řešení s autoservisem po nehodě

Dobrý den, v listopadu minulého roku mě nabourala vůz řidička pojištěná u Direct pojišťovny. Vůz jsem nechala odtáhnout do servisu, kde za mne vše nahlásili a zapůjčili mi náhradní vozidlo. Autoservis řeší už skoro 3 měsíce poslední náhradní díl na můj vůz, čeká na dodání z centrálního skladu v Evropě a tvrdí, že musí přijít každým dnem již od ledna. Teď mi tvrdí, že asi pojišťovna nebude chtít uhradit tak dlouhou dobu zapůjčení vozidla a peníze asi bude chtít po mě a já se prý pak mohu soudit s pojišťovnou. Na svůj vůz stále čekám.
Děkuji.

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.2.2021 10:05

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist