Retro: Lexus IS 220d
17 fotografiíLexus IS
Naftové BMW 320d nastavilo hodně vysokou laťku. Zatím jí nepřekonal nikdo. Jak blízko se dostane Lexus?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
17 fotografiíLexus IS
Naftové BMW 320d nastavilo hodně vysokou laťku. Zatím jí nepřekonal nikdo. Jak blízko se dostane Lexus?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
je to moooc hezky auto,ale nepripadaa vam,ze je trochu obtloustlee???
Ne – ja bych rekl, ze naopak, na me pusobi hodne dynamicky a robustne, je to krasny automobil. Prave se rozhoduju o koupi noveho vozu. Trosku vaham nad Octavii RS TDI a Lexusem 220D..pro nekoho mozna nesrovnatelna auta, ale cenou (ve srovnatelne vybave) ani vykonem se az tak nelisi. Bohuzel jsem nemel moznost se svezt dieselem od Lexusu (pouze v IS 250 – ten me ohromil neuveritelnym tichem "kdo nezkusi neuveri" a celkove velmi majestatnym projevem, ale zklamanim byl vykon, vaha Lexusu je obrovska – nechapu proc? snad dan za bezpecnost). Zajimalo by me jak to vidite Vy Honzo – srovnani OC/RS TDI a Lexusu IS 220D?
Ta auta jsou opravdu nesrovnatelná. Pokud tohle rozhodování myslíte vážně, kupte si Lexus – já bych to udělal naprosto bez přemýšlení. Dieselová Octavia RS je příliš tvrdá a nepohodlná, což jsem ochoten odpustit benzínové verzi se skvělým turbo dvoulitrem, ale ne hlučnému tédéíčku s příliš velkým turbem. Kromě toho, Lexus (třebaže je dělaný převážně na pohodlnou jízdu) vám pořád nabídne sportovnější podvozek, než Octavia RS…
Pekný test pekného auta. Urobte však konečne niečo s fotkami! Málo, stále málo! Miesta na zadných sedadlách, kufor, zaujímavé detaily interiéru/exteriéru… Skombinovať tak textovú časť z autowebu a obrazovú z auto.cz – to by bolo "pošušňáníčko" Video (aj keď kvalitné) to nezachráni.
Do čeho jít??? Teď máme MB C180k (benzin) kombíka rv.2004, ale teďka by sme chtěli něco nového, ale kombík to bejt nemusí. Přemejšlíme o BMW 320i, Lexusu 250 nebo novém Cčku sedanu. Já osobně bych šel do BMW, ale mám obavy jestli komfort v porovnáním s Cčkem neni horší. Jakej je Váš názor?
Mel jsem moznost se svezt ve vozech o kterych pisete (abych odstranil podezreni z predpojatosti mam ted Imprezu STI) a pokud do toho zahrnete jeste spolehlivost tak se vam vyber dost zuzi. Pokud nejste snob a nezakladate si na nemecke znacce (i kdyz to tam delaji turci -proto ta zhorsujici se kvalita) tak kupte Lexus.
Mimochodem ve videotestu rika autor ze se mu nezda umele drevene oblozeni. Podle stranek Lexusu to oblozeni dela Yamaha (vyrobce hudebnich nastroju) je to skutecne drevo vzdy z jednoho kusu v celem aute a behem vyroby jsou nejak specialne znaceny jednotlive soucasti aby se zase spravne sesly..
Ja bych si stejne radsi vybral benzinovou verzi s automatem -kdyz Lexus 🙂
Problem Lexusu je to drevo, je to opravdove drevo ale ze specialniho stromu a opracovavaji ho tak dokonale, ze clovek spis veri, ze je to plast…
Mam is250 uz vic nez rok a nemenil bych ani za nic 🙂
Celkem dobrá recenze ale trochu zmýlená. Stabilizační systém u Lexusu IS220D se vypnout dá a to naprosto jednoduchým způsobem. Stejně tak jako u naftového, tak u benzínového motoru. Dynamika auta je v naprostém pořádku, hodnotím ji jako nadprůměrnou (a to jsem neměl před Lexusem jiné auto než benzínové Mazdy). Zde je stejně jako u každého auta luxusní třídy tah motoru projevován závěrem který řidiče založí do sedačky. Je to naprostý opak BMW kde cítíte všechny rány od držáku motoru apod.
Tohle auto mám ve verzi SPORT s nejkratším diferenciálem a natrhnout jakékoli BMW, Passat nebo jiný koncernový stroj přeceňovaný svými majiteli můžu naprosto bez problému. Interiér zmiňovaného a srovnávaného BMW nemá šanci, stejně tak neohranost a hlavně, BMW má kdejaký jouda. Motoru se líbí všechny otáčky, záběr má však od 1700 – 3500 takže s 209-ti koňmi na závody po dálnici nebo legraci na okreskách bych nic jiného nechtěl. Motor mám po kompletní GO díky špatnému těsnění pod hlavou ale investice nebyla tak extrémní jak všichni vaši kolegové recenzenti píší. To je čistý hoax a lež. Mám plnou výbavu bez šíbru a navigace která je stejně k ničemu ale jiné auto než Lexus již nechci. Když srovnám social cars od BMW z roku 2007 a svoje auto ze stejného roku ….
Poslední věc je, že benzínové V6 se nedělali pouze v automatu jak píšete ale také v manuálu s 6 RST.