renault-predstavuje-svuj-prvni-crossover-v-segmentu-c-a-aspiruje-na-titul-nejpodivnejsi-jmeno-roku.jpg

Renault představuje crossover segmentu C a aspiruje na titul „nejpodivnější jméno.“ KADJAR!

Renault

Podle tiskového komuniké bude jádrem první fáze marketingové kampaně atak na sociální sítě. Ok, proč ne...? Ale nechtělo to nějaký snáze zapamatovatelný název?!

Diskuze

0 komentářů

    Zpět na článek

    Čtěte dále

    Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

    Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

    Chyba: Email není ve správném formátu.
    OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

    *Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

    TOPlist