Renault Mégane (od 2008)
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Třetí generace modelu Mégane nemá tak extravagantní design jako předchůdce. Přesto jej řada motoristů obejde velkým obloukem. Mnozí se bojí poruchovosti.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Třetí generace modelu Mégane nemá tak extravagantní design jako předchůdce. Přesto jej řada motoristů obejde velkým obloukem. Mnozí se bojí poruchovosti.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tragickej byl už Megane I, přesto se prodává velice dobře. Nakonec do toho lezou lidi co měli před tím Felícii, Fábii a těm to stačí a jsou nadšený.
No … ja ti neviem. Ako tak sledujem Renault fóra, bol na tom Megane I so spoľahlivosťou lepšie ako II. generácia. Nebolo tam toľko elektroniky, aj motory boli jednoduchšie (žiadne presuvníky vačkového hriadeľa) – iba cievky občas v motoroch po facelifte.
Mohu jen potvrdit. Je to poruchové. Mám Megane III z roku 2009. Předtím Megane I. Furt se to kazí. Nebrat!!!!! Renault nikdy v životě. Lepší je si připlatit za normální značku. To co ušetříte při koupi, tak necháte pak v servisu.
http://moje.auto.cz/Milkinin/megos.html
Cital som Vasu recenziu a velmi ma to prekvapuje, asi mate nejaky vydareny piatkovy kusok. Mam MII a menil som ventilator ale po 6 rokoch a po 250tis. km a to bolo vsetko. Renault urcite siel za ten cas vyrazne kvalitou hore, o to ma vas problem viac prekvapuje. Kamos ma i30 a je to kram ktory by som nechcel ani zadarmo. Po dvoch rokoch opotrebovane sedacky a volant a 2x reklamacka. Z nizsej strednej je u mna spicka MIII grandtour, focus a golf. Hlavne diesle od ren. su pri normalnom servise spicka, ale tento web je VW pozitiny.
Zdravim,
mame 1,6 16V 74kW 2010 naj cca 45t km. Max spokojnost – slusny podvozok a zatial bez poruch 🙂
Vlado.
Já myslel novou i30, ne tu starou, co se už nevyrábí. Ta nová je o kus dál. I šéfovi VW z ní stály vlasy na hlavě (na jednom videu).
milkine vzdyt krome toho znameho problemu s ventilatorem se ti nic nepokazilo, rekl bych ze jsi traged kterej nevi co chce.
Taky mam Megane III 110k r.v.2009, taky prestavba na LPG jako Milkin. Najeto 25 tisic, nikdy zadna porucha ani oprava.
Recenze autowebu je dobra ale nezminuje ze mimo toho ventilatoru se zadna hromadna vada na Megane III neprojevila, na rozdil od srovnatelnych konkurencnich aut kterym odchazi tycky stabilizatoru a podobne. Takze jakapak poruchovost. Recenze vycita akorat to ze kdyz si koupite verzi bez kufru mate malo mista v kufru, kdyz si poridite verzi se slabym motorem tak motor je docela slaby a kdyz si koupite naftaka tak vam muze odejit turbo a vstriky (coz se zatim nijak hromadne nedeje pokud vim).
Megane III doporucuju
milkine vzdyt krome toho znameho problemu s ventilatorem se ti nic nepokazilo, rekl bych ze jsi traged kterej nevi co chce.
Taky mam Megane III 110k r.v.2009, taky prestavba na LPG jako Milkin. Najeto 25 tisic, nikdy zadna porucha ani oprava.
Recenze autowebu je dobra ale nezminuje ze mimo toho ventilatoru se zadna hromadna vada na Megane III neprojevila, na rozdil od srovnatelnych konkurencnich aut kterym odchazi tycky stabilizatoru a podobne. Takze jakapak poruchovost. Recenze vycita akorat to ze kdyz si koupite verzi bez kufru mate malo mista v kufru, kdyz si poridite verzi se slabym motorem tak motor je docela slaby a kdyz si koupite naftaka tak vam muze odejit turbo a vstriky (coz se zatim nijak hromadne nedeje pokud vim).
Megane III doporucuju
Kauzy Renault
http://www.reklamace.prodejce.cz/
> „Najeto 25 tisic, nikdy zadna porucha ani oprava.”
Ty vole, fakt 25 tisíc a nič?! Tak tomu vravím výdrž!
Taky nevím nenašel jsem v té recenzi nic co by bylo jakože hodně poruchový, ventilátor? stane se. Zadní svítilna v rámci záruky, to bych nebral jako závadu. A to že ostřkovače v zimě stříkají míň, asi tam přimrzlo trochu té kapaliny z léta nebo byl takovej mráz že už to tuhlo.
Jinak mám taky Renclka a za 5 let a 98.000 km 1x čep a 1x LZ brzda. Jinak jen spotřebka.
Zdravím. Mám Megana 2.0 dCi Grandtour.R.V. 2008/8,178000km,z toho 20000km s vozíkem ..cca 700kg,chip na 135 kW,223km/h max.(GPS),průměr 6,5l/100km,praskají jen žárovky ve světlech.Aditivum Prolong v motoru a v převodovce.Žádné opravy pouze klasika desky,olej,filtry… Podložky na kolech,sedí jak přibitý,vynikající pérování. Doporučuji . Luke.
Zdravím. Mám Megana 2.0 dCi Grandtour.R.V. 2008/8,178000km,z toho 20000km s vozíkem ..cca 700kg,chip na 135 kW,223km/h max.(GPS),průměr 6,5l/100km,praskají jen žárovky ve světlech.Aditivum Prolong v motoru a v převodovce.Žádné opravy pouze klasika desky,olej,filtry… Podložky na kolech,sedí jak přibitý,vynikající pérování. Doporučuji . Luke.
I\’m impreessd. You\’ve really raised the bar with that.
Mam sedm let Megane Grandtour II 1,5 dCi 63KW, dcera 6let 1,5dCi 78KW, nemeli jsme a nemame s temito auty zadny problemu, proto jsem si v letni akci koupil jako druhe vozidlo Megane treti generace.
Motory 1,5 dCi jsou absolutne to nejlepsi na trhu co se tyce uzitne hodnoty, najdete snad jiny kombik s kterym jezdite v lete za 4,5l a v zime za 5l? Ne, zadny jiny proste neexistuje. A novy motor 66KW je fantasticky, na 66KW skvela dynamika, tichy, bez turboefektu je radost s nim jezdit, pokud tankujete kvalitni naftu nemusite se bat, ze Vam odejdou vstrikovace a co se tyce pohodli…cituji srovnavaci test 49 cislo Sveta motoru\’\’Tady se bydlelo suverene nejlip. Takto pohodovou atmosferu nenavodi nikdo z konkurentu(Ford Fokus kombi, Opel Astra Sports Tourer,Peugeot308SW)\’\‘ a jeste neco Renault Megane Grandtour v dieslu je o 100tisic levnejsi jako Ford Fokus a 150tisic jako Skoda Oktavie….
Uz 27 tisic 🙂 mezitim mi odesel ten ventilator taky. Opravili zdarma i kdyz auto je uz trilete.
Milkinin ma mimochodem najeto vic a taky mu nic neodeslo. Kdyz je nekdo traged nebude spokojeny nikdy a s nicim
Megane III 74kw Generation, 45tkm. 2009 Hatchback
Jednou odesla zarovka a jednou baterka jinak nic.
Podvozek pohodlny, 15 palcove gumy pohodlne a levne. (sada za 5500)
Spojka, posilovac idealni pro zenu. Tvrdsi plast na volantu,
malo mista na zadnich sedackach (kdo chce vozit vice lidi nez 2 at si koupi kombi)
Velky kufr..klima,tempomat..
Motor bez charakteru ale kdyz clovek potrebuje tak to vytoci nad 4000 a vykon tam je.
Za cenu 210t. (250 s leasingem) asi lepsi koupe nebyla.
Kdybych s tim jezdil porad tak si tam hodim tuzsi spojku a jsem spokojen
Zdravim pánove.Co dodat,mnel jsem léta R 21.2.1v td r.v.1988.Nejlepsi auto co jsem mne da ae rict.Koupil jsem ho v roce 1998 od stareho pane.Auto mnelo najeto 63tisic i serviska k tomu byla.Ja sním najem jeste 512tisic km bez jake koliv poruchy.Jenom jsem mneni olej,po 10ti tisich km.,jasne bezne opotrebeni,cepy brzdy a toď vse.To auto jezdilo do roku 2012 porad bez problemu.Ted mam grand scenic 1.9dci96kW r.v.2005.a zatim bez problemu jak motor tak spotreba vynikajici.Minuly tyden smer SK Jizda podle predpisu prumer 4.7/100km.Zpátky to bylo vic 5.3 pač jsem musel jezdit oklykama.Takze muj nazor se priklani mozna k mensine fandum znacky.Ale i to auto musi dostat to co potrebuje a včas.Kdyz se clovek podiva do octavky O1 a do Laguny treba rok 1998.sveze se.Tak na tu dobu komfort renaultu byl nadcasovy,mluvici picitač,oktavka skřipajici dvere.Tak pak to je tezke.Dekuji za vase nazory.