Renault Scénic (od 2009)
13 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Francouzský Renault Scénic třetí generace nemá zatím na trhu ojetin početné zastoupení. Zájemci o vůz tedy musejí věnovat výběru více energie.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
13 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Francouzský Renault Scénic třetí generace nemá zatím na trhu ojetin početné zastoupení. Zájemci o vůz tedy musejí věnovat výběru více energie.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vlastním Grand Scenic 1.4Tce(7místné) už více jak rok a že by při plném zatížení neměl dostatek sil,tak o tom nic nevím.Po městě to jezdí cca za 9l a mimo město 7-8l/100.Zatím jsem s tímto autem velice spokojen a nemůžu mu nic vytknout.Pro rodiny se 2 nebo 3 dětmi ideální auto.Nemůžu tomuhle autu zatím nic vytknout.
Vlastním Grand Scenic 1.4Tce(7místné) už více jak rok a že by při plném zatížení neměl dostatek sil,tak o tom nic nevím.Po městě to jezdí cca za 9l a mimo město 7-8l/100.Zatím jsem s tímto autem velice spokojen a nemůžu mu nic vytknout.Pro rodiny se 2 nebo 3 dětmi ideální auto.
Nechápu, proč se automaticky všude jako nevýhoda uvádí \“rychloměr uprostřed přístrojové desky\“. Několik let jsem jezdil s Renaultem Twingo, kdy jsem do něj přesedal z jiných aut a nikdy jsem s tím neměl problém. Při pohledu na přístroje stejně musíte přeostřit a zaměřit pohled jinde než na silnici. A je úplně jedno, zda sklopíte oči dolů za volant nebo šikmo vpravo pod sklo.
Mám Grand Espace 2,0Tubro….jedno z nejpříjemnějších aut, jaké jsem měl..cca30té. Po různých vozech VW Group, BMW, Opel, Ford, Nissan, můžu říci, že zdaleka nebývá pravdou, co se o Renaultech píše….jedna věc je totiž značka vozu a druhá, jestli koupíte přetočenou vránu nebo soulidní auto. Spotřeba u Grand Espace je 10-12litrů a nezaleží na naložení, spíše na stylu jízdy.. jó a jsem taky velmi překvapen, jak se píše, že se moooc naklání….mám standartní 17palcová kola, náklony jsou minimální a auto drží jak přibité… Tímto zdravím Renaulťáky, ale i ostatní a doporučuji…testy berte z nadhledem a vždy se chtejte s autem pořádně projet..já v Renaulty nevěřil, ale jsme mooooooooc spokojení (máme 2).
Tak to já zase chápu. Tacháč před sebou sleduji periferně, ale když je uprostřed tak to prostě už nejde
lidi maji vuci renaultum predsudky a pro me jako bazaroveho zakaznika jsou za super ceny
Máme Espace III 2,0, což je auto o hodný \“kus\“ výše, než Scenic, a můžu potvrdit, že náklony v zatáčkách tomuto autíčku nehrozí – i na standardních 15\’\‘ gumách sedí v zatáčkách perfektně a projíždí je na svou velikost bravurně. Spotřeba kolem 9,5 litru (a na dlouhou vzdálenost klidnou jízdou, což je právě to, na co se tohle auto nejvíc hodí, třeba i do 7 litrů). V době, kdy se budu zbavovat o 2 roky novější Felicie kvůli korozi není na Espace koroze nikde vidět (co by na tom taky rezlo, že?). Přístrojovku uprostřed vozu beru jako velkou výhodu, ne nedostatek! Jediné, co mne trápí je topení (a taky tochu, přiznávám, spotřeba – na \“couračky\“ do 10 km to auto fakt není, 9,5 l/100 km je na dnešní ceny benzínu dost a tak z 15 tis. km svého ročního nájezdu najedu 12 tis. km Felicií a Espacem jen ten zbytek).
Máme Espace III 2,0, což je auto o hodný \“kus\“ výše, než Scenic, a můžu potvrdit, že náklony v zatáčkách tomuto autíčku nehrozí – i na standardních 15\’\‘ gumách sedí v zatáčkách perfektně a projíždí je na svou velikost bravurně. Spotřeba kolem 9,5 litru (a na dlouhou vzdálenost klidnou jízdou, což je právě to, na co se tohle auto nejvíc hodí, třeba i do 7 litrů). V době, kdy se budu zbavovat o 2 roky novější Felicie kvůli korozi není na Espace koroze nikde vidět (co by na tom taky rezlo, že?). Přístrojovku uprostřed vozu beru jako velkou výhodu, ne nedostatek! Jediné, co mne trápí je topení (a taky tochu, přiznávám, spotřeba – na \“couračky\“ do 10 km to auto fakt není, 9,5 l/100 km je na dnešní ceny benzínu dost a tak z 15 tis. km svého ročního nájezdu najedu 12 tis. km Felicií a Espacem jen ten zbytek).
Je skoro zvykem \“rozplývat se\“ nad množstvím odkládacích schránek, ale \“ruku na srdce\“, jsou pak vůbec využity? Máme v Espace III odkládací schránky pod sedadly, ale nikdy jsem je nepoužil – pokud je dostatečná schránka vpředu a ve dveřích, ostatní ztrácí smysl. Můj názor.
Mam Scenic 1 a odkladacie schranky vyuzivam skoro maplno. Aspon mam v aute poriadok a nic sa len tak nevala v kufri a vsetko ma svoje miesto.
Mám Scenica III a odkládací schránky jsou využity na 100%. Tam se vejde věcí.
Zdravím Renaultisty
mám pocit, že ať už testují jakýkoliv Renault, tak ve smyslu mezigeneračních testů používají jen Ctrl-C a Ctrl+V ……… nevím nic o tom, že by 78kW Dci měl problém se vstřikovači …. to snad postihovalo starší a slabší verze těchto motorů, že je kaplička uprostřed???? a to je negativum, proč ??? že se je problém s kartama …. to byl problém u prvních verzí Laguny II a Megane/Scenic II……že by to postihovalo i vozy po faceliftu nebo nové generace těchto modelů nic nevím……prostě stále dokola opakované dogma….aby bylo vůbec co psát
K obsahu sa vyjadrovat nebudem, perla typu nespolahlive vstrekovace u 1,5dci – pan redaktor o tom nic nevie – pane to je nemecky Continetal to musi by spolahlive ako VW rozumiete :D, nenavidi z nejakeho dovodu Renaulty, spravny pocet hviezdiciek by mal byt nabidka motoru **** chovani na silnici **** pre scenic / *** pre grandsc / spolehlivost ***** Kto v tomto aute isiel da mi urcite za pravdu, jedine co sa mi nepaci sa mi palubna doska a centralne umiestnene pristroje. Inak v tejto triede referencia spolu s C-MAX.
Pěkná pitomost. Naopak se sleduje palubní deska ve Scenicu mnohem lépe než klasicky debilně schované budíky za volentem kdy se kryjou infomace buď vnitřkem volantu při už lehkém zatočení nebo jsou některé informace v horní části kryty rámem volantu. Nic takového u Scenicu nikdy nenastane a periferně je naopak více v dráze sledování silnice. S běžnými budíky je po pár kilometrech hnus jezdit. Chce ti se jen párkrát projet a nenechat se unést nezvyklím umístěním.
Citroen to má mnohem víc uprostřed tam je to už na pováženou. Renault má uprostřed navigaci.
takisto 96kw 1,9dci nema problem s turbom, problem bol u 88kw verzie
Věděli jste, že Scénic má elektrickou parkovací brzdu a ta se nedá nouzově manuálně odblokovat? pokud je slabá baterie tak s vozem nepohnete…
http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/renault-scenic-iii-generace-2009-dosud/
brzda jde odblokovat v kufru u rezervy nebo ve středovém sloupku.
je to vždy v manuálu.
Dobry den,
jelikoz se narodilo 4 dite ,tak jsem musel zvolit MPV – 7 mistne.
Mel jsem Mazdu ,Octavii a naposledy Opel Vectru a nikdy jsem se nedival na Renault.
Po vyzkouseni Opel Zafira a nespocet prohlidek Ford Galaxy jsem nakonec nahodne objevil Grand Scenic 2009 , 1.9 CDI 96 kw .
Interier napul kuze je uzasny , odemykani a zamykani bez vkladani karty taky super a spotreba 7,2 kombinovana a to jezdim i rychle.
Motor prede krasne ,kdyz je treba zrychlit tak neni problem a moznost posouvani sedadel druhe rady je taky vyborna vec ,protoze kazde dite je jinak vysoke .
Odkladaci prostory clovek oceni pri ceste na dovolenou kdy se pocita kazde ulozne misto.
Vuz se da shrnout jednim slovem – ELEGANCE .
je protorny a nevypada jako krabice ,coz se malokdy vidi – krome ford s-max ..
Libor
Po všech škodovkách (a předtím trabantech) jsem se začal rozhlížet po jiných koncernových vozech. Chtěl jsem nejlíp Tourana od VW, ale ten je dost vysoko s cenou. Renault mě ani nenapadl. Co taky čekat dobrýho od frantíků…
Jednou kolega v práci předváděl svýho novýho miláčka. Citroen C4 Grand Picasso 2012 mě chytil za srdce a bylo zaseto.
Pak jsme našli medovýho Grand Scenic III 2010 1.4 TCe a všichni se do něj zamilovali. Kulaťoučký, přesto prostorný vůz s výbavou, za kterou si koncern VW nechá (ne)řádsky zaplatit. O spolehlivosti svědčí i servisní záznamy v systému Renault servisů (serviska trochu pokulhávala ;-)).
Zdravím všechny s kosočtvercem na přídi a přeju hafo bezproblémových kilásků! 🙂