autoweb.cz > Autoporadna > Právní poradna > řešení s autoservisem po nehodě
řešení s autoservisem po nehodě
Dobrý den, v listopadu minulého roku mě nabourala vůz řidička pojištěná u Direct pojišťovny. Vůz jsem nechala odtáhnout do servisu, kde za mne vše nahlásili a zapůjčili mi náhradní vozidlo. Autoservis řeší už skoro 3 měsíce poslední náhradní díl na můj vůz, čeká na dodání z centrálního skladu v Evropě a tvrdí, že musí přijít každým dnem již od ledna. Teď mi tvrdí, že asi pojišťovna nebude chtít uhradit tak dlouhou dobu zapůjčení vozidla a peníze asi bude chtít po mě a já se prý pak mohu soudit s pojišťovnou. Na svůj vůz stále čekám.
Děkuji.
Odpověď
Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.19.2.2021 10:05