Reportáž: Se Subaru Forester 2.0D do italských Dolomit a zpět
23 fotografiíSekce Subaru
Když nejde hora k ... Tedy, když (pořádná) zima se sněhovou nadílkou nepřišla do Čech, vyrazili jsme my za ní. Do italských hor, za volantem naftového SUV s pohonem všech kol.
Jaka tedy byla skutečná spotřeba? Ze zkušenosti se subaru vím, že první polovina nádrže ubývá výrazně pomaleji, než druhá. Tipuji skutečnost těsně pod 7/100. Na Diesel bez rakve nic extra. S benzínovým dvoulitrem s rakví ve čtyřech jsem jel za 7,6.
Co to furt je mezi těmi autonovináři? To jako ta falešná koženka v Octávce je cool a ty pěkné pevné, na omak příjmené a snadno udržovatelné plasty v Subaru ne?! A co tak kategorie pro ten plast co je na panelech v kožence u VW, to je co? Plato z bonboniery? A špičkou je Kia a Hyundai, ti to plato ještě nastříkaji stříbrem, aby to vypadalo jako chrom. To, že ať sedím v Fábii nebo v Porsche, tak mám stále stejnou „koženku“ a stříbřičko na průduších to je co? Plus nebo mínus? Ty články jsou fakt ku prdu. Vrchol článku je zjištění, že čtyřkolka Subaru zaparkuje. To máte nějaký seznam o čem se nesmí psát?