Renault Twingo 1.2 16V Quickshift
21 fotografiíRenault Twingo
Jednoduché a pohledné Twingo má co nabídnout i lidem, kteří si se spojkovým pedálem příliš nerozumí. Na místo převodovky se usadil robotizovaný manuál.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
21 fotografiíRenault Twingo
Jednoduché a pohledné Twingo má co nabídnout i lidem, kteří si se spojkovým pedálem příliš nerozumí. Na místo převodovky se usadil robotizovaný manuál.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Test Kolehnusu, teď tohle… Koukám, že si Renault dává na nastavení automatických převodovek zatraceně hodně záležet! 😀 A pak se s někým hádejte, že DSG je do malýho auta nejlepší.
palubní deska je u Twinga taktéž hezčí a plasty kvalitnější, nevím kdo z Vás seděl v Citigo, ale je to trochu jako sedět na německé poště. Twingo odkazuje na 70.léta designově je velmi povedené. Kia Picanto je určitě kvalitně vyrobené auto, ale to auto bez jakéhokoliv X-faktoru.
palubní deska je u Twinga taktéž hezčí a plasty kvalitnější, nevím kdo z Vás seděl v Citigo, ale je to trochu jako sedět na německé poště. Twingo odkazuje na 70.léta designově je velmi povedené. Kia Picanto je určitě kvalitně vyrobené auto, ale to auto bez jakéhokoliv X-faktoru.
V Citygo jsem ještě neseděl, ale co se týče interiérů, nedávno jsem absolvoval kolečko v autosalonech značek Toyota, Fiat, Ford, Kia, Seat, Hyundai, Honda, Opel, ale to, co jsem viděl u Renaultu, nemělo obdoby. Opravdu o třídu(proti Pandě) až několik tříd horší pocit z interiéru než v dalších autech, co jsem ten den prolezl. Působilo to na mě strašně ponuře, odbytě. Ještě teď vidím, jak se ten neforemný ovladač topení hýbe s vůlí 3mm ve všech směrech. To bylo teda v Modusu, ve Twingu už jsem na něj radši nešahal. Líbí se mi Renaultsport modely, nejzábavnějším autům ve třídě by člověk dokázal odpadní interiér odpustit, ale u běžných modelů, které mají konkurence až dost, to není nijak omluvitelné. U starého auta se škaredým interiérem cítíte aspoň třeba snahu vyrobit ho solidně a nejlíp, jak tehdejší možnosti dovolily, v Renaultech jsem si ale připadal jako obklopený spoustou zrecyklovaných záchodových prkýnek.