Renault Vel Satis 3,0 V6 dCi
9 fotografiíRenault Vel Satis
Lidem na ulici toho prý moc neříká, ale pouze proto, že v něm nikdy nejeli. Nejméně pochopené auto Francie zůstává nedoceněné na všech frontách.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
9 fotografiíRenault Vel Satis
Lidem na ulici toho prý moc neříká, ale pouze proto, že v něm nikdy nejeli. Nejméně pochopené auto Francie zůstává nedoceněné na všech frontách.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Takhle jsem se na něj nikdy nedíval, ale asi máte pravdu. Koho by napadlo že francouzi se budou zabývat něčím, co je o dvě třídy nad jejich klasickou produkcí?
článek je velmi dobře napsaný a měl vyjít, jako součást marketingového plánu, alespoň před dvěma lety. Souhlas, že tohle auto ŠOKUJE, měl jsem možnost se svézt a konkurence prakticky neví, o čem to je.. Pokud bych měl srovnávat, tak zážitek se velmi podobal prvnímu usednutí do Mercedesu M class – cena dvojnásobná, určení zcela jiné.
pěkný článek, jen si vzpomínám jak jeden Vel Satis na francouzské dálnici nechtěl zastavit ani zanic, až mu snad došlo palivo…Takže pohodlí možná, ale kvalita? Nevím nevím, možná se mýlím….
bal bych se stejne tak. jenze kdyz chce clovek vymanit se ze sedi, musi trochu zariskovat. asi hodne by mohli povidat majitele nekterych AlfaRomeo
Asi kazdy clovek chvali svoje auto, ale ja muzu srovnavat Mercedes S (model do r.2004) a Vel satis, motor a podvozek, ten hlavne kvuli pohonu zadnich kol ma lepsi Mercedes, ale pohodli intuicnost veskereho ovladani a prostor, tady vede Renault rozdilem jedne tridy, mj. mam pocit ze veskere vetsi predmety ktere clovek potrebuje dat do kufru auta jsou o 1-2 cm vetsi nez je otvor kufru v sedanu, tento problem Vel satis nezna… vse je tam kde to ocekavam
slysel sem o te dalnicni prihode ale uz ve verzi kde to byl Espace, takze moc tomu neverim, ale u zmineneho mercedesu sem mel problem ze nastavovani sedadel nefungovalo a mackej co chces, stejne se posunujes dopredu a pri 2m vysky to zacina byt velmi neprijemne. v renaultu funguji vsechny tlacitka tak jak maji 🙂
článek je moc pěkně napsanej a vystihuje auto přesně, už ho mám tři roky a za nic bych ho nevyměnil. Měl jsem možnost porovnat k němu Mercedes,BMW,VW,Audi a jina auta ale když ho poznate tak nicjineho nechcete a je za polovic. A spolehlivost kdo nema problém vetsina aut.
ahoj, a aký maš motor v satise, ja si chcem kúpiť ten v6 dci a mám obavy o jeho kvalitách. dík za opoved.
3.0dCiV6 můžu doporučit. No problem. Spotřeba s tempomatem na dálnici při rychlosti 110km/h (užívací jízda) je 5,8lt/100km!!! Ve městě z křižovatky na křižovatku s těžší nohou do 15lt. Zátah vynikající. Mám Vel Satis 3.0dCiV6 Initiale, najeto 42000km. Bez problému. Až na senzor tlaku v pneu – občas funguje, občas ne. Vůž je to špičkový, absolutně!!!
Absolutní souhlas s každým řádkem, kdo se nesvezl neví co je tohle auto zač.Mám ho 2 roky a naprostá spokojenost.Těžko bych si zvykal na jiné auto,protože je to luxus na kolech 🙂