Reportáž: V muzeu automobilky Tatra
145 fotografiíreportáž
Kabiny a návěsy špinavé od práce v namáhavém prostředí? Možní dnes, někdejší historie ukazuje elegantní sportovní vozy a geniální aerodynamická řešení.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
145 fotografiíreportáž
Kabiny a návěsy špinavé od práce v namáhavém prostředí? Možní dnes, někdejší historie ukazuje elegantní sportovní vozy a geniální aerodynamická řešení.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
asi milionkrát lepší než muzeum škodovky
Hans Ledwinka se píše s dvojitým w pane autore.Perzekuce se nedočkal až od komunistů,ale vyšetřován byl již před válkou a poté zatčen v roce 1945.
Proč? V čem? U muzea jsem v Kopřivnici jsem byl nejblíž cca 200 m. Proto mě to zajímá.
Proč? V čem? U muzea jsem v Kopřivnici jsem byl nejblíž cca 200 m. Proto mě to zajímá.
To je náhoda, rakev na hlavní stránce, jak tej černej Tatře 603A hoši tady od nás z jednej dílny říkali 😀
treba pro me jako antiskodovkare je lepsi i muzeum masla nez muzeum skodovky.
zalezi na kazdym, co ma rad a co se mu libi, co ho zajima….
V Kopřivnici jsem byl už dost dávno, moc se mi tam líbilo. Minulý víkend jsem celý nažhavený jel do Boleslavi a pak přišlo obrovské zklamání. Fakt jsem nepochopil, jak mají to muzeum koncipované. Dvě velké haly, jedna menší. V jedné z větších je 6 aut, v té druhé asi 30. Místa je tam teda logicky málo, takže většinu aut naskládali do 4 patrového regálu, tudíž už od druhého patra je vidět špatně a od třetího téměř nic. A to dali třeba do posledního prototyp tisícovky kombi. Asi aby to nikdo neviděl. Dostali jsme se i do depozitáře, který byl teda taky smutný, těšil jsem se, že si pořádně prohlédnu prototypy, které se nedostaly do výroba. A hle, depozitář dostál svému, auta tam byla doslova naskládána jedno vedle druhého, tak k nim člověk ani nemohl. Hezký byl ten třetí sál, kde byl na čtyřech veteránech představen proces rekonstrukce z vraku až po vymydlený kousek. Ale jinak teda jsem brečel nad tou koncepcí…
u škody je celkem málo aut a špatně přístupných, většinu znáš, zajímavé prototypy jsou v depozitu, kam se musíš předem objednat