Renault Mégane Coupé 1.2 TCe

12 fotografiíRenault Mégane

Je přeplňovaná dvanáctistovka vhodným nástupcem atmosférické šestnáctistovky? A stojí vůbec třídveřový Mégane se sportovním paketem za úvahu?

Diskuze

14 komentářů

    wolff

    Dobrý den pane Žák. Vidím, že už jste zpět z dovolené a opět jste svým vytříbeným smyslem pro text nezklamal (těch hrubek a překlepů sem si raději nevšímal).

    Takže s plnou vervou znovu do práce, ať se máme nad čím bavit. Takhle v pátek mě takové velmi veselé, lehce ironické počteníčko pobavilo… Super a děkuji.

    Mike

    Má se to zhruba tak. Pokud milý wolfíku odhlédneš od jemně ironického tónu a překlepů, je to v podstatě pravda. Kupuješ si auto se sportovním podvozkem a sportovním paketem, nicméně s \“mrtvým\“ řízením, jinými slovy, auto si hraje na něco co není. Přitom by stačilo málo, nastavit řízení aspoň tak, aby to bylo něco mezi Méganem a Méganem R.S., pak ještě plně vypínatelné ESP a bylo by na alespoň trochu té zábavy za volantem zaděláno, takhle je to jen auto, které nevyniká v ničem, ani jízdních vlastnostech, ani v komfortu. Ve světle toho, je Mégane Coupé daleko lepší volbou bez paketu a sportovního podvozku, i když já bych Renault obešel obloukem, jako ostatně celou francouzskou produkci.

    Dalibor Žák, autoweb

    Na vašem přístupu se mi líbí to, že se pokaždé vrátíte, kliknete na článek, pak kliknete na diskusi, odkliknete urážlivý komentář a na ten pak reagují ostatní. To máme spoustu kliků (a rostoucí návštěvnost) prakticky zadarmo a bez práce. Asi vás začneme platit jako linkbuildera. Děkuji

    Beaumont

    Kolega wolff má bohužel pravdu, pane redaktore. Dřív jsem na autoweb chodil, abych se dozvěděl něco o autech popř. porovnal své názory a zkušenosti s jinými. Ale vaše \“testy\“ jsou opravdu jen pro zasmání nebo zaplakání. V několika vámi \“testovaných\“ autech jsem jel a naprosto nechápu, jak jste mohl (resp. jak by kdokoliv soudný mohl) napsat to, co jste napsal. Popravdě se dost divím, že opravdoví profíci a lidé, kteří o autech něco ví (jako např. Honza Koubek nebo JUDr. Beran) jsou ochotni spolupracovat s někým jako vy. Ale to je jejich problém. Jejich články budu nadále číst (resp. videa H. Koubka sledovat) s potěšením a jistotou, že se něco dozvím. Od vás čekám už jen kabaret a neodbornost. Bohužel.

    vzteklej pes

    Mě by docela zajímalo, kolik toho takhle malej motor s turbem a výkonem 115 kobyl vydrží. Měl sem dvanáctistovku Suzuki Bandit, která měla snad 110 koní, nebo kolik, a po 50000 km ten motor už byl skoro na odpis. A to neměl turbo. A nebyl to Renault.

    Mike

    Když jsi schopný odrovnat i japonskou atmosféru, tak asi budeš \“zajímavý\“ řidič, (pokud jsi nekoupil auto před \“smrtí,\“ čemuž nevěřím, protože ještě vydrželo 50t tvého zacházení). Jinak, \“odrovnat\“ jde jakýkoli motor, ať už přeplňovaný, nebo atmosféru.

    Karel

    Zbytečně šíříte nenávist. Pokuste se přečíst ten článek nezaujatě a napište věcný názor bez urážek. Napište, co si myslíte o autě, to jsme od Vás zatím se nedozvěděli.

    A mimochodem, při oslovení se v češtině užívá 5. pád, nikoli 1. Správně se píše a říká \“pane Žáku\“, ne pane \“Žák\“.

    wolff

    Jojo, přesně tak…
    Souhlasím s tím do bodky. Videa pana Koubka jsou fajn a člověk se tam i něco doví, ale tady tohle je prostě…NIC

    wolff

    Tak… Pane Žák… Tak jak jste to definoval, tak to zřejmě přesně definuje důvod, proč vůbec ještě do autowebu přispíváte… A to jestli kliknu a nebo nekliknu… to na tom nic nemění… Je smutné, že tohel AUTOWEBU zřejmě k životbytí stačí – kvalita vašich textů tomu prostě odpovídá. Mně se prostě nedaří od Vás přečíst cokoliv, co by z mé strany stálo aspoň za částečný komentář. Asi tak… Bohužel.. já nějak Renault nemiluju, ale od Vás sem si přečetl zase jen text, který znamená jediné… Vůbec jste to auto zřejmě nepochopil (když pominu, že bodové hodnocení auta s textem vůbec nekoresponduje). Vaše co by kdyby a nakonec …počkejte si na Ceed (zřejmě už vy jako jasnovidec víte, že to bude v porovnání s Megane supersport a nebo zřejmě Vás lépe platí?)… Je mi líto… Ale jste takový…No raději nic. Vaše texty jsou rovny úrovni některých spamerů z konkurenčních webů… Mě jen mrzí, že jden z nich zřejmě dostal ofic. prostor na prof. (v minulosti) autowebu. Tak hodně štěstí.

    wolff

    Nic nešířím.
    Žák tady má volný prostor pro šíření svých názorů, je za to placený a zjevně tohoto prostoru využívá.

    S tím textem co napsal nesouhalsím v podstatě s ničím. Je to spleť subjektivních názorů (povětšinou ironických až štvavých), které by tady těžko kdo, kdo to auto má, potvrdil. Mám podobně laděné auto (akorát větší, silnější) a moc dobře vím, že to není ideál a že třeba ten \“sportpaket\“ je jen o vzhledu (ale to třeba je doporučovaný neexistující Ceed potenciálně také)… Dodatek o benzinu speciál (bože můj, být novinářem, tak to řeším v rámci servisu a nebo aspoň u pumpy, než to napíšu do negativ, tak si to aspoň ověřím, vždyť méně dušní jedinci toto už mohou po hospodách prezentovat jako obecný jev, vždyť to psal \“novinář)… a tak dále a tak dále. Nestojí ten text za další komentář. Prostě se mi nelíbil, nikdy bych něco podobného nepustil za plat ven. To je celé. A ano, Dalibora Žáka s velkým přeheldem za to nejhorší, nejpovrchnější a zároveň nejvíce subjektivní, co oficiálně píše do \“novin\“. Mimo jiné, on sám se netají svojí láskou k \“dokonalým BMW\“ a jistým despektem k francouzské a italské produkci. Z těch textů to jen a jen čiší. Osobní invektivy vynechávám.

    wolff

    No tak ono on nepíše o autě ale motorce.. A porovnávat životnost auto motoru s moto motrem… Atmoseférický, foukaný… No to by mohlo být zajímavé téma pro Dalibora Žáka…!!!! On to rozebere a všem vysvětlí.

    Andrew

    Nejsem motorkář, ale není 50k na motorce pro motor víc než 50k pro motor auta? Přeci jen všichni víme, jak ti motorkáři jezdí. Túúúúúúúúúúúú, túúúúúúú, túúúúúúúú 150 km/h … ah autobus předemnou … brzdím na 80 km/h … ha 100 metrů rovinka … túúúúúú, túúúú, túúúú 150 km/h… V takovým tempu, kdy se motor podívá do omezovače 5x do minuty, bych moc velkou životnost nevěštil. 115 kobyl z 1.2ky oturbené není zase tak moc. Není to ani 100 koní na litr a všichni víme, že dnešní turbo-benzíny dosahují běžně podstatně vyšších litrových výkonů. Jen názor 😉

    Mike

    Má chyba, to už je na motorku poměrně slušná \“nálož,\“ přesto si myslím, že by při elementárním servisu mohla vydržet i takový nájezd. Mj. i tak z jeho příspěvku vyplývá, že srovnává motor motorky a auta, což je nesmysl

    Pán je nějaký chytrý, asi měl spoustu Francouzů.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist