Renault Thalia (od 2008)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace modelu Thalia je na trhu ojetin nováčkem. Spíše než klasické závady se zatím objevují problémy plynoucí ze slabšího dílenského zpracování.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace modelu Thalia je na trhu ojetin nováčkem. Spíše než klasické závady se zatím objevují problémy plynoucí ze slabšího dílenského zpracování.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
za debilinu? Sedel niekto v tom aute?
Nekomentujem motor, spolahlivost..
ALE – vnutri nie je ziadne normalne miesto. Clovek s vyskou okolo 180cm – teda uplne priemerny – sa vzadu neposadi (jedine, ze by nemal krk)
Vpredu si nesadne poriadne tiez – lebo zase nema kam strcit nohy…
To je karikatura rodinneho auta!!!
A uz vobec si neviem predstavit, ako dnu nalozit detsku sedacku a kocik!!!
TOTALNY OTRAS!!!!!
Osobně Thalii opovrhuju – nevadí mi že je to levné auto, vadí mi kam až je to zahnané. Renault udělal všechno, jen proto aby na Thalii mohl nalepit co nejmenší cenovku – v praxi to ale vypadá tak, že v základní ceně nejen že není rádio, ale ani kabeláž na rádio. A obdobně je to u Thalie se vším – když člověk dojde alespoň k minimální potřebné výbavě, auto už není cenově ani trochu zajímavé.
tak si kup kombíka voe! Thalia je sedan, tak co tam ser… kocik? Maš v té hlavně…? Takovej blb mě dokáže nas..
V širší rodině se tohle auto objevilo a já neodolal a chtěl si ho projet abych zjistil, co je na jeho pověsti pravda nebo ne. Základem pro pořízení je to, že vám auta víceméně nic neříkají, ale asi vám jsou o něco bližší než MHD. Víceméně se dá souhlasit s článkem, co mi ale z té krátké projížďky uvízlo v paměti je jedna věc – neskutečně otravný zvuk při zapnutých blinkrech. Po pár křižovatkách jsem málem šílel.
Nože prosím ťa netáraj, ja mám 182 cm a v pohode som sa v nej vozil, za tie peniaze super, auto, pomer cena úžitok, naozaj dobrá, kasňa zinkovaná, motor v pohode, ale netlačí do sedačky, zato sa odmení výbornou spotrebou. Dovolím si autorovi oponovať, veci z druhovýroby v pohode, veľa vecí pasuje z clia II. One keď niekto sa chce vystierať ak na posteli, nech si kúpi caravan…
Pán je asi tělesně postiženej,že na předním sedadle nemá dát kam nohy.Mám 188cm a 116kg a nemám nejmenší problém se tam posadit.Sedadlo je výškově i podélně nastavitelné,taktéž i volant.V 57 letech už dítě neplánuji,tak kočárek neřeším.Místa v zadu je asi jak ve staré oktávce.Sedí-li někdo na zadním sedadle,zpravidla se posune ten s přední sedačkou.Pekný den do ČOBOLSKA
Opovrhuje thálií,to bude odborník ŠKODOVKÁŘ.Díky Renaultu,korejcům a dalším výrobcům malých aut,jež jsou ve slušné výbavě kolem 200 peněz,byla škodovka nucena snížit tříválcový zázrak ve výbavě HOLOBYT taky k dvěmastům.A to se divím,že má kola a nemusí se připlácet za volant.Škodovka byla a bohužel stále je moc předražená.
Thalii jsem pořídil z důvodu přesunu z bodu A do bodu B.Je pohodlná,tichá,úsporná,rychle a dobře topí, má slušnej kufr.A o otravných blinkrech po roce užívání vůbec nevím.Co někoho otravuje,druhému připomene vypnout.Co mě ale vadí,že někteří řidiči v 99% drahých aut blinkry nepoužívají vůbec–asi by po pár křižovatkách museli zešílet.