Reportáž: Na podzimní sraz Subaru dorazilo i BRZ

13 fotografiíreportáž

Druhou listopadovou sobotu proběhl v Motorlandu Bělá sraz fanoušků značky Subaru. Přijela všechna možná auta bez rozdílu roku výroby či modelové řady.

Diskuze

10 komentářů

    vojta

    Jedno video z akce:

    http://www.youtube.com/watch?v=nGWF3rViNNI

    Medvedi

    To co bylo v Sosnové není BRZ. Proč to vím?
    a) ještě ani jedno BRZko dovozce nepřivezl
    b) první BRZ v ČR bude moje, je na cestě a je složená záłoha 🙂
    c) dle tvaru přednío nárazníku poznáte že jde o Toyotu
    d) kdyby bylo více fotek tak i podle vnitřku je poznat že to není Subo
    e) je to nedůsledně přestavěná Toyota dokonce myslím že jen někdo vyměnil znáček na kapotě a nalepil pruhy na bok auta, jestlipak je změněná i charakterisitka ladění podvozku a ví ten matla co tvořil tohle Subaru, že gt 86 a brz jsou naladěné odlišně. Takže dost amaterismus a divím se redakci.
    Hezký den

    VDC

    VDC->Medvedi Ano, potvrzuju, že to auto ve skutečnosti je přeznáčkovaná GT86. Byly změněny pouze vnější znaky, jako jsou kola, znak na kapotě, znak na zádi a volant. Důvod, proč to tak je uděláno, je prozaický. Žádný potenciální zákazník, kterých třeba na našem srazu bylo několik, nemá momentálně šanci, vidět to auto na živo. Tady tu šanci měli a pro představu, jak to asi bude vypadat, až to skutečně bude Subaru to rozhodně stačí. Naladění podvozku je věc, kterou si může onen potenciální zákazník vyzkoušet, až bude nějaké BRZ reálně na trhu. Jinak je to zatím imaginární pojem, který nelze ve skutečnosti ověřit.

    VDC

    VDC->Medvedi Ano, potvrzuju, že to auto ve skutečnosti je přeznáčkovaná GT86. Byly změněny pouze vnější znaky, jako jsou kola, znak na kapotě, znak na zádi a volant. Důvod, proč to tak je uděláno, je prozaický. Žádný potenciální zákazník, kterých třeba na našem srazu bylo několik, nemá momentálně šanci, vidět to auto na živo. Tady tu šanci měli a pro představu, jak to asi bude vypadat, až to skutečně bude Subaru to rozhodně stačí. Naladění podvozku je věc, kterou si může onen potenciální zákazník vyzkoušet, až bude nějaké BRZ reálně na trhu. Jinak je to zatím imaginární pojem, který nelze ve skutečnosti ověřit.

    Matrin_MPS

    Jako vysloveně \“lež\“ bych to nebral, určitě se s tím nikdo netajil. Navíc tahle \“převlečená\“ GT86-tka je už docela profláklá 🙂

    jdm

    ty seš teda znalec to bylo BRZ je jediný v čr já tam byl viděl jsem ho šahal jsem na něj a viděl ho jezdit příště se pořádně podívej co sis objednal

    medvedi

    Tak dobra podivej se na fotky z tohho srazu a porovnej na webu jak vypada predni cast narazniku u skutecneho subaru a u toyoty. dale pristrojovka – toyota ma bily ciselnik, subaru cerny, pri stisknuti startovaciho tlacitka u toyoty jen nabehne otackomer na volnobezne otacky, u subaru probehne rucicka pres cely otackomer ( hezka paradicka, ale to si asi nevidel ) dale se lisi audio u obou aut, ale poznas to podle te predni masky. jinak i dle zastoupeni subaru – v CR zadne BRZ neni – ano maji jedno JAKOSUBARU – a je to skutencne prestavena toyota gt 86, no nesmis vsechno zbastit…..ale to neva kdybys neco chtel vedet tak napis a vysvetlim ti to a je uplne jedno v cem si sedel, ale Subaru BRZ to nebylo….

    catana

    Máš v principu pravdu, šlo o Toyobaru importéra, tedy auto, u něhož byla řada věcí vyměněna za komponenty Subaru. Ale rozdíl mezi těmi auty je tak nepatrný, že Subaru s tuning kitem je Toyota a vice versa – přijde mi to tu jako flamewar. Nicméně je bláhové si myslet, že když to sem nepřivezl importér, tak tu žádné BRZ není. V okolních zemích se sehnat s určitými problémy dá, např. Lichtenštejnsko. Nemluvě o tom, že v USA na firemní pobočce už máme jedno koupené (modré).
    Každopádně tak jako tak, BRZku/GT86 chybí výkon. Ač po stránce řízení a handlingu jako takového je skvělé, než to zrychlí, tak si obrazně můžeš jít uvařit kávu. Otázkou jaká bude verze STI, ale jestli bude mít míň než 250 koní, tak to nepřinese ten kýžený efekt.

    Medvedi

    Ja ti nevim jel jsem 2x cca hodku s gt a musim rict,ze ano jezdil jsem po okreskach co znam pomaleji nez se svM normalnim autem ale rehnil jsem se na cely kolo opravdu kdyz to drzis podkrkem a radis kolem 7 7,2 tak furt ses nad toim hluchym mistem vykonu a jede to,rve to, to gt ma hrozne chut se pretacet,proste psina a to vse v bezpecnych rychlostech je to auto fakt jen pro ridice ale je v nem prca to ze z kazdy okresky se stava RZ a pritom te fakt muze predjet kdejakej HH ale najednou ti to nejak neva…….uz se na nej tesim……

    catana

    To je v souladu s tím co píšu, tedy že to auto se skvěle řídí a je hravé. Nicméně absencí výkonu myslím situace, kdy musíš zpomalit na 30-40 km/h a opětovně zrychlit, jedeš zatáčkovitou cestu do prudšího kopce (aka oblíbené cesty přes Itálii v Alpách), kdy mu zoufale chybí točivý moment, atd. Jakmile už ho rozpohybuješ a držíš pod krkem, jede dobře. Ale nesmí tě nic/nikdo zastavit a neměl by přijít moc ostrý kopec s hodně utaženou zatáčkou, pač už pak zase musíš počkat než se rozjede.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist