Retro: BMW M3 Concept

16 fotografiíBMW M3

Ozvalo se zaržání plnokrevného a přesto vytříbeného osmiválce a na pódium vjel Andy Priaulx v jediném skutečném překvapení letošní Ženevy…

Diskuze

16 komentářů

    evo

    masakr, je fantasticke, doufam, ze jako byva uz zvykem, se v tehle podobe dostane do seriove vyroby. jsem zvedav, jak v realu bude vypadat onen svalnaty vybezek na kapote motoru

    petrm

    budou ke stazeni?

    Mikes

    Tak jsme se dočkali a jsem z toho trochu rozpačitý.. E46 je podle mě jedno z nejlépe designově zvládnutých aut současnosti, ale tenhle styl mi prostě nesedí.. Ta zaoblená boule na ostře řezané kapotě vypadá, že tam nemá co dělat, ani CSLkový kola se mi moc nezamlouvají, k tomu designu bych dal nějaká jiná.. Bude to určitě super auto, o tom není pochyb, ale na jeho vzhled si bude potřeba zvyknout, aspoň z mé strany.. BTW, můžu se těšit na příští M3 s desetiválcem? 🙂

    Negr

    Můžeš se těšít na přespříští M3 s dvanáctiválcem a hmotností atakující 2tuny. 🙂

    milan

    Souhlasim ze E46 byla nej.Na druhou stranu je nova M3 co do vzhledu jedine BMW ktere bych si koupil.Pocitam ze v serii budou jina kola a naopak karbonova strecha ne. Otazkou zustava co provede z jizdnimy vlastnostmi tezsi osmivalec. Jak uz jsem poznal interier coupe v realu pusobi prijemneji nez na fotkach ale je velmi nachylny na spravnou volbu barev a dekoru. Tak jako tak je to jedno protoze na ni stejne nemam.

    patrik

    jsem zvedav, jakym zpusobem se projevi predstaveni noveho modelu na cene e46

    Libor

    Sem četl, že ten osmiválec je stejně těžký, jak šestiválec v současné M3

    Stichon

    Současná M3 má taky V8, kterej tak srašně pracně a draze vyvýjeli, což zvedlo cenu M3 tam kde je, nechápu proč použili v nové generaci jiný motor, navíc schodného výkonu (420koní).. Vsadím se, že de o nějaký posr*ný emisní limity!

    Stichon

    Tohle NENI nová M3 !!! Tohle je současná s kolama z CLS a vypoulenou kapotou, která je tam nejspíš kvůli zástavbě nového motoru. Nové bmw 3 má světla protáhla k mřížce a jinak tvarovanou příď a hlavně coupé ještě nepředstavili, takže težko bude M3. Za další motor nebude mít na 10000% výkon 420 koní, ale víc, protože 420 má současná generace!! Celej autoweb je banda břídilů, který ani nepoznaj auto, o kterym tady neustále melou a každýmu ho cpou !!!

    báša

    Já sem s autowebem skončil! Příšerná stránka přecpaná reklamama, příšerný fórum, informací málo a později než jinde, tůpý redaktoři s agresivníma názorama, fakt otřesný! Hlavně, že máte 5 webů, nebo kolik, ale všechny stojej za hov.no!Starej autoweb, to byla klasa!
    Sbohem, váš bývalý čtenář.

    báša

    A ten váš příšernej iMotor, co má design jak před 20 lety, že se to nedá číst a seká se to i na highend PC, ten se snažim odhlásit už asi rok! Jenže ouha! Ono to nejde… Pěkný svin.stvo!

    Stichn
    Stichon

    Souhlasim, je to tu příšerný! Chodím sem jenom se smát hlouposti místních redaktorů. Články jsou tu k ničemu a galerie se načítá 100 let, všechno si načtu na auto.cz atd, a pak se jenom směju co tu píšou za kecy.. Sem už taky chodit nebudu, a na Autotube.cz jen kvůli Honzovi Koubkovi, nic jinýho mě tam nezajímá!

    Oski

    Ne asi članek je z rubriky RETRO a i komenty jsou 5 let staré. Redaktor v článku píše, že před 5 ti lety jestě nikdo nevěděl že toto je poslední BMW s atmosferou. Nejdřive se nauč chápat souvislosti a přečti si članek od začatku až do konce a ne že si přečteš jen čísla a pak tu prudíš do redaktorů. Jsi LAMA na 10000%

    Ty ses ale kus kretena, si asi nepochopil nazev clanku RETRO…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist