Renault Mégane GT 1.6 Energy TCe 205 EDC (2016)
24 fotografiíRenault Mégane
Sympatický a nadějný warm-hatch, kterým Renault Mégane GT kdysi býval, se změnil v auto, které dokonale vystihuje dnešní dobu.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
24 fotografiíRenault Mégane
Sympatický a nadějný warm-hatch, kterým Renault Mégane GT kdysi býval, se změnil v auto, které dokonale vystihuje dnešní dobu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No neviem ,ale som teraz na vážkách komu veriť o tom podvozku,nedávno testoval megane gt Rastislav Chvála a ten podvozok chválil, ako aj cele odladenie podvozku a je to ostrielaný tester a jazdec rally.
Celý test a a tester vyjadřil silnou diskonzistenci popsanými vlastnostmi auta a celkovým hodnocením. Proč tak špatně popsané auto dostane tři hvězdy je vážně záhadou. Když už chcete zhodit nejaký model, anebo automobilku, tak to dělejte pořádně a až do konce. Podle vás na aute proste nic nefunguje pořádně. Tak to udělejte pořádně alespoň v redakci a nebojte se dát do hodnocení jenom jednu hvězdu.
Jinak je fakt, že Rasťo Chvála zrovna tenhle model velice chválil, a to jak podvozkově, tak i zpracováním. Tak si myslím že ve vašem případě bude asi problém nečem jiném než s pádlem pod volantem. Je možné, že zrovna vámi testované auto mělo pádlo za volantem…
Vážený autore. Na to, jak jste kritický k vozu a jak píšete o „otravných maličkostech“, máte ve svém výblitku docela dost otravných překlepů.
V Méganu GT jsem jel a nic z toho, na co si stěžujete, jsem nepozoroval. A to se považuji za vyježděného řidiče, který pravidelně jezdí na okruhu a sportovních aut už docela dost vyzkoušel…
Pokud čtu od Rasťy Chvály pozitivní recenzi a od vás tohle, spíš věřím svojí zkušenosti podpořené názorem odborníka, než tomuhle zapšklému a zamindrákovanému pseudotestu.
Přesně, zrovna zmínku o testu R.Chvaly jsem sem chtěl vložit už když jsem četl tento „test“
Zrovna on s novým meganem GT nemá problém a přitom on sám je majitelem Megane RS.
https://www.youtube.com/watch?v=bbWP_OgXbCM
Připadá mi že místní redakce je prostě parta staromilců s průměrným mentálním věkem 65+.
Prostě všechno je špatně, už to není co bývalo, to by se dřív nestalo, ty turba hrozně žerou a budou se kazit, ty automaty jsou k ničemu, a teď tam dali ještě nějaký obrazovky, my se v tom nevyznáme, to je jen pro mladý…
Mmm hodne peknej Megane, skoda jen ze ta cena je ve vysi snu, takhle si na nej budu muset tak 3-4 roky pockat, nez spadne tak na tretinu, kdy to bude idealni jet poridit na protiucet do nejakeho proflakleho autobazaru 🙂
Pokud si autor přečte tiskovou zpravu Renaultu, tak se dozvi, ze ani Renault tohle auto nebere jako ryze sportovni hot hatch. Je to rychlejsi kompakt se sprotovnim nadechem a na okruhu nema moc co delat. Na okreskach a pri predjizdeni me to auto hodne bavilo. Najdou se detaily jako neprehledny infotainment, ale celkove tenhle clanek neodrazi skutecnost a hazi spinu na povedeny produkt.
Ahoj , tak jsem si Megana GT koupil v kombiku ( 23.12.2016 ) a teda až na nezvyklé ovládání ,,tabletu“ je auto perfektní . Motor je bezvadný ( zatím tedy zajíždím ) a převodovka je taky v pohodě . Měl jsem možnost srovnávat s DSG a nějak velký rozdíl nevidím . Vlastně vidím a to že nejsem schopen přijít na to jak se vyvolává ten Launch Control 🙂 , ale to je moje neinfomrovanost . Podvozek jsem moc na těch mokrých silnicích nevyzkoušel , ale zatím nic nezvyklého . Nevím jestli pán nejel v něčem jiném . Mám auto v plné výbavě . Čtení značek , adaptivní tempomat , ušáci v alkantaře ( sedadla ) , navigace , 18″ kola Magny cours , head-up displej atd . Chybí snad jen couvací kamera . Cena byla 599 s DPH . Nakonfiguroval jsem si Octavii RS jen tak pro info a skončil jsem se stejnou výbavou na 963 tisících . Než začnou nějaké řeči , že nevím o čem mluvím , tak jsem před 2 měsíci prodával z firmy ereso ( octavia 3 ) v naftě v kombiku . Cena 680 s DPH a nebylo tam nic . Jinak Octavia perfektní a nelze nic vyčíst . Vlastně taky a to že to moc drncalo 🙂 říkal taťka. Jinak můj verdikt je , že test se mi zdá hodně neobjektivní . Za mě je to za ty prachy velice povedené a perfektně se s ním hraje .
Já si Renault Megane IV GT koupil už v květnu 2016, takže s ním jezdím docela dlouho, často a hlavně, velice rád. V podstatě mě znovu začalo bavit řízení. Byl jsem proto docela překvapený touto negativní recenzí. Třeba je to tím, že se, na rozdíl od autora, nemohu považovat za závodního řidiče, ani s ním nejezdím po okruhu, ale dosavadní zážitky z tímto autem jsou prostě skvělé. Pokud jedete okrsku plnou zatáček, je systém 4control naprosto boží. Ta silnice se zdá taková rovnější, jakoby ty zatáčky před vámi dříve končily, do toho ta automatická převodovka, která si vždycky tak akorát podřadí a auto jede naprosto pohodově, svižně, bezpečně. Pokud navíc přepnete na režim sport, stane se z auta zvíře, které okamžitě reaguje na sebemenší dotyk plynu. V těchto okamžicích dostávám z auta veliký respekt a musím se hodně krotit, abych to někde nepřehnal.
Co se displeje týče, nevím, proč by měl být nepřehledný. Možná když to někomu poprvé ukazujete, ale jsou tam celkem 4 obrazovky, na které si velice rychle zvyknete. Ale já osobně má IT rád, tak to třeba vnímám trochu jinak.
Ale abych jen nechválil, nedávno se mi na Německé dálnici při vysoké rychlosti rozsvítilo chybové hlášení „Přehřátí převodovky“, poté se mi to stalo ještě několikrát. Obvykle to je v situacích, kdy auto při velkém zrychlení/předjíždění podřadí třeba na 6ku, hodně vyskočí otáčky motoru a pak se mu nějak nechce dát 7ka, zahlásí chybu přehřátí a sníží otáčky na cca 2000. V Renaultu si zatím nevěděli rady, ale na WEBu jsem koukal, že nejsem jediný. Ale při normální jízdě se mi to nestává, to opravdu jen pokud „testuju“ výkon.
Takže za mě je to auto naprosto super a jak už to někdo přede mnou uvedl, je to GT, ne RS, takže Vás hlídá více, než sportovní auto (proto nelze vypnout ESP), ale jízda je s ním zábavná a na rozdíl od RS asi i pohodlnější.
Po přečtení článku jsem se nestačila divit. Zřejmě jezdím v něčem úplně jiném než tady autor popisuje, protože moje dojmy z tohoto auta jsou jednoznačně pozitivní. Tolik negativity v jednom článku se jen tak nevidí, to člověk opravdu začne přemýšlet na čí objednávku byl asi napsán.
Jinak než někdo začne kritizovat povrchnost, měl by si zamést před vlastním prahem a opravit si povrchní znalost pravopisu jazyka českého.
Prosím tě to přehřívání převodovky u GT je špatný software nech si nahrát nový v servisu i kdyby jsi jezdil na okruhu pul dne nesmí ti to psát ten problém jsem měl též a je u každého gt proto vytvořili nový software čau.
Díky moc za radu, byl jsem z toho trochu neštastnej. Já s tím byl v servisu v prosinci a vůbec nevěděli, co s tím, tak to jenom vymaazali z paměti a ať to prý vyzkouším. Teď tam jdu na roční kontrolu v květnu, tak uvidím.
Zdravím všechny příznivce značky Renault.Měl jsem dvou litr benzín II.Teď vlastním RM III 1.9.
U obou naprostá spokojenost ale teď chci víc.Proto jsem se zaměřil na IV GT.Spousta recenzí pochvalných a proto mě tento úvodní článek docela rozhodil a jsem na pochybách.Potřeboval bych komentáře ne od novinářů závodníků ale opravdu od řidičů z vlastních zkušeností.Proto díky za tyto odkazy.S GT jsem se bohužel svezl jen po Praze kde jsem nemohl přesáhnout 80.ku.
Dnes může psát články kdokoliv, a podle toho to i vypadá. Daná recenze je napsána člověkem který jezdí starým pekáčem od Forda a s psaním začíná. Takže s takovým amatérem rozebírat jízdní vlastnosti auta je jako v hospodě probírat atomovou fyziku opylím retardovaným občanem.
Nebylo by lepší kdyby autor hledal nějakou práci kterou umí???
Maty
ASPOŇ NA DÁLNICI DODRŽUJE LIMIT
Pan H.K bol asi vodic oslika.
Autor článku zapomněl ráno vyprázdnit míšek? 🙂
Koupil jsem 8 měsíců staré … jezdím od prosince … je to návykové bavidlo … nový megy se povedl … podvozek dle mne supr kompromis … motor umí měnit tváře v pozitívním slova smyslu … a výkonu pro předokolku bez samosforu je až až … a co mně překvapilo domluvím se sním v češtině v poho nastavím navigaci … zavolám … a klidně i při dálničních rychlostech … za mně za ty prachy BOMBA