Renault Mégane (2002 – 2008)

10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Druhá generace Renaultu Mégane mnohé řidiče zaskočila odvážnými tvary. Na trhu se však prosadila dobře.

Diskuze

18 komentářů

    Kyle

    ale co je moc to je příliš. Vždy, když vidím zadek tohodle HB, napadá mě jediná otázka: "Proboha, proč?"

    devil666

    Autor článku s tím buď nejel, nebo je zaslepený příznivec Renaultu. Protože jinak fakt nechápu jak může napsat, že tahle sračka má nadprůměrný jízdní vlastnosti!?

    paťo

    ten kto tento článok písal zrejme nešoferoval megane 1,5 dci, slabá odozva? a tuv nech sa stara o svoje pegenerovane golfíky, 1000 krat radšej megane ako hociktore auto v tej triede…

    nenechajte sa odlakať, každe auto ma svoje chybi, ale je to veľmi usporne a pružne auto s originalnym dizajnom

    red

    přesně tak

    koci

    Auto je vergl,je poruchove,jizdne silene,proste nicim nevynika.Osobne se mi libi predni cast,zadni je humus.Francie by radsi mela vyrabet vino nezli auta,

    lukymen

    Lépe auto s "pi.."..ve znaku..,než urejpaná "pi.." v autě…viď…koci 🙂

    muvo

    a o kterým autě teď mluvíš? Pač muj renault takový problémy nemá

    red

    je zajímavý,že tohle vždycky řeknou lidi co jezdí v 15 let starém autě,třeba favorit,protože na lepší nemají,asi budeš jeden z nich troubo

    ljljkh

    preboha, ktory cock to pisal??? Odporucate 1,9 DCI??? Ved tie motory su najvacsie sunky, co sa kedy robili!!!

    Nove turbo kazdych 40tkm, nove vstreky a cerpadlo kazdych 100tkm!!! Blazni!!!

    Papo

    Ale nehovor, ja mam na mojom Megane 1.9 Dci naj. 120tis. a ziaden problem.. Ze ty budes jeden z tych co jazdia na Favorite a o Megane len "niekde pocul" ue ma "nejake problemy"… A to som mal novy VW Passat, 1,9 TDI a to bola naozaj sunka, hlucny motor, len 5st. prevodovka a za prvych 30tis. km 3x zavazne chyby a opravy a jedna zvolavacka v servise..

    Kobyla

    Když jsem poprvé sedl do Meg2 a projel se,tak jsem musel uznat cit pro ovládání.Řadička má skvělou polohu a výšku(žádný šmudla u podlahy),ruční brzda je na manipulaci skvělá(ruka přirozene bez otočení ji ovládá),ovládání radia pod volantem je perfektní(na volantu dochází k nechtěnému stisku tl.),ovládání ventilace je snadné,stejně jako startování tlačítkem(s pojistkou pro děti).Motory patří k tomu lepšímu a podvozek je bytelný a pohodlný,stejně jako sedačky.Po delší cestě není znát únava a bolest zad,což se nedá říci o německých lavicích VW.Klapka u nádrže je zároveň i "víčko",což ženám usňadňuje tankování.Za velice rozumné peníze,koupíte prostorný,pohledný automobil ve třech provedení.

    lukymen

    Jezdil jsem s Oplem,Toyotou..vše starší ročníky…nyní novej Renault 2.0 dCi Grandtour. Zkušenosti po 20.000 km…zatím opravdu spokojenost.Na suchu drží krásně stopu i naložený s rodinou ,na sněhu….občas asr zapracuje….nicméně strohý,jednoduchý interiér, bohatě nahradí motor…velice tichý oproti Tdi ,chlazené turbo,krouťák 340 Nm,110 kW…žádný turboefekt..prostě VW a další značky nechávám vklidu za sebou…Maximálka dle GPS 216 km/hod….zatím bez čipu.. .Prům spotřeba ve městě 6,5 l s lehkou nohou, mimo město 5 l – 8,3 l dle průměrné rychlosti… Při 200km/h cca 12,1-12,5 litru/100km.

    Nový 5.8.09….doposud bez chyb a to jej nešetřím… Renault s tímto motorem mohu doporučit . Jiné motorové verze a starší ročníky Renault……nemám zkušenost.

    Jan

    Mám 2006 1,5dci grandtour 63kw 85k najeto 108000km a za tu dobu jsm měnil jen olej,cca10xžárovku,motor bez problému,jede i 180km/h,zrychleníz 0 na 100 za 13,2s.spotřeba fantastická-např plně naložen do Itílie po 1200km 4,7 l,velký kufr 520l,jsem plně spokojen-rodinné auto

    opth

    Mégane II 1,5 dCi, r.v.2002, cez 200 tis. km

    Problémy:

    1) chyba vstrekovania (Einspritzung defekt), s tým možno súvisiaca neskutočná spotreba oleja (cca 1 liter / 1000 km), po vymene tesnení a kontrole bloku motora to pretrváva. Sprievodným znakom je spaľovanie oleja (biely dym)…vyzerám občas ako nejaká Avia, keď sa rozbiehavam.

    2) problémy s motorčekom stieračov

    3) vŕzgajúci interiér (8 rokov urobí svoje)

    4) zadná náprava nie je veľmi stabilná, na nerovnostiach zadok dosť poskakuje (vraj je Megane III v tomto lepší)

    5) škrípanie bŕzd (prvých pár rokov ok, poslednú dobu ale nepomáha výmena doštičiek)

    Klady:

    1) veľmi nízka spotreba (leto 4,5, zima tesne nad 5,0, jazdím vacsinou po meste)

    2) ovládanie pod volantom je praktické

    3) dobre tvarované sedačky

    Elektronika za 8 rokov bez problému, problémy s koróziou žiadne, prevodovka už nie je ako zamladi ale je ok, svetlomety ok

    Ragnotti

    Mam Mégane Grandtour 1.5dci 100k r.v. 2005 a podelim sa s Vami so svojimi skusenostami

    +spotreba 4,5l a da sa jazdit aj za menej, priestor, velky kufor,
    +jazdne vlastnosti auto jazda v zakrutach mne na kombi nic neposkakuje a drzi ako pribite. Pokial nie su v zakrute nejake hrboly 🙂
    +203tis km a bez zavad, spotreba oleja cca 1l/20.000km, okrem toho len bezna udrzba

    Mam chiptuning ale napriek tomu auto a hlavne strekovace este stale funguju.

    -vrzgajuca palubovka, zle navijajuce bezp. pasy, na vymenu ziaroviek treba sikovne ruky

    Auto je spolahlive nikde ma nenechalo v pohode startuje pri -20.
    Pouzivam len olej Elf plnu syntetiku a skratil som interval na 20tis.

    Celkovo spokojnost, dalsie auto bude MeganeIII alebo Laguna GT

    mike

    mam 1,9 dci, najeto 175000 km a meneno jen podavaci cerpadlo..a myslim,ze turbo se jeste nechysta umrit.Menim olej do 15000 tis. km + filtry a spotreba okolo 5-5,5 l na sto km.nedam na nej dopustit.

    vovisek

    ten clovek vubec nevi ocem mluvi/asi jeste jezdi v trabantu.

    rmt

    A s čím jezdite vy? S nějakým plesnivym VW, který je vice v servisu než na cestě. Mám vlastni zkušenost, němce už nikdy. Můj megane sedan 1.5dci 78kw je paráda, a jako další si koupim klidně zase Renault. V zatáčkách je to hlavně o gumach, dal jsem tam 205/55 r16 a v zatáčce fakt nepustí. Spolehlivost dobra, kvalita taky nějaký mouchy má, ale rozhodne nejsem zaslepenej jak vy co tu plodite takovyhle komentáře. Vim ze O1 je česká modla a žádný český jezedak si ji nenechá ujít, ale zkuste někdy něco jinýho, moderního, bezpecnyho. Třeba se vám to zalíbí.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist