. Moje volby by byla černá perleť:-) U tohoto auta opravdu nejde o maximální výkony (což zde někteří účastnící fóra evidentně nechápou), ale o kristalicky čistou radost z jízdy, jak bylo již ve zmíněném článku napsáno. Jen si dovolím upozornit na drobnou nepřesnost: samotné ventilové víko motoru (byť karbonové) neušetří 10 kg hmotnosti, těch 10 kg úspory je bráno na celém motoru, ne jenom na víku.:-)
Nejde o nechápání, ale vlastní zkušenost – před pár dny jsem po 7 letech prodal e46ku 2.5 l, a ten výkon byl tak tak, žádná sláva – hlavně slabej spodek, musel se dost točit..
Tady to bude ještě podstatně horší.
A jestli to má 18ky kola, jakože to tak vypadá, tak se nedivím tomu patetickýmu zrychlení. Optický tuning…
Sportovní auto prostě NESMÍ být dýchavičný – i kdyby boční přetížení 3G bylo ..
A už vám někdo řekl, že pod pojmem "sportovní" se může myslet ledacos? Ono když je pro někoho sporotvní auto takový, co "po dálnici jede do kopce klíďo 220 ty krávo", tak to je něco jiného, než když si někdo chce užít ryzí požitek z jízdy, pevný podvozek, zvučný motor, komunikativní řízení, nebo dokonce pořádné ždímání motoru, aby ze sebe vydal to nejlepší, je pro někoho (pro mě určitě) zajímaveější a cennější, než když mám pod pedálem takovou konírnu, že se se málem bojim abych nezkončil na jiný planetě, když dám plnej plyn.
Mno, mě je úplně jedno, kolik jede do kopce po dálnici ty krávo, ale ze "ždímání motoru" už jsem už asi vyrost, sorry 🙂
Poslední BMW, které mělo "komunikativní řízení" bylo E36 M3. E46ky už byly bohužel krok jinam, ještě tak první rok, než přeposilovali řízení. E90 neznám, ale lepší to nebude /hmotnost/.
Nesmíš věřit těm obvyklým frázím. Jsou to těžký, nedotáčivý auta, a slabý motor tomu fakt nepomůže – i kdyby to pomalovali jako papouška..
Tondo, tenhle motor ale je od toho, aby se zdimal. Kdyz jsi z toho "vyrostl" (podle me spis proste nejsi ten typ, protoze s tohodle se vyrust neda), tak si to auto proste nekupuj. Ale neplivej na nej ("baby-racer"?!) a uznale sklon hlavu, protoze tohle je zrejme skvost. (7300 otacek – pfuu, az me zamrazilo :))
Měl jsem před 14ti lety hondu CRX 1.6 VTi (tzn.tu silnější verzi) která točila stejně, ne-li víc… Taky jsem z toho byl tenkrát hotovej, ale věř tomu, že to časem omrzí.
Daleko zajímavější mi přijde 130i, a hlavně až bude 135i,
to jsou auta, který si na nic nepotřebujou hrát.. Tam bych tomu mrazení rozuměl 🙂
Souhlas s Tondou, auto je to se svou koncepcí moc pěkný, ale pouze do doby, než se člověk dočte o parametrech motorizace. Bylo tohle třeba vůbec vyrábět?? kvůli homologaci? Pro lidi, kteří touží, jsou ochotni pořídit auto s "motorsporťáckým duchem", bude necelých 130kW v 3er BMW naprosto k smíchu… 320Si ano ale s R6 2,5 s 200kW/8000ot, prosím 😉
diky za super clanek.¨moje motto sice zni : v 240 km/h vetsinou moji souperi konci a ja teprve zacinam :.preji si jen vice takovych super aut ktere dokazou prijemne prekvapit
Kolik,ze jich je?dneska sem ji potkal na Strakonicky,pekny..
dalsi pekny clanek od Tebe…souhlasim ze tohle auto je spise urceno pro lidi s velkym F a tak normalni clovek se k necemu takovemu nedostane…prekvapuje me jak je to drahe na to ze to ma jenom 175 HP…urcite se s tim bude jezdit dobre na okruzich…a je to i v puvodni tovarni barve jak se na ne pamatuji zde v USA…Mid Ohio porada dny BMW a mam kamarada,kteremu vzdycky ladim jeho M-3.
Takze,mel by jsi spise premyslet prijet sem-:))
Ahoj,
Ivan Stasa.
Za něj bych se upsal ďáblu…
Přesně má krevní skupina. Výkon tak-tak, ale jízdní vlastnosti…
Chce to kompletní test + video
Krasny BMW. Akorat bych za volantem tohoto BMW nechtel potkat 330d nedej boze 335d M Paket. A je jedno jestli na silnici nebo na okruhu.
330d na okruhu nedostalo sanci 😉
Jak je vidět, někteří to auto skutečně nepochopili. Ano, 8.9 z 0 – 100 km/h a 225 km/h skutečně není \“lidově řečeno\“ žádná sláva, ale o tom to auto vůbec není. Ti, kteří nechápou, že je daleko zábavnější jet svižně po okreskách, jsou spíš vyznavači \“ty krávo výkonu\“ na dálnici, ti tohle auto nikdy nepochopí a ostatně jim ani není určeno. Já naopak oceňuji, že v době eko-trakařů jako Prius, je někdo ochotný vyrobit auto, které má motor dělaný ručně a je to poctivá atmosféra a ne nějaké 2.0 turbo, jak je dneska oblibou.
Auto bylo vyrobeno v r.2006, ale i tak je skvělé.
Dobře, to snížení těžiště vypadá úsměvně. Ale při bočním přetížení 1,1 g to auto táhne ven ze zatáčky míň, asi o 108N, což už tak zanedbatelný není…
Tak přesně takový, nepochopí o čem \“si\“ \“is\“ je a je zbytečný nad tím přemýšlet Tondo.
Naprosto souhlasím s DeadAngel… \“radost z jízdy\“ je vytříbenost! NE nuda šlapat na plyn a kochat se vlnou Nm hlavně TDiiii