Renault Twingo GT
23 fotografiíRenault Twingo
Není tak převratné jako minulá generace, ani tak nekompromisně ostré, jako Panda 100HP. Jenže to přece ještě nemusí nic znamenat.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
23 fotografiíRenault Twingo
Není tak převratné jako minulá generace, ani tak nekompromisně ostré, jako Panda 100HP. Jenže to přece ještě nemusí nic znamenat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
video opět nejde stáhnout celý,jde nějaký 20MB z 50:(
tohle mi někdy dělá taky, ale chyba je u koncového uživatele. Mě to šlo dneska stáhnou celé.
jiz od zitrka budete mit moznost videa streamovat
Tak to při rychlostí mého připojení budu mít jako celovečerní roadmovie… 😀
Povedený test i video. 🙂
No, ale stejně se nemohu ubránit pocitu, že největším trhákem bude Fiat 500. Já osobně bych dal sice přednost Mini Cooperu (One je slabý a Cooper S zas až moc silný), jenže našetřit 550.000,- na Cooper bude o něco obtížnější než 350.000,- na "pětistovku". Ale v Německu už jsou málo jeté Coopery k dispozici za nějakých 15.000,- EUR, což je přijatelné a lákavé.
A obávám se o celkovou kvalitu a robustnost Twinga. Renault v tomto směru nikdy výrazně nevynikal. Teprve čas ukáže, jak se Twingu bude dařit. Ale pro mnoho potenciálních zákazníků bude mít Twingo velkou výhodu v tom, že není tolik nápadné jako Fiat 500 či Mini. Oba soupeři si spíš hrají na hračku a módní doplněk, kdežto Twingo vypadá více jako obyčejné auto. A ne každý chce být okukován a focen, že? 🙂
Dá se říct, že máte pravdu, ale testů Mini Cooperu jsem viděl několik a skutečně se jedná o "britský diamant jež je součástí německé vrtule" (Ti jimž BMW přirostlo k srdci prominou), ale co se kvality zpracování týká, rozhodně na tom není tak jako BMW. Jinými slovy tak dobře jako zmiňovaná značka. Na druho stranu menší modely Renaultu, (tedy především Clio) nebyly nijak extrémně nespolehlivé jako třeba Mégane a starší generace Laguny (u nové je příliš brzo na to model soudit), ale v tom, že skutečnou kvalitu (se kterou to u Renaultu nikdy nijak zavratné nebylo), (fanoušci značky prominou) máte pravdu
Tedy takto: Skutečnou kvalitu vozu lépe neprověří nic než čas, to ale platí nejen u tohoto francouzského vozu
Jistě, Mini na tom není tak jako BMW, ale u nového Mini je vidět opravdu velké zlepšení oproti minulé generaci. A Renault (a obecně francouzi) vždycky uměl dělat malá jednoduchá auta. Jakmile se ale pustil do Meganu a Laguny nabušených elektronikou, bylo zle. Twingo a Clio svůj účel splňují více než dobře, což se o větších sourozencích říct nedá.
Design Twinga je rozhodně povedenější než 500. Ten Fiat vypadá až moc jako hračka, vážně až přehnaně dětinsky. Twingo vypadá více dospěleji, elegantněji a přitom i pomněrně svěže. Mě se líbí. Líbí se mi dokonce velice. Kdybych si teď kupoval autíčko, měl bych jasno bez diskusí. Akorát bych se trochu obával toho, že je to Renault (spolehlivost). Jenže Fiat v tomhle pohledu v mých očích není ani o píď lepší.
Právě, výhoda nového Twinga je v jeho obyčejnosti. Prostě je to hezké malé auto. Fiat 500 a Mini působí příliš jako hračky a ukázka hýření, což může v některých lidech vyvolávat pocit závisti. A jelikož jsme v Česku, tak to bude o to silnější. "Hele, von si jezdí v tomhle! To musí bejt ale zazobaná svině." Tohle si o vás nikdo neřekne, pokud pojedete ve Twingu.
…síce som video sledoval aj písmenká cital vo vecernych hodinach akosi som nepostrehol zmienku o riadení ?!? Prevodovka bola vo videu pochválená, v texte to uz také jednoznacné nebolo.
P.S. To Clio Sport v závere mi tam uz akosi nepasuje.Kategóriou síce ide porovnať aspon so Swift-om ale spolu s Corsou OPC sa hrajú na inom piesočku… 🙂
Ohledně toho Clia jsem to pochopil jako narážku na to, že i Renault umí postavit zábavné auto do zatáček, tak proč to Twingo kruci není aspoň trochu zábavnější. Osobně si myslím, že by to do značné míry spravily pořádné sedačky, ale nejel jsem, težko soudit.
…hmm, fakticky skoda a s tymi sedackami plne suhlasim.Umiestnit do vozidla s oznacenim GT beztvare sedadla…skoda preskoda…!
Zajímalo by mě v testu jste se zmínil, že twingo žádný protiskluz nemá,ale v nabídce standartní výbavy uveden je?
Tyjo to nejsou oficialni promofotky jo?? Tak to gratuluju, fakt skvele obrazky dokonale ladici s autem.